KARTA USŁUG Urząd Miejski w Łęczycy

KARTA USŁUG
Urząd Miejski w Łęczycy ul. Marii Konopnickiej 14 99-100 Łęczyca
tel.(24)721-03-00, fax (24)721-03-01, e-mail: kancelaria@leczyca.info.pl
www http://bip.leczyca.info.pl => "Przewodnik po usługach"


Nazwa usługi – KU.30
UDZIELANIE ULG W SPŁACIE NALEŻNOŚCI PIENIĘŻNYCH PRZYPADAJĄCYCH GMINIE MIASTO ŁĘCZYCA
 

Wydział Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Stanowisko odpowiedzialne: II piętro, pokój 35, tel. (24) 721 03 35
adres e-mail: enosal@leczyca.info.pl , btomaszewska@leczyca.info.pl
1. Podstawa prawna:
 
  1. Ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 159 z późn. zm.)
  2. Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r., Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.)
  3. Uchwała Nr III/24/10 Rady Miasta Łęczyca z dnia 21 grudnia 2010 roku w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadający Gminie Miastu Łęczyca oraz jej jednostkom podległym oraz wskazania organu do tego uprawnionego.
 
2. Wymagane dokumenty:
 
  1. wniosek o udzielenie ulgi za zajmowany lokal mieszkalny z adnotacją zarządcy o stanie zadłużenia,
  2. aneks o wysokości opłacanego czynszu i innych opłat związanych z zamieszkiwaniem lokalu,
  3. faktura za zużytą energię elektryczną za ostatni okres rozliczeniowy,
  4. informacja o wszelkich dochodach netto wszystkich pełnoletnich członków rodziny (z tytułu zatrudnienia, pobieranych rent i emerytur, zasiłków chorobowych, świadczeń i zasiłków z MOPS, alimentów, zasiłków dla bezrobotnych i innych nieudokumentowanych źródeł) za okres trzech miesięcy poprzedzających złożenie wniosku,
  5. zaświadczenie o rejestracji w PUP w przypadku osób bezrobotnych bez prawa do zasiłku,
  6. inne dokumenty potwierdzające trudną sytuację życiową i finansową wnioskodawcy.
 
3. Opłaty:
  Bez opłat.
 
4. Termin załatwienia sprawy:
  Maksymalny - 60 dni, informację o wcześniejszym terminie załatwienia sprawy można uzyskać telefonicznie (24) 721 03 35
 
5. Tryb odwoławczy:
  Brak.
 
6. Inne informacje:
  W przypadku braku kompletu dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 14 dni od dnia doręczenia informacji. Nie uzupełnienie wniosku we wskazanym terminie spowoduje pozostawienie sprawy bez rozpatrzenia.