ZP-400 Ogłoszenie o zamówieniu
Rodzaj
roboty
budowlane
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I.1) Oficjalna nazwa i adres
zamawiającego
Gmina
Miasto Łęczyca, Urząd
Miasta
Łęczyca,
ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100
Łęczyca, woj. Łódzkie,
tel. (0-24) 721-03-00, fax
(0-24) 721-03-01,
e-mail: wydzialrozwoju@wp.pl
www:
http://www.leczyca.info.pl
Nazwisko osoby upoważnionej do
kontaktów Sławomir
Głodek, Olga
Kubas
(pokój 53)
I.2) Rodzaj zamawiającego
Administracja
samorządowa
I.3) Adres, pod którym można uzyskać dalsze
informacje Taki jak w pkt. I.1
I.4) Adres, pod którym można
uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Taki
jak
w pkt. I.1
I.5) Adres, na który należy
przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Taki jak
w pkt. I.1
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.2)
Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
"MODERNIZACJA
SYSTEMU GRZEWCZEGO NA TERENIE STARÓWKI W ŁĘCZYCY"
II.1.3) Opis przedmiotu
zamówienia:
ZADANIE NR
1
1. Zakres
rzeczowy robót obejmuje:
a)
roboty budowlane związane z
ociepleniem ścian 9 budynków metodą lekką mokrą,
b)
roboty budowlane związane z
ociepleniem stropodachów 9 budynków,
c)
roboty budowlane związane z
wymianą stolarki okiennej w 9 budynkach z drewnianej na PCV,
d)
roboty budowlane związane z
wykonaniem węzłów cieplnych w 9 budynkach (węzły działające na podmieszaniu
pompowym; układy wyposażone w zawory regulacyjne, liczniki ciepła, układy
pompowe z zaworami odcinającymi; sterowanie za pomocą sterownika z czujką
pogodową; włączenie do wprowadzonej do pomieszczenia węzła zewnętrznej sieci
cieplnej o parametrach 85 x 65 0C.
e)
roboty budowlane związane
z wykonaniem wewnętrznej instalacji
centralnego ogrzewania w 9 budynkach (grzejniki niskopojemnościowe wyposażone w
zawory termostatyczne)
f)
Koszty zajęcia terenów,
odszkodowań, odbiorów, itd.
2. Szczegółowy zakres robót wynika z załączonych do SIWZ: Projektów
budowlanych (do wglądu)
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
przedmiarów robót dla budynków mieszkalnych zlokalizowanych przy ul.: Żydowskiej
3/5, Żydowskiej 1, Belwederska 11, Belwederska 17, Belwederska 21, Ozorkowska 4,
Pl. Kościuszki 18/19, Pl. Kościuszki 15/16; Jana Pawła II
2.
ZADANIE NR
2
1. Zakres rzeczowy robót
obejmuje:
a)
roboty budowlane związane z
ociepleniem ścian 9 budynków metodą lekką mokrą,
b)
roboty budowlane związane z
ociepleniem stropodachów 9 budynków,
c)
roboty budowlane związane z
wymianą stolarki okiennej w 9 budynkach z drewnianej na PCV,
d)
roboty budowlane związane z
wykonaniem węzłów cieplnych w 9 budynkach (węzły działające na podmieszaniu
pompowym; układy wyposażone w zawory regulacyjne, liczniki ciepła, układy
pompowe z zaworami odcinającymi; sterowanie za pomocą sterownika z czujką
pogodową; włączenie do wprowadzonej do pomieszczenia węzła zewnętrznej sieci
cieplnej o parametrach 85x 65 0C)
e)
roboty budowlane związane
z wykonaniem wewnętrznej instalacji
centralnego ogrzewania w 9 budynkach (grzejniki niskopojemnościowe wyposażone w
zawory termostatyczne)
f)
Koszty zajęcia terenów,
odszkodowań, odbiorów, itd.
2. Szczegółowy zakres robót wynika z załączonych do SIWZ:
Projektów budowlanych (do wglądu) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru
robót, przedmiarów robót dla budynków mieszkalnych zlokalizowanych przy ul.
Grodzkiej 3/5, Kaliskiej 9, Szpitalnej 1, Pl. Kościuszki 24, Kowalskiej 10,
Grodzkiej 20, Poznańskiej 21, Poznańskiej 23, Poznańskiej
25.
