Numer: IR.341/6/2008
ZP-400 Ogłoszenie o zamówieniu
Zamieszczenie obowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY: zamówienia publicznego
Rodzaj USŁUGA
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego Gmina Miasto Łęczyca, Urząd Miasta Łęczyca,
ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. Łódzkie,
tel. (0-24) 721-03-00, fax (0-24) 721-03-01,
e-mail: z-skarbnik@leczyca.info.pl http://www.leczyca.info.pl
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Janina Moruzgała, ( pokój 20)
Anna Kochańska ( pokój 22)
I.2) Rodzaj zamawiającego Administracja samorządowa
I.3) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje Taki jak w pkt. I.1
I.4) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Taki jak w pkt. I.1
I.5) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Taki jak w pkt. I.1
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
UDZIELENIE KREDYTU NA POKRYCIE WYSTĘPUJĄCEGO W ROKU 2008 PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO GMINY MIASTA ŁĘCZYCA ORAZ NA ROZCHODY - SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIETYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU EMISJI PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH ORAZ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK
1.2. Rodzaj zamówienia USŁUGA
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wartość zamówienia jest wyższa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
Przedmiotem zamówienia :
1.Kredyt długoterminowy, złotówkowy, o zmiennej stopie oprocentowania
2.Kwota kredytu: 4.400.000,00 zł (słownie: cztery miliony czterysta tysięcy zł. 00/100)
3.Termin rozpoczęcia usługi - data podpisania umowy
4.Udzielenie kredytu w transzach- wypłata ostatniej transzy do 31.12.2008 r.
5.Rozpoczęcie spłaty kredytu -31.03.2009 r.- spłata ostatniej raty 31.10.2014 r.
6.Spłata kapitału - według następującego harmonogramu:
Raty |
Termin |
Kwota |
I rata |
31.03.2009 r. |
100.000,- |
II rata |
30.11.2009 r. |
100.000,- |
III rata |
31.01.2010 r. |
200.000,- |
IV rata |
28.02.2010 r. |
150.000,- |
V rata |
31.08.2010 r. |
150.000,- |
VI rata |
31.01.2011 r. |
200.000,- |
VII rata |
30.04.2011 r. |
200.000,- |
VIII rata |
30.06.2011 r. |
200.000,- |
IX rata |
31.01.2012 r. |
150.000,- |
X rata |
29.02.2012 r. |
200.000,- |
XI rata |
30.04.2012 r. |
200.000,- |
XII rata |
31.08.2012 r. |
200.000,- |
XIII rata |
31.10.2012 r. |
200.000,- |
XIV rata |
31.01.2013 r. |
100.000,- |
XV rata |
30.04.2013 r. |
200.000,- |
XVI rata |
31.05.2013 r. |
200.000,- |
XVII rata |
31.07.2013 r. |
200.000,- |
XVIII rata |
31.08.2013 r. |
100.000,- |
XIX rata |
31.10.2013 r. |
200.000,- |
XX rata |
28.02.2014 r. |
200.000,- |
XXI rata |
30.04.2014 r. |
200.000,- |
XXII rata |
31.05.2014 r. |
170.000,- |
XXIII rata |
31.07.2014 r. |
200.000,- |
XXIV rata |
31.08.2014 r. |
180.000,- |
XXV rata |
31.10.2014 r. |
200.000,- |
7. Spłata odsetek od faktycznego zadłużenia - odsetki naliczane w okresach miesięcznych i spłacane do 10-go każdego miesiąca na podstawie pisemnego zawiadomienia z banku o wysokości odsetek, doręczonego zamawiającemu najpóźniej na trzy dni przed terminem płatności odsetek ( listownie, fax) ,
8. Oprocentowanie kredytu, jednorazowa prowizja bankowa,
9. Forma zabezpieczenia kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową
10. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych - niezwłocznie po rozstrzygnięciu przetargu i podpisaniu umowy najpóźniej do 31.08. 2008 r.
11.Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystywania środków z kredytu w transzach,
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów - ( prowizji i opłat).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 66130000-3 II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej NIE II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej NIE
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania rozpoczęcie - z dniem zawarcia umowy;
- data zakończenia usługi - 31.12.2008 r.
- okres kredytowania do 31.10.2014
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Wymagane wadium 10 000,00 PLN
III.2) Warunki udziału w postępowaniu
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
5) spełniają wymogi określone w niniejszej SIWZ,
Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI, wg formuły spełnia nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają obowiązek złożyć :
1. formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wraz ze stosownym pełnomocnictwem w sytuacji, w której uprawnienie do podpisania ofert nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej
3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5. potwierdzenie wpłaty/wniesienia wadium - Zamawiający jako potwierdzenie wniesienia wadium przyjmie kserokopie przelewu wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączoną do SIWZ,
6. jeśli ofertę składa konsorcjum firm to komplet dokumentów wyszczególnionych wg pkt od 1. do 4. składają wszyscy członkowie konsorcjum,
7. w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dokumenty, o których mowa wyżej, mogą być złożone w formie oryginałów bądź kserokopii poświadczonych przez oferenta za zgodność z oryginałem.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605).
SEKCJA IV: TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryby udzielenia zamówienia Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy) - nie dotyczy
IV.2.1) Kryteria oceny ofert NAJNIŻSZA CENA
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna NIE
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeśli dotyczy) www.bip.leczyca.info.pl
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określających w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeśli dotyczy)
Nie dotyczy
IV.3.3)Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżli zamawiający przewiduje nagrody:
Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert
Data: 25.07.2008 r. godz. 11:30
IV.3.5) Termin związania ofertą 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 25.07.2008r., godz.: 12:00
Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca,
sala konferencyjna
IV.3.6) Informacja dodatkowe, w tym czy zamówienie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej?
NIE
Data wysłania ogłoszenia
13.06.2008 r.
|