0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

REWITALIZACJA ŁĘCZYCKIEJ STARÓWKI-KONTYNUACJA POPRZEZ REWALORYZACJĘ PARKU MIEJSKIEGO I MODERNIZACJA ULIC

Numer: 341/2/2008


ZP-400 Ogłoszenie o zamówieniu

Zamieszczenie obowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY:             zamówienia publicznego

 

Rodzaj                                                                       roboty budowlane

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego        Gmina Miasto Łęczyca, Urząd Miasta Łęczyca,

                                                               ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. Łódzkie,

                                                               tel. (0-24) 721-03-00, fax (0-24) 721-03-01,

                                                               e-mail: wydzialrozwoju@wp.pl       http://www.leczyca.info.pl

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów      Sławomir Głodek, Olga Kubas (pokój 53)

I.2) Rodzaj zamawiającego                                     Administracja samorządowa

 

I.3) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje                     Taki jak w pkt. I.1

 

I.4) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia          Taki jak w pkt. I.1

 

 

 

I.5) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu       Taki jak w pkt. I.1

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego            

roboty budowlane na zadaniu: REWITALIZACJA ŁĘCZYCKIEJ STARÓWKI  KONTYNUACJA POPRZEZ REWALORYZACJĘ PARKU MIEJSKIEGO I MODERNIZACJA ULIC

1.2. Rodzaj zamówienia                     roboty budowlane

 

 

II.1.3) Określenie  przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.                                                                                                                         

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Rewaloryzacja Łęczyckiej Starówki  kontynuacja poprzez rewaloryzację Parku Miejskiego i modernizację ulic.                                                                                      

1. Zakres rzeczowy robót obejmuje:

Ad. 1.

1. BUDOWA DROGI ul. Poznańska o dł. ok. 145,50m (na odcinku od ul. Kilińskiego do Pl. T.Kościuszki)

* nawierzchnia jezdni - kostka granitowa.

* nawierzchnia zjazdów - kostka granitowa.

* nawierzchnia chodnika  - płyty kamienno-betonowe.

                                   ROBOTY TOWARZYSZĄCE

* Organizacja ruchu w czasie budowy

* Obsługa geodezyjna zadania (od wytyczenia do inwentaryzacji geodezyjnej włącznie; przekazanie zamawiającemu 3 kpl. inwentaryzacji),

* Koszty ubezpieczenia budowy, odszkodowania, odbiory, badania.

 2. Szczegółowy zakres robót wynika z załączonych do SIWZ: Projekt  budowlany przebudowy           

 ulicy Poznańskiej, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, kosztorys nakładczy.

3. Realizacja robót:

- rozpoczęcie - z dniem zawarcia umowy.;

- zakończenie - 26.09.2008r.

4. Płatność za wykonanie przedmiotu:

     - fakturowanie częściowe.

     - termin realizacji faktur 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego

5. Ustalenia dodatkowe:

 a/ roboty będą prowadzone w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej. Koszty nadzoru

     archeologicznego i ewentualnych badań archeologicznych leżą po stronie zamawiającego.

b/ całość robót wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz obowiązującymi przepisami

c/ gwarancja wymagana na roboty - minimum 36 miesięcy

d/ zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.

 

Dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego.

Ad. 2

 Główny przedmiot wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 45233140-2
                                                                                                           45232411-6

1. BUDOWA DROGI ul. Żydowska o dł. ok. 73,35 m (na odcinku od ul. Grodzkiej do Pl. T.Kościuszki)

* nawierzchnia jezdni -  kostka granitowa.

* nawierzchnia zjazdów - kostka granitowa.

* nawierzchnia chodnika - płyty kamienno-betonowe.

BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ:
* budowa kanalizacji deszczowej w ul. Żydowskiej ( dł. ok. 73,35m), na odcinku od ul. Grodzkiej
   do Pl. T. Kościuszki w Łęczycy i wykonanie odprowadzenia wód do istniejącego kolektora
   deszczowego w ulicy Grodzkiej.

