Numer: 341/2/2008
ZP-400 Ogłoszenie o zamówieniu
Zamieszczenie obowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY: zamówienia publicznego
Rodzaj roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego Gmina Miasto Łęczyca, Urząd Miasta Łęczyca,
ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. Łódzkie,
tel. (0-24) 721-03-00, fax (0-24) 721-03-01,
e-mail: wydzialrozwoju@wp.pl http://www.leczyca.info.pl
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Sławomir Głodek, Olga Kubas (pokój 53)
I.2) Rodzaj zamawiającego Administracja samorządowa
I.3) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje Taki jak w pkt. I.1
I.4) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Taki jak w pkt. I.1
I.5) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Taki jak w pkt. I.1
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
roboty budowlane na zadaniu: REWITALIZACJA ŁĘCZYCKIEJ STARÓWKI KONTYNUACJA POPRZEZ REWALORYZACJĘ PARKU MIEJSKIEGO I MODERNIZACJA ULIC
1.2. Rodzaj zamówienia roboty budowlane
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Rewaloryzacja Łęczyckiej Starówki kontynuacja poprzez rewaloryzację Parku Miejskiego i modernizację ulic.
1. Zakres rzeczowy robót obejmuje:
Ad. 1.
1. BUDOWA DROGI ul. Poznańska o dł. ok. 145,50m (na odcinku od ul. Kilińskiego do Pl. T.Kościuszki)
* nawierzchnia jezdni - kostka granitowa.
* nawierzchnia zjazdów - kostka granitowa.
* nawierzchnia chodnika - płyty kamienno-betonowe.
ROBOTY TOWARZYSZĄCE
* Organizacja ruchu w czasie budowy
* Obsługa geodezyjna zadania (od wytyczenia do inwentaryzacji geodezyjnej włącznie; przekazanie zamawiającemu 3 kpl. inwentaryzacji),
* Koszty ubezpieczenia budowy, odszkodowania, odbiory, badania.
2. Szczegółowy zakres robót wynika z załączonych do SIWZ: Projekt budowlany przebudowy
ulicy Poznańskiej, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, kosztorys nakładczy.
3. Realizacja robót:
- rozpoczęcie - z dniem zawarcia umowy.;
- zakończenie - 26.09.2008r.
4. Płatność za wykonanie przedmiotu:
- fakturowanie częściowe.
- termin realizacji faktur 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego
5. Ustalenia dodatkowe:
a/ roboty będą prowadzone w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej. Koszty nadzoru
archeologicznego i ewentualnych badań archeologicznych leżą po stronie zamawiającego.
b/ całość robót wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz obowiązującymi przepisami
c/ gwarancja wymagana na roboty - minimum 36 miesięcy
d/ zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
Dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
Ad. 2
Główny przedmiot wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 45233140-2 45232411-6
1. BUDOWA DROGI ul. Żydowska o dł. ok. 73,35 m (na odcinku od ul. Grodzkiej do Pl. T.Kościuszki)
* nawierzchnia jezdni - kostka granitowa.
* nawierzchnia zjazdów - kostka granitowa.
* nawierzchnia chodnika - płyty kamienno-betonowe.
BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ: * budowa kanalizacji deszczowej w ul. Żydowskiej ( dł. ok. 73,35m), na odcinku od ul. Grodzkiej do Pl. T. Kościuszki w Łęczycy i wykonanie odprowadzenia wód do istniejącego kolektora deszczowego w ulicy Grodzkiej. * obsługa geodezyjna od wytyczenia do inwentaryzacji włącznie, * odbiory, badania. ROBOTY TOWARZYSZĄCE * Organizacja ruchu w czasie budowy * Obsługa geodezyjna zadania (od wytyczenia do inwentaryzacji geodezyjnej włącznie; przekazanie zamawiającemu 3 kpl. inwentaryzacji), * Koszty ubezpieczenia budowy, odszkodowania, odbiory, badania. 2. Szczegółowy zakres robót wynika z załączonych do SIWZ: Projekt budowlany przebudowy ulicy Żydowskiej, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, kosztorys nakładczy. 3. Realizacja robót: - rozpoczęcie - z dniem zawarcia umowy.; - zakończenie - 26.09.2008r. 4. Płatność za wykonanie przedmiotu: - fakturowanie częściowe. - termin realizacji faktur 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego 5. Ustalenia dodatkowe: a/ roboty będą prowadzone w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej. Koszty nadzoru archeologicznego i ewentualnych badań archeologicznych leżą po stronie zamawiającego. b/ całość robót wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz obowiązującymi przepisami c/ gwarancja wymagana na roboty - minimum 36 miesięcy d/ zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
Ad. 3
Główny przedmiot wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 45233140-2 45232411-6
1. BUDOWA DROGI ul. Pocztowa o dł. ok. 227,65 m (na odcinku od ul. Grodzkiej do Pl. T.Kościuszki)
* nawierzchnia jezdni - kostka granitowa.
* nawierzchnia zjazdów - kostka granitowa.
* nawierzchnia chodnika - płyty kamienno-betonowe.
BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ: * budowa kanalizacji deszczowej w ul. Żydowskiej ( dł. ok. 73,35m), na odcinku od ul. Grodzkiej do Pl. T. Kościuszki w Łęczycy i wykonanie odprowadzenia wód do istniejącego kolektora deszczowego w ulicy Grodzkiej. * obsługa geodezyjna od wytyczenia do inwentaryzacji włącznie, * odbiory, badania. ROBOTY TOWARZYSZĄCE * Organizacja ruchu w czasie budowy * Obsługa geodezyjna zadania (od wytyczenia do inwentaryzacji geodezyjnej włącznie; przekazanie zamawiającemu 3 kpl. inwentaryzacji), * Koszty ubezpieczenia budowy, odszkodowania, odbiory, badania. 2. Szczegółowy zakres robót wynika z załączonych do SIWZ: Projekt budowlany przebudowy ulicy Żydowskiej, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, kosztorys nakładczy. 3. Realizacja robót: - rozpoczęcie - z dniem zawarcia umowy.; - zakończenie - 26.09.2008r. 4. Płatność za wykonanie przedmiotu: - fakturowanie częściowe. - termin realizacji faktur 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego 5. Ustalenia dodatkowe: a/ roboty będą prowadzone w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej. Koszty nadzoru archeologicznego i ewentualnych badań archeologicznych leżą po stronie zamawiającego. b/ całość robót wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz obowiązującymi przepisami c/ gwarancja wymagana na roboty - minimum 36 miesięcy d/ zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
Ad. 4
Główny przedmiot wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 45233140-2 45232411-6
1. BUDOWA DROGI ul. Kościelnej o dł. ok. 135,00 m (na odcinku od Al. Jana Pawła II do Pl. T.Kościuszki)
* nawierzchnia jezdni - kostka granitowa.
* nawierzchnia zjazdów - brukowiec obrobiony.
* nawierzchnia chodnika - płyty kamienno-betonowe.
BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ: * budowa kanalizacji deszczowej w ul. Żydowskiej ( dł. ok. 135,00m), na odcinku od Pl. T. Kościuszki do Al. Jana Pawła II w Łęczycy i wykonanie odprowadzenia wód do istniejącego kolektora deszczowego w Al. Jana Pawła II. * obsługa geodezyjna od wytyczenia do inwentaryzacji włącznie, * odbiory, badania. ROBOTY TOWARZYSZĄCE * Organizacja ruchu w czasie budowy * Obsługa geodezyjna zadania (od wytyczenia do inwentaryzacji geodezyjnej włącznie; przekazanie zamawiającemu 3 kpl. inwentaryzacji), * Koszty ubezpieczenia budowy, odszkodowania, odbiory, badania. 2. Szczegółowy zakres robót wynika z załączonych do SIWZ: Projekt budowlany przebudowy ulicy Kościelnej, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, kosztorys nakładczy. 3. Realizacja robót: - rozpoczęcie - z dniem zawarcia umowy.; - zakończenie - 26.09.2008r. 4. Płatność za wykonanie przedmiotu: - fakturowanie częściowe - termin realizacji faktur 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego 5. Ustalenia dodatkowe: a/ roboty będą prowadzone w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej. Koszty nadzoru archeologicznego i ewentualnych badań archeologicznych leżą po stronie zamawiającego. b/ całość robót wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz obowiązującymi przepisami c/ gwarancja wymagana na roboty - minimum 36 miesięcy d/ zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
Ad. 5
Główny przedmiot wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 45233140-2 45232411-6
1. BUDOWA DROGI ul. 18-go Stycznia o dł. ok. 96,50 m (na odcinku od Pl. T.Kościuszki do wschodniej granicy posesji nr 7.)
* nawierzchnia jezdni - kostka granitowa.
* nawierzchnia zjazdów - brukowiec obrobiony.
* nawierzchnia chodnika - płyty kamienno-betonowe.
BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ: * budowa kanalizacji deszczowej w ul. 18-go Stycznia ( dł. ok. 96,50m) i wykonanie odprowadzenia wód do istniejącego kolektora deszczowego znajdującego się w ul. Sienkiewicza.
* obsługa geodezyjna od wytyczenia do inwentaryzacji włącznie, * odbiory, badania. ROBOTY TOWARZYSZĄCE * Organizacja ruchu w czasie budowy * Obsługa geodezyjna zadania (od wytyczenia do inwentaryzacji geodezyjnej włącznie; przekazanie zamawiającemu 3 kpl. inwentaryzacji), * Koszty ubezpieczenia budowy, odszkodowania, odbiory, badania. 2. Szczegółowy zakres robót wynika z załączonych do SIWZ: Projekt budowlany przebudowy ulicy 18-go Stycznia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, kosztorys nakładczy. 3. Realizacja robót: - rozpoczęcie - z dniem zawarcia umowy.; - zakończenie - 26.09.2008r. 4. Płatność za wykonanie przedmiotu: - fakturowanie częściowe. - termin realizacji faktur 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego 5. Ustalenia dodatkowe: a/ roboty będą prowadzone w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej. Koszty nadzoru archeologicznego i ewentualnych badań archeologicznych leżą po stronie zamawiającego. b/ całość robót wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz obowiązującymi przepisami c/ gwarancja wymagana na roboty - minimum 36 miesięcy d/ zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
Ad. 6
Główny przedmiot wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 45233140-2 45232411-6
1. BUDOWA DROGI ul. Grodzkiej o dł. ok. 188,15 m (na odcinku od ul. Szpitalnej do ul. Pocztowej)
* nawierzchnia jezdni - kostka granitowa.
