0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Zaproszenie do składania ofert cenowych - wybór wykonawcy w zakresie działań gospodarki nieruchomościami
 Andrzej Bugajski      14.01.2016 godz. 14:41


ZP.GP.226.5.2016                                                             Łęczyca, dnia 14 stycznia 2016 r.

 

                                          ZAPYTANIE CENOWE                  

 

1. Zamawiający:

Gmina - Miasto Łęczyca, z siedzibą Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14,                            99-100 Łęczyca, zaprasza do składania ofert na:

 

1) Przedmiot zamówienia:

Określenie wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Łęczyca niezbędnych do wykonywania zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami w roku 2016.

Zakres rzeczowy zamówienia:

Część 1. Określenie wartości nieruchomości lokalowych mieszkalnych i niemieszkalnych wraz z wyodrębnieniem wartości ułamkowej części gruntu łącznie z wykonaniem rzutów lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi (piwnicą lub komórką) z zaznaczeniem ich lokalizacji na rzutach kondygnacji (Miasto nie posiada inwentaryzacji budynków a jedynie rysunki podglądowe), charakterystyki lokali – niezbędnych do wydania zaświadczeń o samodzielności lokalu Zamawiającego i zgodnie z regulacjami ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali (tj. Dz.U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 z późn. zm.) – około 75 lokali (w ilości według zlecenia składanych wniosków przez zainteresowanych).

Rzuty lokali wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania.

 

Część 2. Określenie wartości nieruchomości zabudowanych – 1 nieruchomość.

 

Część 3. Określenie wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych składających się z jednej lub kilku działek uregulowanych w jednej księdze wieczystej) – około 20 nieruchomości.

Część 4.

4.1. Określenie wartości nieruchomości gruntowych (składających się z jednej lub kilku działek uregulowanych w jednej księdze wieczystej) w celu aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntu (dot. nieruchomości położonych w jednym kompleksie usytuowanych pod budynkami wielomieszkaniowymi) - około 9 nieruchomości.

 

4.2. Określenie wartości nieruchomości gruntowych (składających się z jednej lub kilku działek uregulowanych w jednej księdze wieczystej) w celu aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntu (dot. nieruchomości odrębnie usytuowanych) - około 3 nieruchomości.

 

4.3. Określenie wartości prawa wieczystego użytkowania do przekształcenia tego prawa                                            w prawo własności (w przypadku złożenia wniosku przez użytkownika wieczystego któremu została zaktualizowana opłata) - około 2 nieruchomości.

 

4.4. Określenie wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych (składających się                            z jednej lub kilku działek uregulowanych w jednej księdze wieczystej) z uwzględnieniem prawa wieczystego użytkowania gruntu w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego gruntu w prawo własności - około 2 nieruchomości.  

 

Część 5. Określenie wartości służebności przesyłu w związku z lokalizacją urządzeń liniowych – około 4 nieruchomości.

 

2) Termin wykonania usługi:

- w części 1 wynosi 14 dni od dnia otrzymania zlecenia (sukcesywnie wg składanych wniosków)

- w części: 2, 3, 4, 5 – 7 dni od dnia otrzymania zlecenia.

3) Termin realizacji zamówienia:

Rozpoczęcie – z dniem zawarcia umowy

Zakończenie – 31.12.2016 r.

 

4) Okres gwarancji: nie dotyczy.

 

5) Sposób przygotowania oferty:

5.1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania cenowego, podpisaną przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy.Oferta powinna być złożona w szczelnie zamkniętej kopercie z napisem: „ Sporządzanie operatów szacunkowych w 2016 r.”

Oferta winna zawierać:

a) wypełniony „formularz oferty wykonawcy” stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania cenowego,

b) kserokopię uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości (potwierdzoną za zgodność z oryginałem, opatrzoną aktualną datą i pieczęcią oraz podpisem osób upoważnionych do reprezentowania oferenta),

c) oryginał lub kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (odpis musi być zgodny z aktualnym stanem faktycznym i prawnym na dzień składania oferty, niezależnie od tego, kiedy został wydany oraz potwierdzony na każdej stronie za zgodność z oryginałem, opatrzony aktualna datą i pieczęcią oraz podpisem osób upoważnionych do reprezentowania oferenta),

d) wykaz wycen sporządzonych w okresie ostatnich 2 latach

5.2. Oferty nie kompletne, nieprawidłowo wypełnione, niespełniające wymagań zamawiającego i złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

5.3. Wykonawcy będą zobowiązani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

5.4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko jedna cena.

5.5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność                                      z oryginałem przez Wykonawcę.

5.6. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego, a także w przypadku braku środków finansowych.

6) Miejsce i termin złożenia oferty:

Oferty należy składać na „formularzu oferty wykonawcy” stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania cenowego wraz z wymaganymi dokumentami w zamkniętych kopertach w terminie do dnia 28 stycznia 2016 r. do godz. 14.00 w siedzibie Urzędu Miejskiego                                w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, Kancelaria Urzędu – parter, osobiście lub pocztą na adres zamawiającego.

7) Termin otwarcia ofert:

Otwarcie złożonych ofert nastąpi dnia 28 stycznia 2016 r. o godzinie 14.30.

 

8) Warunki płatności:

Za wykonane wyceny Zamawiający zapłaci przelewem na konto Wykonawcy wynagrodzenie każdorazowo po określeniu wartości nieruchomości w terminie 21 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury do Zamawiającego.

 

9) Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Monika Bartosik, nr tel. 24 721 03 30.

 

10) Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:

1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:

- na część 1 zamówienia

- od 2 do 5 części zamówienia

2) W części 1 zamówienia zmawiający udzieli zlecenia temu wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto za wykonanie danej usługi.    

3) Podstawą ubiegania się o udzielenie zamówienia w części od 2 do 5 jest złożenie ofert cenowych oddzielnie dla każdej usługi. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany na podstawie najniższej ceny brutto powstałej z zsumowania cen części od 2 do 5.

 

2. Treść oferty: Załącznik nr 1do niniejszego zapytania cenowego.

 Oferta wykonawcy

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl