Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością w Urzędzie Miejskim w Łęczycy Z
przyjemnością informujemy, że w wyniku przeprowadzonego procesu certyfikacji
Urząd Miejski w Łęczycy w dniu 18 grudnia 2012r otrzymał Certyfikat Systemu
Zarządzania Jakością, potwierdzający spełnienie wymagań normy PN – EN ISO 9001:
2009 w zakresie wykonywania zadań administracji samorządowej wynikających z
przepisów prawa, służących zaspokajaniu potrzeb i oczekiwań wspólnoty lokalnej.
Wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością ma na celu realizację nadrzędnego celu
Urzędu Miejskiego w Łęczycy, jakim jest skuteczna realizacja zadań publicznych
oraz profesjonalna obsługa klientów urzędu ukierunkowana na ciągły rozwój Miasta
Łęczyca oraz stałe podnoszenie jakości życia społeczności lokalnej.
Certyfikacja Systemu Zarządzania Jakością jest współfinansowana przez Unię
Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu
pn.”Kompetentny urzędnik – wyższa jakość obsługi mieszkańców”.
Polityka jakości UM
|