* nawierzchnia zjazdów - kostka granitowa.
* nawierzchnia chodnika - płyty kamienno-betonowe. BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ: * budowa kanalizacji deszczowej w ul. Grodzkiej ( dł. ok. 188,15m), na odcinku od ul. Szpitalnej do ul. Pocztowej w Łęczycy i wykonanie odprowadzenia wód do odbiornika, w tym wypadku jest to istniejąca instalacja wody deszczowej w ul. Poznańskiej oraz projektowany kolektor deszczowy w ul. Pocztowej.
* obsługa geodezyjna od wytyczenia do inwentaryzacji włącznie, * odbiory, badania. ROBOTY TOWARZYSZĄCE * Organizacja ruchu w czasie budowy * Obsługa geodezyjna zadania (od wytyczenia do inwentaryzacji geodezyjnej włącznie; przekazanie zamawiającemu 3 kpl. inwentaryzacji), * Koszty ubezpieczenia budowy, odszkodowania, odbiory, badania. 2. Szczegółowy zakres robót wynika z załączonych do SIWZ: Projekt budowlany przebudowy ulicy Grodzkiej, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, kosztorys nakładczy. 3. Realizacja robót: - rozpoczęcie - z dniem zawarcia umowy.; - zakończenie - 26.09.2008r. 4. Płatność za wykonanie przedmiotu: - fakturowanie częściowe. - termin realizacji faktur 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego 5. Ustalenia dodatkowe:
a/ roboty będą prowadzone w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej. Koszty nadzoru archeologicznego i ewentualnych badań archeologicznych leżą po stronie zamawiającego. b/ całość robót wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz obowiązującymi przepisami
c/ gwarancja wymagana na roboty - minimum 36 miesięcy
d/ zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
Dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 45233140-2;45232411-6 II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej NIE II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej NIE
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania rozpoczęcie - z dniem zawarcia umowy; zakończenie - 26.03.2008r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Wymagane wadium 50 000,00 PLN
III.2) Warunki udziału w postępowaniu
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI SIWZ, wg formuły spełnia - nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają obowiązek złożyć :
1. Formularz oferty wg załącznika nr 1.
2. aktualny odpis z właściwego rejestru Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym i prowadzenia działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki z o.o. załączyć stosowny dokument upoważniający zarząd do zaciągania zobowiązań przekraczających 2-krotność kapitału założycielskiego (art. 230 w związku z art. 17 Kodeksu Spółek Handlowych).
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
3. informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, oraz dysponują osobami z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi wymaganych Prawem Budowlanym (uprawnienia budowlane, wpis do izby budowlanej) załącznik nr 4.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek może być spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie.
4. udokumentują w przedziale lat 2003-2007 (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) minimum dwie zakończone inwestycje, dotyczące wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia o łącznej wartości 3 000 000,00 zł - na załączniku nr 5.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek może być spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie.
5. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy (wg. załącznika nr 6).
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot.
6. zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot
7. zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stwierdzające, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot
8. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4,5,6,7,8 prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
10. wniosą wadium zgodnie z opisem podanym w pkt. VIII SIWZ.
11. oświadczenie dotyczące realizacji robót przy udziale podwykonawców (wg. załącznika nr 10) oraz oświadczenie o współpracy w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców (w. Załącznika nr 11).
12. udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia - minimum 36 miesięcy. 13.Przed podpisaniem umowy wybrani oferenci są zobowiązani do złożenia kopii polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w minimalnej wysokości odpowiadającej wartości oferty brutto.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605).
SEKCJA IV: TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryby udzielenia zamówienia Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy) - nie dotyczy
IV.2.1) Kryteria oceny ofert NAJNIŻSZA CENA
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna NIE
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeśli dotyczy) www.bip.leczyca.info.pl
Cena za SIWZ 500,00 ZŁ.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określających w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeśli dotyczy)
Nie dotyczy
IV.3.3)Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżli zamawiający przewiduje nagrody:
Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert
Data: 30.04.2008r. godz. 11:30
IV.3.5) Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 30.04.2008r., godz.: 12:00
Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca,
sala konferencyjna
IV.3.6) Informacja dodatkowe, w tym czy zamówienie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej?
NIE
Data wysłania ogłoszenia 10.04.2008r.
|