Numer: 341/4/2008
ZP-400 Ogłoszenie o zamówieniu
Zamieszczenie obowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego Gmina Miasto Łęczyca, Urząd Miasta Łęczyca,
ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. Łódzkie,
tel. (0-24) 721-03-00, fax (0-24) 721-03-01,
e-mail: wydzialrozwoju@wp.pl http://www.leczyca.info.pl
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Sławomir Głodek, Olga Kubas (pokój 53)
I.2) Rodzaj zamawiającego Administracja samorządowa
I.3) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje Taki jak w pkt. I.1
I.4) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Taki jak w pkt. I.1
I.5) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Taki jak w pkt. I.1
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
roboty budowlane na zadaniu: Rewaloryzacja Łęczyckiej Starówki - kontynuacja poprzez rewaloryzację Parku Miejskiego i modernizację ulic - roboty budowlane na terenie zabytkowego Parku Miejskiego .
1.2. Rodzaj zamówienia roboty budowlane
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Rewaloryzacja Łęczyckiej Starówki - kontynuacja poprzez rewaloryzację Parku Miejskiego i modernizację ulic - roboty budowlane na terenie zabytkowego Parku Miejskiego .
- Zakres rzeczowy robót obejmuje:
Ad. 1. Budowę altany o konstrukcji drewnianej na fundamentach betonowych w parku miejskim w Łęczycy. Rzut poziomy altany ma kształt ośmioboku wpisanego w okrąg o średnicy ok. 900. Dach ośmiospadowy na podparty na słupach.
Roboty obejmują między innymi:
· rozebranie istniejących fundamentów betonowych
· wykonanie fundamentów żelbetonowych pod altankę
· wykonanie konstrukcji drewnianej altany. Głównymi elementami konstrukcji są słupy drewniane. Powstałe między nimi przęsła wypełnione są ażurowymi ściankami. Jedno z przęseł jest pozbawione wypełnienia dolnego i stanowi wejście do obiektu. Zadaszenie jako prosta konstrukcja ciesielska krokwiowa, krokwie spięte są pasem dolnym i podparte mieczami. Pokrycie dachowe z desek. Okap wykończony jest deskami przybijanymi do czoła krokwi. Dodatkowym elementem zdobniczym jest gzyms drewniany
· zabezpieczenie antykorozyjne i przeciwgrzybiczne wszystkich elementów konstrukcji.
Ad. 2. Budowę wewnętrznej instalacji oświetlenia terenu Parku Miejskiego w Łęczycy oraz instalacji zasilającej skrzynkę rozdzielczą do zasilania imprez plenerowych.
Linie kablowe
Kable YKY 4x16mm2 zasilające słupy z oprawami oświetleniowymi układać w rowach kablowych na głębokości 0,6m. Na dnie wykopu należy ułożyć płaskownik ocynkowany 30x4 i przysypać go warstwą piasku o grubości 10cm, a następnie ułożyć kable zasilające słupy z oprawami oświetleniowymi i przysypać je 10 cm warstwa piasku. Pozostałą część wykopu zasypać gruntem rodzimym. Na całej długości wykopu na głębokości 40cm ułożyć folię kablową koloru niebieskiego. Płaskownik ocynkowany podłączyć do złącza uziemiającego w każdym słupie. Na skrzyżowaniu kabli z siecią gazową należy ułożyć rury ochronne z PCV. Przejście kabla przez kanał wodny wykonać w pancerzu z rury stalowej fi100m. Projektuje się słupy oświetleniowe ST1 na fundamentach prefabrykowanych z oprawami stalowymi Luna100W.
Obwody oświetlenia terenu zasilane będą z rozdzielnicy zlokalizowanej w budynku gospodarczym. Sterowanie oświetleniem będzie się odbywało za pomocą zegara z programem astronomicznym. Układ połączeń w rozdzielnicy oświetleniowej umożliwia wyłączenie poszczególnych obwodów oświetleniowych.
Instalacja skrzynki rozdzielczej do zasilania w energie elektryczną imprez plenerowych
Zasilanie Rozdzielnicy RP wykonać kablem YKY 4x14mm2 ułożonym w rowie kablowym na głębokości 0,7m z podsypką piaskową. Wraz z kablem ułożyć płaskownik ocynkowany 30x4. Rozdzielnica z tworzywa sztucznego ustawiona będzie na fundamencie prefabrykowanym. Rozdzielnice należy wyposażyć w trzy podwójne gniazda bryzgoszczelne jednofazowe oraz dwa gniazda trójfazowe 3x32A + N + PE. Każde gniazdo należy zabezpieczyć osobnym włącznikiem nadmiarowo-prądowym i wyłącznikiem różnicowoprądowym o prądzie różnicowym 30mA.
Ochrona przeciwporażeniowa
ochrona przed dotykiem pośrednim będzie realizowana przez zastosowanie szybkiego wyłączenia w układzie TT za pośrednictwem wyłącznika różnicowoprądowego. Ochronę przeciwporażeniową należy wykonać zgodnie z odpowiednimi arkuszami normy PN- 92/E-05009.
Ad. 3. Budowę system zaopatrzenia w wodę do nawadniania parku, który wykonany zostanie wykonany z rur PE o średnicy 40mm, z końcowymi zaworami kulowymi (9szt.) zaopatrzonymi w szybkozłączki ogrodnicze do węży. Umożliwi to instalowanie urządzeń do zraszania. Przebieg wodociągu zaplanowano tak, by ominiąć istniejące drzewa i systemy korzeniowe. Punkty końcowe (miejsca przyłączenia zraszaczy lub węży do rozprowadzenia wody, znajdują się pod powierzchnią gruntu, w krytych studzienkach). Zasilanie systemowe odbywać sie będzie z istniejacego przyłącza wodociągowego.
Ad. 4. Budowa ozdobnego stalowego ogrodzenia wzdłuż granicy północnej i zachodniej parku z prętów grubości min. 10 mm. Wraz z rozbiórką istniejącej podmurówki i budowa nowej. Brama dwuskrzydłowa z furtką znajdować się będzie przy wejściu głównym od strony północnej. Osobna furtka umieszczona zostanie przy wejściu od ulicy Sienkiewicza. Zakup i montaż ławek oraz koszy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 45 00 00 00 7; 31 52 72 00 8 ; 45 23 13 00 8; 20 13 10 00 3;
20 32 30 00 6; 20 16 00 00 5; 28 51 29 40 - 5
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej NIE II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej NIE
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania rozpoczęcie - z dniem zawarcia umowy; zakończenie - 26.09.2008r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Wymagane wadium 10 000,00PLN
III.2) Warunki udziału w postępowaniu
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI, wg formuły spełnia nie spełnia.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają obowiązek złożyć :
1. Formularz oferty wg załącznika nr 1.
2. aktualny odpis z właściwego rejestru Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym i prowadzenia działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki z o.o. załączyć stosowny dokument upoważniający zarząd do zaciągania zobowiązań przekraczających 2-krotność kapitału założycielskiego (art. 230 w związku z art. 17 Kodeksu Spółek Handlowych).
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 3. informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, oraz dysponują osobami z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi wymaganych Prawem Budowlanym (uprawnienia budowlane, wpis do izby budowlanej) załącznik nr 4.
- komplet uprawnień (zgodnie z decyzją konserwatora zabytków nr WUOZ Sk-671/63/2006 z dnia 31.10.2006r, WUOZ Sk-671/69/2007 z dnia 21.12.2007r .) budowlano konstrukcyjne, konserwatorskie, sanitarne, elektryczne,
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek może być spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie.
4. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy (wg. załącznika nr 5).
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot.
5. zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot
6. zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stwierdzające, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot
7. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4,5,6,7,8 prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
9. wniosą wadium zgodnie z opisem podanym w pkt. VIII SIWZ.
10. oświadczenie dotyczące realizacji robót przy udziale podwykonawców (wg. załącznika nr 8) oraz oświadczenie o współpracy w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców (w. Załącznika nr 9).
11. udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia minimum 36 miesięcy. 12.Przed podpisaniem umowy wybrani oferenci są zobowiązani do złożenia kopii polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w minimalnej wysokości odpowiadającej wartości oferty brutto.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605).
SEKCJA IV: TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryby udzielenia zamówienia Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy) - nie dotyczy
IV.2.1) Kryteria oceny ofert NAJNIŻSZA CENA
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna NIE
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeśli dotyczy) www.bip.leczyca.info.pl
Cena SIWZ 30,00 ZŁ
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określających w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeśli dotyczy)
Nie dotyczy
IV.3.3)Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżli zamawiający przewiduje nagrody:
Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert
Data 30.04.2008r. godz. 10:30
IV.3.5) Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 30.04.2008r. , godz.: 11:00
Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca,
sala konferencyjna
IV.3.6) Informacja dodatkowe, w tym czy zamówienie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej?
NIE
Data wysłania ogłoszenia 10.04.2008R
|