ZADANIE NR 3
1. Zakres rzeczowy robót
obejmuje:
a)
roboty budowlane związane z
ociepleniem ścian 9 budynków metodą lekką mokrą,
b)
roboty budowlane związane z
ociepleniem stropodachów 9 budynków,
c)
roboty budowlane związane z
wymianą stolarki okiennej w 9 budynkach z drewnianej na PCV,
d)
roboty budowlane związane z
wykonaniem węzłów cieplnych w 9 budynkach (węzły działające na podmieszaniu
pompowym; układy wyposażone w zawory regulacyjne, liczniki ciepła, układy
pompowe z zaworami odcinającymi; sterowanie za pomocą sterownika z czujką
pogodową; włączenie do wprowadzonej do pomieszczenia węzła zewnętrznej sieci
cieplnej o parametrach 90x70 0C)
e)
roboty budowlane związane
z wykonaniem wewnętrznej instalacji
centralnego ogrzewania w 9 budynkach (grzejniki niskopojemnościowe wyposażone w
zawory termostatyczne)
f)
Koszty zajęcia terenów,
odszkodowań, odbiorów, itd.
2. Szczegółowy zakres robót
wynika z załączonych do SIWZ: Projektów budowlanych (do wglądu) specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót dla budynków
mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Kaliskiej 8, Al. Jana Pawła II 13, Al.
Jana Pawła II 15, Pl. Kościuszki 10, Al. Jana Pawła II 3, Al. Jana Pawła II 5,
Kaliskiej 10, Poznańskiej 12, Poznańskiej 20.
II.1.4) Miejsce wykonania
robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
Łęczyca
II.1.5)
Nomenklatura
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV) -45.32.10.00-3 izolacja
cieplna
-45.42.21.00-2 stolarka
-45.33.11.00-7
instalowanie
centralnego ogrzewania
II.1.6) Czy dopuszcza się
złożenie oferty częściowej
TAK
II.1.7) Czy dopuszcza się
złożenie oferty wariantowej
NIE
II.2) Wielkość lub zakres
zamówienia
II.2.1) Wartość lub zakres
zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile
dotyczy) wartość
zamówienia jest mniejsza niż
kwoty określone w przepisach wydanych
na
podstawie art. 11 ust. 8.
II.3) Czas trwania zamówienia
lub termin wykonania
rozpoczęcie
z dniem podpisania umowy;
zakończenie - 30.11.2008r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) Wymagane
wadium
ZADANIE
1 - 25.000 PLN (słownie:
dwadzieścia pięć tysięcy zł 00/100)
ZADANIE
2 - 35.000 PLN (słownie:
trzydzieści pięć tysięcy zł 00/100)
ZADANIE
3 - 40.000 PLN (słownie:
czterdzieści tysięcy zł 00/100)
III.2) Warunki udziału w
postępowaniu
Opis
warunków udziału w postępowaniu (z
uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz
opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
1)
posiadają uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)
posiadają niezbędną wiedzę i
doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia;
3)
znajdują
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia;
4)
nie
podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia.
5)
udzielą
gwarancji na wykonany przedmiot
zamówienia - minimum 60 miesięcy.
6)
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
wykonujący zamówienie w części finansowanej przez EkoFundusz korzystał z
dostawców lub wykonawców z krajów Unii Europejskiej i/lub Stanów Zjednoczonych,
Szwajcarii i Norwegii.
Podstawą
do rozliczenia dostaw wyrobów jest świadectwo pochodzenia lub oświadczenie
producenta o miejscu ich wytworzenia.
Potwierdzeniem
spełnienia warunku jest wykaz materiałów i urządzeń z zaznaczeniem producenta i
kraju ich pochodzenia, który Wykonawca załączy w złożonej
ofercie.
Zakres rzeczowy planowany do sfinansowania przez EkoFundusz
stanowi:
ZADANIE NR 1 - ok. 30 % wartości netto
zamówienia.
ZADANIE NR 2 - ok. 30 % wartości
netto zamówienia.
ZADANIE NR 3
- ok. 30 % wartości netto zamówienia.
Podstawą do rozliczenia dostaw
wyrobów jest świadectwo pochodzenia lub oświadczenie producenta o miejscu ich
wytworzenia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają
dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu:
1.
wypełniony i podpisany formularz
oferty (wg. załącznika nr 1).
2.
oryginał
wadium lub kserokopie przelewu.
3.
aktualny
odpis z właściwego rejestru Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienie do
występowania w obrocie prawnym i prowadzenia działalności w zakresie objętym
niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
W przypadku spółki z o.o. załączyć
stosowny dokument upoważniający zarząd do zaciągania zobowiązań przekraczających
2-krotność kapitału założycielskiego (art. 230 w związku z art. 17 Kodeksu
Spółek Handlowych).
W przypadku spółki cywilnej -
załączyć umowę spółki.
W przypadku składania oferty przez
podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy
podmiot
4.
informacje na temat przeciętnej
liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w
okresie ostatnich trzech lat, oraz wykaz osób z uprawnieniami do kierowania robotami
budowlanymi wymaganych Prawem Budowlanym w specjalnościach:
budowlano-konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej, aktualne zaświadczenia o
przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (wg załącznika nr
3)
W przypadku
składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek może być
spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie oraz wskazanych w ofercie
podwykonawców.
5.
udokumentują w przedziale lat
2002-2006 wykonanie w przeciągu
jednego roku z należytą starannością robót wg opisu w pkt IV 2 b siwz).
(wg. załącznika nr 4).
W przypadku
składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek może być
spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie oraz wskazanych w ofercie
podwykonawców
6.
Sprawozdania finansowego,
a jeżeli podlega
ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również
z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do
sporządzania sprawozdania
finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz
zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata
obrotowe, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres (wg. załącznika nr 5)
W przypadku
składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty składa każdy
podmiot
7.
informację z banku, w której
potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub określi zdolność
kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt IV.3.b/ wystawiona
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert,
W przypadku
składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek może być
spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie oraz wskazanych w ofercie
podwykonawców..
8.
oświadczenie wykonawcy, że w
przypadku wygrania przetargu przed podpisaniem umowy przedłoży kopię polisy lub
innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w
minimalnej wysokości odpowiadającej wartości oferty brutto. (na załączniku nr
2)
9.
oświadczenie wykonawcy, że nie
podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień
publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy (wg.
załącznika nr 6).
W
przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi
być złożone przez każdy
podmiot
10.
zaświadczenie z właściwego Urzędu
Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert, stwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków lub
uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.
W
przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi
być złożone przez każdy
podmiot
11.
zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stwierdzające,
że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub
uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu
podatkowego.
W
przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi
być złożone przez każdy
podmiot
12.
aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1
pkt. 4,5,6,7,8 prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku
składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi być
spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie oraz wskazanych w ofercie
podwykonawców.
13.
aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1
pkt. 9 prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów
zbiorowych)
W przypadku
składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi być
spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie oraz wskazanych w ofercie
podwykonawców.
14.
oświadczenie dotyczące realizacji
robót przy udziale podwykonawców (wg. załącznika nr 7) oraz oświadczenie o współpracy w
przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców (w. Załącznika nr
8).
15.
szczegółowy kosztorys ofertowy
Lider konsorcjum składa wszystkie
w/w wymagane dokumenty, natomiast pozostali przedsiębiorcy tworzący konsorcjum
są zobowiązani do dołączenia do oferty dokumentów wymienionych w pkt 3, 4, 5, 6,
7, 9, 10, 11, 12, 13.
17.
Przed
podpisaniem umowy wybrani oferenci są zobowiązani do złożenia kopii polisy lub
innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w
minimalnej wysokości odpowiadającej wartości oferty brutto.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1)
Tryby udzielenia zamówienia
Przetarg
nieograniczony
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie
informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)
-
nie dotyczy
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną
zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli
dotyczy) - nie
dotyczy
IV.2) Kryteria oceny
ofert
NAJNIŻSZA
CENA
IV.3) Informacje
administracyjne
IV.3.1)
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych
wyjaśnień
Dostępne
do 09.08.2007r.
Cena - 150 PLN
IV.3.2) Termin składania ofert
lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego,
czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z
ogłoszeniem)
09.08.2007r, godz.
11:30
IV.3.3) Termin związania
ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
30 dni od
ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i
miejsce otwarcia ofert
09.08.2007.r.,
godz.: 12:00
Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100
Łęczyca,
sala konferencyjna
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1)
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii
Europejskiej? NIE
V.2) Data wysłania
ogłoszenia
16-07-2007r.
|