* obsługa geodezyjna od wytyczenia do inwentaryzacji włącznie,
* odbiory, badania.
ROBOTY TOWARZYSZĄCE
* Organizacja ruchu w czasie budowy
* Obsługa geodezyjna zadania (od wytyczenia do inwentaryzacji geodezyjnej włącznie; przekazanie zamawiającemu 3 kpl. inwentaryzacji),
* Koszty  ubezpieczenia budowy, odszkodowania, odbiory, badania.
2. Szczegółowy zakres robót wynika z załączonych do SIWZ: Projekt  budowlany przebudowy
ulicy Żydowskiej, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, kosztorys nakładczy.
3. Realizacja robót:
- rozpoczęcie - z dniem zawarcia umowy.;
-
zakończenie -  26.09.2008r.
4. Płatność za wykonanie przedmiotu:
- fakturowanie częściowe.
- termin realizacji faktur 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego
5. Ustalenia dodatkowe:
a/ roboty będą prowadzone w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej. Koszty nadzoru
archeologicznego i ewentualnych badań archeologicznych leżą po stronie zamawiającego.
b/ całość robót wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz obowiązującymi przepisami
c/ gwarancja wymagana na roboty - minimum 36 miesięcy
d/ zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.

Dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego.

Ad. 3

 Główny przedmiot wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 45233140-2
                                                                                                           45232411-6

1. BUDOWA DROGI ul. Pocztowa o dł. ok. 227,65 m (na odcinku od ul. Grodzkiej do Pl. T.Kościuszki)

* nawierzchnia jezdni - kostka granitowa.

* nawierzchnia zjazdów - kostka granitowa.

* nawierzchnia chodnika - płyty kamienno-betonowe.

 BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ:
* budowa kanalizacji deszczowej w ul. Żydowskiej ( dł. ok. 73,35m), na odcinku od ul. Grodzkiej
   do Pl. T. Kościuszki w Łęczycy i wykonanie odprowadzenia wód do istniejącego kolektora
   deszczowego w ulicy Grodzkiej.
* obsługa geodezyjna od wytyczenia do inwentaryzacji włącznie,
* odbiory, badania.
ROBOTY TOWARZYSZĄCE
* Organizacja ruchu w czasie budowy
* Obsługa geodezyjna zadania (od wytyczenia do inwentaryzacji geodezyjnej włącznie; przekazanie zamawiającemu 3 kpl. inwentaryzacji),
* Koszty ubezpieczenia budowy, odszkodowania, odbiory, badania.
2. Szczegółowy zakres robót wynika z załączonych do SIWZ: Projekt  budowlany przebudowy
ulicy Żydowskiej,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, kosztorys nakładczy.
3. Realizacja robót:
- rozpoczęcie - z dniem zawarcia umowy.;
- zakończenie - 26.09.2008r.
4. Płatność za wykonanie przedmiotu:
- fakturowanie częściowe.
- termin realizacji faktur 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego
5. Ustalenia dodatkowe:
a/ roboty będą prowadzone w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej. Koszty nadzoru archeologicznego i ewentualnych badań archeologicznych leżą po stronie zamawiającego.
b/ całość robót wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz obowiązującymi przepisami
c/ gwarancja wymagana na roboty - minimum 36 miesięcy
d/ zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
Dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego.

Ad. 4

Główny przedmiot wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 45233140-2
                                                                                                           45232411-6

1. BUDOWA DROGI ul. Kościelnej o dł. ok. 135,00 m (na odcinku od Al. Jana Pawła II do Pl. T.Kościuszki)

* nawierzchnia jezdni - kostka granitowa.

* nawierzchnia zjazdów - brukowiec obrobiony.

* nawierzchnia chodnika - płyty kamienno-betonowe.

BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ:
* budowa kanalizacji deszczowej w ul. Żydowskiej ( dł. ok. 135,00m), na odcinku od
Pl. T. Kościuszki do Al. Jana Pawła II w Łęczycy i wykonanie odprowadzenia wód do istniejącego kolektora deszczowego w Al. Jana Pawła II.
* obsługa geodezyjna od wytyczenia do inwentaryzacji włącznie,
* odbiory, badania.
ROBOTY TOWARZYSZĄCE
* Organizacja ruchu w czasie budowy
* Obsługa geodezyjna zadania (od wytyczenia do inwentaryzacji geodezyjnej włącznie; przekazanie zamawiającemu 3 kpl. inwentaryzacji),
* Koszty ubezpieczenia budowy, odszkodowania, odbiory, badania.
2. Szczegółowy zakres robót wynika z załączonych do SIWZ: Projekt  budowlany przebudowy ulicy Kościelnej, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, kosztorys nakładczy.
3. Realizacja robót:
- rozpoczęcie - z dniem zawarcia umowy.;
- zakończenie - 26.09.2008r. 
4. Płatność za wykonanie przedmiotu:
- fakturowanie częściowe
- termin realizacji faktur 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego
5. Ustalenia dodatkowe:
a/ roboty będą prowadzone w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej. Koszty nadzoru archeologicznego i ewentualnych badań archeologicznych leżą po stronie zamawiającego.
b/ całość robót wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz obowiązującymi przepisami
c/ gwarancja wymagana na roboty - minimum 36 miesięcy
d/ zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.

Dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego.

Ad. 5

 Główny przedmiot wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 45233140-2
                                                                                                           45232411-6

1. BUDOWA DROGI ul. 18-go Stycznia o dł. ok. 96,50 m (na odcinku od Pl. T.Kościuszki do wschodniej granicy posesji nr 7.)

* nawierzchnia jezdni - kostka granitowa.

* nawierzchnia zjazdów - brukowiec obrobiony.

* nawierzchnia chodnika - płyty kamienno-betonowe.

BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ:
* budowa kanalizacji deszczowej w ul. 18-go Stycznia ( dł. ok. 96,50m) i wykonanie odprowadzenia wód do istniejącego kolektora deszczowego znajdującego się w ul. Sienkiewicza.

* obsługa geodezyjna od wytyczenia do inwentaryzacji włącznie,
* odbiory, badania.
ROBOTY TOWARZYSZĄCE
* Organizacja ruchu w czasie budowy
* Obsługa geodezyjna zadania (od wytyczenia do inwentaryzacji geodezyjnej włącznie; przekazanie zamawiającemu 3 kpl. inwentaryzacji),
* Koszty ubezpieczenia budowy, odszkodowania, odbiory, badania.
2. Szczegółowy zakres robót wynika z załączonych do SIWZ: Projekt  budowlany przebudowy
ulicy 18-go Stycznia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, kosztorys nakładczy.
3. Realizacja robót:
- rozpoczęcie - z dniem zawarcia umowy.;
- zakończenie -  26.09.2008r.
4. Płatność za wykonanie przedmiotu:
- fakturowanie częściowe.
- termin realizacji faktur 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego
5. Ustalenia dodatkowe:
a/ roboty będą prowadzone w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej. Koszty nadzoru archeologicznego i ewentualnych badań archeologicznych leżą po stronie zamawiającego.
b/ całość robót wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz obowiązującymi przepisami
c/ gwarancja wymagana na roboty - minimum 36 miesięcy
d/ zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
Dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego.

Ad. 6

 Główny przedmiot wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 45233140-2
                                                                                                           45232411-6

1. BUDOWA DROGI ul. Grodzkiej o dł. ok. 188,15 m (na odcinku od ul. Szpitalnej do
ul. Pocztowej)

* nawierzchnia jezdni - kostka granitowa.

* nawierzchnia zjazdów - kostka granitowa.

* nawierzchnia chodnika -  płyty kamienno-betonowe.
 BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ:
* budowa kanalizacji deszczowej w ul. Grodzkiej ( dł. ok. 188,15m), na odcinku od
ul. Szpitalnej do ul. Pocztowej w Łęczycy i wykonanie odprowadzenia wód do odbiornika, w tym wypadku jest to istniejąca instalacja wody deszczowej w ul. Poznańskiej oraz projektowany kolektor deszczowy w ul. Pocztowej.

* obsługa geodezyjna od wytyczenia do inwentaryzacji włącznie,
* odbiory, badania.
ROBOTY TOWARZYSZĄCE
* Organizacja ruchu w czasie budowy
* Obsługa geodezyjna zadania (od wytyczenia do inwentaryzacji geodezyjnej włącznie; przekazanie zamawiającemu 3 kpl. inwentaryzacji),
* Koszty ubezpieczenia budowy, odszkodowania, odbiory, badania.
2. Szczegółowy zakres robót wynika z załączonych do SIWZ: Projekt  budowlany przebudowy
ulicy Grodzkiej, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, kosztorys nakładczy.
3. Realizacja robót:
- rozpoczęcie - z dniem zawarcia umowy.;
- zakończenie - 26.09.2008r.
4. Płatność za wykonanie przedmiotu:
- fakturowanie częściowe.
- termin realizacji faktur 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego
5. Ustalenia dodatkowe:

a/ roboty będą prowadzone w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej. Koszty nadzoru archeologicznego i ewentualnych badań archeologicznych leżą po stronie zamawiającego.
b/ całość robót wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz obowiązującymi przepisami

c/ gwarancja wymagana na roboty - minimum 36 miesięcy

d/ zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.

Dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)   -   45233140-2;45232411-6  
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej 
NIE
II.1.6)
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej               NIE

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania rozpoczęcie -  z dniem zawarcia umowy;
                                                                       zakończenie -
26.03.2008r.

                                                                      

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE  PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Wymagane wadium                                                    50 000,00 PLN

III.2) Warunki udziału w postępowaniu

 Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania

 oceny spełniania tych warunków:

1.        posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2.        posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

3.        znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4.        nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI SIWZ, wg formuły spełnia -  nie spełnia.

        Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania

        warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają obowiązek złożyć :

1. Formularz oferty wg załącznika nr 1.

2. aktualny odpis z właściwego rejestru Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym i prowadzenia działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku spółki z o.o. załączyć stosowny dokument upoważniający zarząd do zaciągania zobowiązań przekraczających 2-krotność kapitału założycielskiego (art. 230 w związku z art. 17 Kodeksu Spółek Handlowych).

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą
być złożone przez każdy podmiot.

3. informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, oraz dysponują osobami z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi wymaganych Prawem Budowlanym (uprawnienia budowlane, wpis do izby budowlanej) załącznik nr 4.

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek może być spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie.

4. udokumentują w przedziale lat 2003-2007 (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie) minimum dwie zakończone inwestycje, dotyczące wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia o łącznej wartości 3 000 000,00 zł - na załączniku nr 5.

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek może być spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie.

5. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy  (wg. załącznika nr 6).

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot.

6. zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot

7. zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stwierdzające, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot

8. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4,5,6,7,8 prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

9. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

10. wniosą wadium zgodnie z opisem podanym w pkt. VIII SIWZ.

11. oświadczenie dotyczące realizacji robót przy udziale podwykonawców (wg. załącznika nr 10) oraz oświadczenie o współpracy w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców
(w. Załącznika nr 11).

12. udzielą gwarancji  na wykonany przedmiot zamówienia - minimum 36 miesięcy.
13.Przed podpisaniem umowy wybrani oferenci są zobowiązani do złożenia kopii polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w minimalnej wysokości odpowiadającej wartości oferty brutto.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryby udzielenia zamówienia                   Przetarg nieograniczony

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)          - nie dotyczy

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert                                    NAJNIŻSZA CENA

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna      NIE

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeśli dotyczy)
www.bip.leczyca.info.pl

Cena za SIWZ 500,00 ZŁ.

 

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określających w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeśli dotyczy)

Nie dotyczy

IV.3.3)Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżli zamawiający przewiduje nagrody:

Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data: 30.04.2008r. godz. 11:30

 

IV.3.5) Termin związania ofertą                            30 dni od ostatecznego terminu składania ofert

 

Data, godzina i miejsce otwarcia ofert                       30.04.2008r., godz.: 12:00

                                                               Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca,

                                                               sala konferencyjna

 

IV.3.6) Informacja dodatkowe, w tym czy zamówienie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej?             

NIE

                                              

 Data wysłania ogłoszenia      10.04.2008r.                                   


» ZAŁĄCZNIKI «
ZAL.NR 9
Dodany: 10.04.2008 godz. 19:29
 
ZAL.NR 7
Dodany: 10.04.2008 godz. 19:29
 
ZAL.NR 9
Dodany: 10.04.2008 godz. 19:31
 
ZAL. NR 8
Dodany: 10.04.2008 godz. 19:31
 
ZAL. NR 8
Dodany: 10.04.2008 godz. 19:31
 
zal.nr 9 cz.opisowa deszczówka
Dodany: 11.04.2008 godz. 10:01
 
SIWZ
Dodany: 11.04.2008 godz. 10:25
 
PYTANIA DO PRZETARGU
Dodany: 25.04.2008 godz. 9:50
 
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dodany: 27.05.2008 godz. 16:56
 
ogłoszenie o udzieleniu zamowienia
Dodany: 04.06.2008 godz. 11:18
 



Ostateczny termin składania ofert:
 30 2008 godz. 11:30



Informacja opublikowana przez:
  dnia 10 2008 godz. 19:29
Liczba odsłon:
  706 od 10 2008 godz. 19:29  (średnio 1.2 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl