Numer: IR.341/12/2007
ZP-400 Ogłoszenie o zamówieniu
Rodzaj roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego Gmina Miasto Łęczyca, Urząd Miasta Łęczyca,
ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. Łódzkie,
tel. (0-24) 721-03-00, fax (0-24) 721-03-01,
e-mail: wydzialrozwoju@wp.pl http://www.leczyca.info.pl
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Olga Kubas, Sławomir Głodek (pokój 53)
I.2) Rodzaj zamawiającego Administracja samorządowa
I.3) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje Taki jak w pkt. I.1
I.4) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Taki jak w pkt. I.1
I.5) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Taki jak w pkt. I.1
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego PRZEBUDOWA SYSTEMU CIEPŁOWNICZEGO DLA POTRZEB PRZEDSZKOLA NR 2 W ŁĘCZYCY
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres rzeczowy robót obejmuje:
1. Etap I:
- instalacja kotłowni gazowej c.w.u.;
- instalacji wewnętrznej gazu.
Etap II:
- demontaż kotła żeliwnego wodnego oraz innych urządzeń kotłowni,
- roboty sanitarne, adaptacyjne: remontowo - budowlane
- wykonanie węzła centralnego ogrzewania.
2. Szczegółowy zakres robót wynika z załączonych do SIWZ: Projektów budowlanych, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót.
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw Łęczyca
II.1.5) Nomenklatura
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
CPV 45.33.11.10-0 instalowanie kotłów
CPV 45.33.30.00-0 instalacje gazowe
CPV 45.31.00.00-3 instalacyjne roboty elektryczne
CPV 28.22.12.00-9 kotły grzewcze
CPV 45.33.11.00-7 instalowanie centralnego ogrzewania
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej NIE
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej NIE
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy) wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
rozpoczęcie z dniem podpisania umowy; zakończenie 30.06.2008r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium
2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące zł 00/100)
III.2) Warunki udziału w postępowaniu
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5) udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia minimum 60 miesięcy.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu:
1. wypełniony i podpisany formularz oferty (wg. załącznika nr 1).
2. oryginał wadium lub kserokopie przelewu.
3. aktualny odpis z właściwego rejestru Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym i prowadzenia działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku spółki z o.o. załączyć stosowny dokument upoważniający zarząd do zaciągania zobowiązań przekraczających 2-krotność kapitału założycielskiego (art. 230 w związku z art. 17 Kodeksu Spółek Handlowych). W przypadku spółki cywilnej załączyć umowę spółki.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
4. informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, oraz wykaz osób z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi wymaganych Prawem Budowlanym w specjalnościach: gazowej, instalacyjnej, sanitarnej, elektrycznej, aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (wg załącznika nr 3)
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek może być spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie.
5. udokumentują w przedziale lat 2002-2006 (rozpocząć i zakończyć w tym okresie) 2 roboty o
charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia
potwierdzone listami referencyjnymi (wg. załącznika nr 4).
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek może być spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie.
6. informację z banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub określi zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt IV.3.a/ wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek może być spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie..
7. oświadczenie wykonawcy, że w przypadku wygrania przetargu przed podpisaniem umowy
przedłoży kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
w minimalnej wysokości odpowiadającej wartości oferty brutto. (na załączniku nr 2)
8. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy (wg. załącznika nr 6).
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot.
9. zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot.
10. zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stwierdzające, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot.
11. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4,5,6,7,8 prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot.
12. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych)
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi być spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie.
13. oświadczenie dotyczące realizacji robót przy udziale podwykonawców (wg. załącznika nr 7) oraz oświadczenie o współpracy w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców (wg. załącznika nr 8).
14. szczegółowy kosztorys ofertowy.
15. Przed podpisaniem umowy wybrani oferenci są zobowiązani do złożenia kopii polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w minimalnej wysokości odpowiadającej wartości oferty brutto.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy
zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie
rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy
(Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605).
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) Tryby udzielenia zamówienia Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy) - nie dotyczy
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy) - nie dotyczy
IV.2) Kryteria oceny ofert NAJNIŻSZA CENA
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do 12.10.2007r. Cena 20,00 PLN
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem) 12.10.2007r, godz. 11:30
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego) 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 12.10.2007.r., godz.: 12:00
Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca,
sala konferencyjna
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej? NIE
V.2) Data wysłania ogłoszenia 19-09-2007r.
|