ZP-400 Ogłoszenie o zamówieniu
Rodzaj roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Łęczycy
Miejscowość: 99-100 ŁĘCZYCA ul Ozorkowskie Przed. 73
Województwo: ŁÓDZKIE
Telefon: (024) 721-34-81, (024) 721-25-93, Faks: (024) 721-34-81
Poczta elektroniczna (e-mail) empec@go2.pl
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Marek Stasiak, Sławomir Boczkowski.
I.2) Rodzaj zamawiającego Taki jak w pkt. I.1
I.3) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje Taki jak w pkt. I.1
I.4) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Taki jak w pkt. I.1 oraz strona
internetowa http://bip.leczyca.info.pl
I.5) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Taki jak w pkt. I.1
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego MODERNIZACJA SYSTEMU GRZEWCZEGO NA STARÓWCE W ŁĘCZYCY
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia:
ZADANIE NR 1
1. Zakres rzeczowy robót obejmuje:
-wybudowanie budynku kotłowni wraz z przyłączami wod-kan, deszczowego, stacji pomiaru gazu, komina stalowego wolnostojącego,
-kotłownia wyposażona będzie w dwa kotły o mocy 895KW każdy,
- regulacja temperatury zasilania instalacji nastąpi poprzez zawór trójdrogowy i zestaw pomp obiegowych
-należy zastosować automatykę pozwalającą na załączanie automatyczne kolejnych kotłów i stopni pracy palnika do ruchu w zależności od potrzeb cieplnych,
-kotłownia będzie pracowała tylko w sezonie grzewczym i będzie zasilała instalacje c.o. poprzez układy podmieszania (dokładne sterowanie temperaturą zasilania w funkcji temperatury
zewnętrznej) w węzłach cieplnych budynków,
2. Do kotłowni wprowadzony zostanie przewód telemetryczny umożliwiający odczytywanie danych
rejestrowanych przez ciepłomierze z węzłów cieplnych, wykonawca zainstaluje w kotłowni
system telemetryczny umożliwiający za pośrednictwem łączy telefonicznych przesyłanie w/w
danych do PEC.
3. Szczegółowy zakres robót wynika z załączonych do SIWZ: Projektów budowlanych (do wglądu)
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót.
4. W zakres zamówienia wchodzi również:
· uruchomienie kotłowni i podanie do odbiorcy czynnika grzewczego,
· wyposażenie kotłowni w sprzęt gaśniczy, instrukcje bhp i p.poż. oznaczenie dróg ewakuacyjnych,
· wykonanie instrukcji kotłowni,
· przeprowadzenie szkoleń w zakresie obsługi kotłowni,
· przeprowadzenie czynności odbiorowych i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
5. Termin realizacji rozpocznie się w dniu zawarcia umowy i zakończy 30.06.2008r
6. Ustalenia dodatkowe:
- zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
ZADANIE NR 2
1. Zakres rzeczowy robót obejmuje wybudowanie sieci cieplnej w technologii rur preizolowanych,
łączącej kotłownię z poszczególnymi budynkami wchodzącymi w zakres zadania.
- sieć cieplną należy wykonać w dwóch etapach:
Etap I obieg zachodni od kotłowni przy ul. Żydowskiej 2 do budynku przedszkola nr 2 przy
ul. Belwederskiej 23 oznaczonego na mapie pkt. T12 z wyłączeniem przyłącza od pkt. T10 do budynków przy ul. J.P.II nr 3 i 5.
Termin realizacji rozpocznie się w dniu zawarcia umowy i zakończy 30.06.2008r.
Etap II obieg zachodni od pkt. T12 do budynku PKS oznaczonego na mapie pkt. T25, przyłącza od pkt. T10 do budynków przy ul. J.P.II nr 3 i 5. oraz cały obieg wschodni.
Termin realizacji rozpocznie się w dniu zawarcia umowy i zakończy 30.09.2008r.
2. Wzdłuż sieci ciepłowniczej należy położyć kabel telemetryczny. Kabel należy wprowadzić do każdego węzła cieplnego i zakończyć skrzynką przyłączeniową.
3. Szczegółowy zakres robót wynika z załączonych do SIWZ: Projektów budowlanych (do wglądu) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót.
4. Ustalenia dodatkowe:
- zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw Łęczyca
II.1.5) Nomenklatura
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 45.00.00.00-7 budowa kotłowni.
- 45.23.10.00-5 budowa rurociągów
- 45.33.00.00-9 roboty instalacyjne
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej NIE
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej NIE
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy) wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
rozpoczęcie z dniem podpisania umowy; zakończenie 30.09.2008r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium
- 50.000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100)
III.2) Warunki udziału w postępowaniu
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków:
- Uprawnienia do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
- Uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,
- Niezbędna wiedza, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny oraz pracownicy zdolni do realizacji zamówienia,
a) niezbędną wiedzę i doświadczenie należy udokumentować załączając: Wykaz wykonanych robót zbliżonych zakresem oraz wartością do przedmiotu zamówienia wg wymagań określonych w pkt. V podpunkcie i niniejszej specyfikacji, (Zał. nr 2)
Do przetargu dopuszczeni zostaną Oferenci, którzy w okresie pięciu ostatnich lat zrealizowali, samodzielnie lub przy udziale podwykonawców, co najmniej dwie inwestycje określone jak wyżej.
b) dysponowanie pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, Oferent potwierdzi przez wypełnienie i załączenie do oferty Wykazu pracowników kadry kierowniczej zatrudnionych przy realizacji zamówienia, (Zał. nr 3)
- Potencjał ekonomiczny i sytuacja finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia.
Do przetargu dopuszczeni zostaną Oferenci, których roczne przychody z robót budowlano-montażowych w roku 2006 przekroczyły 3 MLN. zł..
5. Zdolność do finansowania przedmiotu zamówienia w formie posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 600 TYS. zł.
- Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych.
- Złożenie wszystkich dokumentów i oświadczeń wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Wniesienie wadium w wysokości 50 000 PLN,
- Udzielenie gwarancji na wykonane roboty na minimum 3 lata (na urządzenia wg gwarancji producenta).
Zamawiający przewiduje maksymalny okres, na który zostanie udzielona gwarancja na 6 lat.
Oferty, w których okres proponowanej gwarancji będzie dłuższy niż maksymalny, wymagany przez Zamawiającego zdobędą liczbę punktów przewidzianą dla okresu gwarancji wynoszącego 6 lat.
- Okres rękojmi ustala się o 3 miesiące dłuższy od zaproponowanego przez Oferenta okresu gwarancji.
Oferty, w których okres rękojmi będzie krótszy od wymaganego przez Zamawiającego zostaną odrzucone.
- Posiadanie całodobowego własnego serwisu, który w okresie gwarancyjnym zabezpieczy poprawną pracę kotłowni.
Zamawiający przewiduje czas minimalny na reakcję serwisu 2 godziny. Oferty w których czas reakcji serwisu będzie krótszy niż 2 godziny zdobędą liczbę punktów przewidzianą dla okresu minimalnego.
Czas reakcji serwisu od momentu powiadomienia o awarii nie może być dłuższy niż 8 godzin.
- Zamawiający wymaga, aby oferent wykonujący zamówienie w części finansowanej przez EkoFundusz korzystał z dostawców lub wykonawców z krajów Unii Europejskiej i/ lub Stanów Zjednoczonych ,Szwajcarii i Norwegii.
Podstawą do rozliczenia dostaw wyrobów jest świadectwo pochodzenia lub oświadczenie producenta o miejscu ich wytworzenia
Potwierdzeniem spełnienia warunku jest wykaz materiałów i urządzeń z zaznaczeniem producenta i kraju ich pochodzenia, który Wykonawca załączy w złożonej ofercie.
Zakres planowany do sfinansowania przez EkoFundusz:
Około 30% wartości netto zadania.
- Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w PLN.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie,
c) koncesja lub uprawnienia, jeżeli odrębne przepisy wymagają posiadania koncesji lub uprawnień na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,
d) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,
Zaświadczenie winno być wystawione z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące od terminu składania ofert w postępowaniu.
e) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
f) kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w minimalnej wysokości 500 000zł.,
g) informacja z banku o dysponowaniu środkami finansowymi lub o zdolności kredytowej Wykonawcy (w wysokości zgodnej z wymaganiami SIWZ),
h) kopia bilansu oraz rachunku zysków i strat za rok 2005, 2006, a w przypadku Oferentów nie zobowiązanych do sporządzania bilansu informacja określająca przychody, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem dotyczące lat 2005, 2006.
i) wykaz zrealizowanych w ostatnich trzech latach inwestycji o podobnym zakresie robót jak przedmiot zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, (Zał. nr 2)
j) wykaz zatrudnionych pracowników kadry kierowniczej, koniecznych przy wykonaniu przedmiotu zamówienia wraz z kserokopiami niezbędnych uprawnień potwierdzających ich kompetencje i przydatność przy realizacji przedmiotu zamówienia, (Zał. nr 3) plus kserokopia upoważnień do kierowania robotami budowlanymi wymaganych prawem budowlanym w specjalności, budowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
k) wykaz podwykonawców oraz zakres powierzonych im prac (Zał. nr 5)
l) dowód wniesienia wadium,
m) oświadczenia, że Oferent (Zał. nr 4):
1. posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji prac lub czynności,
2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także potencjał ekonomiczny i techniczny oraz pracowników zdolnych do wykonania danego zamówienia,
3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych ,
5. przyjął do wiadomości i zaakceptował treść SIWZ oraz warunki zamówienia,
6. zobowiązuje się do podpisania umowy po 7 dniach licząc od dnia otrzymania pisma akceptującego.
n) pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z KRS lub zaświadczenia
o prowadzeniu działalności gospodarczej .Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione figurujące w KRS z wniesioną opłatą skarbową.
o) dla urządzeń technologicznych kotłowni, (kotły, palniki, pompy, automatyka, zawory ,komin parametry zgodne z opracowaniem projektowym) należy podać producenta, typ i parametry techniczne poszczególnych urządzeń.
p) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1)
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) Tryby udzielenia zamówienia Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy) - nie dotyczy
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy) - nie dotyczy
IV.2) Kryteria oceny ofert
1. cena ofertowa 85%
2. okres proponowanej gwarancji na przedmiot zamówienia 10%
3. czas reakcji serwisu na zgłoszenie zamawiającego 5%
RAZEM 100%
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do 10.10.2007r. Cena
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem) 10.10.2007r, godz. 12:00
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego) 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 10.10.2007.r., godz.: 13:00
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Łęczycy
99-100 Łęczyca ul Ozorkowskie Przed. 73
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej? NIE
V.2) Data wysłania ogłoszenia 14-09-2007r.