URZĄD MIEJSKI W ŁĘCZYCY
99-100 Łęczyca ul. M. Konopnickiej 14
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektor
1.Wymagania niezbędne:
a)wykształcenie wyższe po kierunku: ekonomia lub zarządzanie
b)wymagany profil: finanse lub rachunkowość
c)staż w jednostce budżetowej: min. 5 miesięcy
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
2.Wymagania dodatkowe:
a)biegła obsługa komputera: środowisko Windows,
b)umiejętność korzystania z internetu,
3.Zakres zadań na stanowisku:
1. przekazywanie rachunków do właściwych Referatów w celu potwierdzenia: zakupu materiału, jego celu i sposobu wykorzystania, wykonania usługi i zatwierdzenia przez Kierownika danego Referatu pod względem merytorycznym,
2. sprawdzenie czy dopełniono czynności wynikających z ustawy o zamówieniach publicznych (odpowiednie załączniki, oświadczenia o przetargu),
3. sprawdzanie rachunków za telefony, sporządzanie rachunków obciążeniowych,
4. dokonywanie kontroli bieżącej każdego rachunku gotówkowego co do legalności, rzetelności, prawidłowości oraz sprawdzanie pod względem formalno rachunkowym, opisanie rachunku oraz przekazanie rachunku do zatwierdzenia przez Skarbnika Miasta i Burmistrza, a następnie do kasy, do wypłaty,
5. dokonywanie kontroli bieżącej każdego rachunku płatnego przelewem co legalności, rzetelności, prawidłowości oraz sprawdzenie pod względem formalno rachunkowym, opisanie rachunku oraz przekazanie do zatwierdzenia przez Skarbnika i Burmistrza,
6. rozliczanie pracowników z pobranych zaliczek w ciągu 7 dni od daty ich pobrania,
7. sprawdzanie prawidłowości naliczania kosztów delegacji służbowych pracowników oraz sprawdzenia pod względem formalno rachunkowym oraz przekazanie do zatwierdzenia przez Skarbnika i Burmistrza,
8. sporządzanie list wypłat diet: radnym, członkom komisji z poza rady, przekazywanie ich do zatwierdzenia przez Skarbnika i Burmistrza,
9. prowadzenie ewidencji wyposażenia (przedmiotów nietrwałych) w podziale na poszczególne Referaty,
10. uzgadnianie inwentaryzacji z ewidencją księgową wyposażenia Urzędu, ustalanie różnic inwentaryzacyjnych,
11. wykonywanie innych czynności zleconych przez Skarbnika,
- prowadzenie ewidencji opłat i składek ponoszonych przez Urząd oraz terminowe ich regulowanie,
4.Wymagane dokumenty:
a) życiorys(CV), z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b)list motywacyjny,
c) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
d)dokument poświadczający wykształcenie(dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
e)kwestionariusz osobowy,
f)kserokopie świadectw pracy,
g)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, w zamkniętych kopertach, w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łęczycy przy ul. M. Konopnickiej 14, w terminie do dnia 06.02.2006r., z dopiskiem Nabór na stanowisko Podinspektora.Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej przy ul. M. Konopnickiej 14 99-100 Łęczyca.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r Nr 101, poz. 926 z późń. zmianami) oraz Ustawą z dnia 22 marca 1999r o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r Nr 142 poz. 1593 z późń. zmianami).
Nabór zostanie przeprowadzony zgodnie Ustawą z dnia 22 marca 1990r o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2001r Nr 142 poz. 1593 z późniejszymi zmianami) oraz Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Łęczycy zatwierdzonym Zarządzeniem Nr 375/2005 Burmistrza Miasta Łęczyca z dnia 10.10.2005r.
Sporządził:Renata Brygier |