0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem: `REWITALIZACJA ŁĘCZYCKIEJ STARÓWKI-KONTYNUACJA POPRZEZ REWALORYZACJĘ PARKU MIEJSKIEGO I MODERNIZACJĘ ULIC`

Numer: 341/3/2008


ZP-400 Ogłoszenie o zamówieniu

Zamieszczenie obowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY:              zamówienia publicznego

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego               Gmina Miasto Łęczyca, Urząd Miasta Łęczyca,

                                                               ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. Łódzkie,

                                                               tel. (0-24) 721-03-00, fax (0-24) 721-03-01,

                                                               e-mail: wydzialrozwoju@wp.pl    http://www.leczyca.info.pl

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów         Sławomir Głodek, Olga Kubas (pokój 53)

I.2) Rodzaj zamawiającego                                         Administracja samorządowa

 

I.3) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje             Taki jak w pkt. I.1

 

I.4) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia  Taki jak w pkt. I.1

 

 

 

I.5) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu               Taki jak w pkt. I.1

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego             Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem: REWITALIZACJA ŁĘCZYCKIEJ STARÓWKI-KONTYNUACJA POPRZEZ REWALORYZACJĘ PARKU MIEJSKIEGO I MODERNIZACJA ULIC

1.2. Rodzaj zamówienia                     usługa

 

 

II.1.3) Określenie  przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

Zakres rzeczowy wykonywanej usługi obejmuje pełnienie funkcji Inspektora nadzoru budowlanego dla. robót

budowlanych. W ramach zadania w zakres obowiązków inspektora nadzoru wchodzi:

1. Przekazanie przy udziale Inwestora  terenu budowy - wykonawcy.
2. Reprezentowanie Inwestora na budowie w zakresie zgodności jej realizacji z projektem i
pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
3. Sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
4. Informowanie na bieżąco Inwestora o przebiegu realizowania inwestycji,
5. Zatwierdzanie faktur wystawianych przez wykonawcę w powiązaniu z wartością zawartą w umowie,
6. Sprawdzanie i zatwierdzanie kalkulacji szczegółowych przedkładanych przez Wykonawców na roboty dodatkowe, o ile takie wystąpią
7. Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru technicznego zadania we wszystkich wymaganych branżach.
8. Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających.
9. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz dopilnowanie usunięcia wad.
10. Dokonywanie odbiorów częściowych robót a w przypadku odbioru końcowego zadania inwestycyjnego - przy udziale Inwestora.
11. Przekazanie zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej umożliwiającej uzyskanie   pozwolenia na użytkowanie przedmiotowej inwestycji.
12. Rozliczenie końcowe inwestycji w terminie 30 dni od daty odbioru końcowego wraz z oświadczeniem o usunięciu przez Wykonawców usterek zgodnie z ustaleniami zawartymi w protokóle odbioru.
13. Przygotowanie dokumentów w przypadku dochodzenia przez Inwestora Bezpośredniego należnych mu kar umownych od uczestników procesu inwestycyjnego.
14. organizowanie i prowadzenie przeglądów gwarancyjnych
15. sprawdzanie kosztorysów oraz faktur wystawianych przez generalnego wykonawcę na podstawie zatwierdzonych i podpisanych protokołów odbioru w ciągu 7 dni roboczych od daty ich złożenia przez generalnego wykonawcę,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)   -  74231540-4    

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej     NIE

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej    NIE

 

                                    

 

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania                 rozpoczęcie - z dniem zawarcia umowy;
zakończenie - 26
.09.2008r.

            

                                                                      

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE  PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Wymagane wadium                                                    nie dotyczy

III.2) Warunki udziału w postępowaniu

 Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania

 oceny spełniania tych warunków:

1.      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2.      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

3.      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4.      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI SIWZ, wg formuły "spełnia - nie spełnia".

        Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania

        warunków udziału w postępowaniu:

1.        Formularz oferty wg załącznika nr 1.

2.        aktualny odpis z właściwego rejestru Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym i prowadzenia działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.        wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (2005, 2006, 2007) zleceń, odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - na załączniku nr 2.

4.        Listy polecające, referencje od Inwestorów potwierdzających, że roboty wyszczególnione w zestawieniu, zostały wykonane z należytą starannością .

5.        Wykaz inspektorów nadzoru oddelegowanych do realizacji usługi dysponujących uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi wymaganych Prawem Budowlanym w specjalnościach: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, konserwatorskiej wraz z kserokopiami posiadanych przez nich uprawnień i aktualnych zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - na załączniku nr 3

 zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał minimum po jednym pracowniku z uprawnieniami budowlanymi w zakresie ogólnobudowlanym, instalacji sanitarnych, elektrycznych i konserwatorskich.

      6. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
         odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę - na kwotę 300.000,00 zł


Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605).

 

 

SEKCJA IV: TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryby udzielenia zamówienia                   Przetarg nieograniczony

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)          - nie dotyczy

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert                                    NAJNIŻSZA CENA

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna      NIE

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeśli dotyczy)
www.bip.leczyca.info.pl

 

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określających w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeśli dotyczy)

Nie dotyczy

IV.3.3)Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżli zamawiający przewiduje nagrody:

Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

                                                               Data: 21.04.2008r, godz. 11:30

 

IV.3.5) Termin związania ofertą                            30 dni od ostatecznego terminu składania ofert

 

Data, godzina i miejsce otwarcia ofert                       21.04.2008r., godz.: 12:00

                                                               Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca,

                                                               sala konferencyjna

 

IV.3.6) Informacja dodatkowe, w tym czy zamówienie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej?             

nie                                              

                                  


» ZAŁĄCZNIKI «
SIWZ
Dodany: 11.04.2008 godz. 10:20
 
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Dodany: 30.05.2008 godz. 20:50
 



Ostateczny termin składania ofert:
 21 2008 godz. 11:30



Informacja opublikowana przez:
  dnia 10 2008 godz. 18:14
Liczba odsłon:
  380 od 10 2008 godz. 18:14  (średnio 1.11 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl