0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - UDZIELENIE KREDYTU NA POKRYCIE WYSTĘPUJĄCEGO W ROKU 2008 PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO GMINY MIASTA ŁĘCZYCA ORAZ NA ROZCHODY - SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIETYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU EMISJI PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH ORAZ ZACI

Numer: IR.341/6/2008


ZP-400 Ogłoszenie o zamówieniu

Zamieszczenie obowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY:             zamówienia publicznego

 

Rodzaj                                                                       USŁUGA

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego        Gmina Miasto Łęczyca, Urząd Miasta Łęczyca,

                                                               ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. Łódzkie,

                                                               tel. (0-24) 721-03-00, fax (0-24) 721-03-01,

                                                               e-mail: z-skarbnik@leczyca.info.pl  http://www.leczyca.info.pl

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów      Janina Moruzgała, ( pokój 20)

                                                                                   Anna Kochańska   ( pokój 22)

I.2) Rodzaj zamawiającego                                     Administracja samorządowa

 

I.3) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje                                           Taki jak w pkt. I.1

 

I.4) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia          Taki jak w pkt. I.1

 

 

 

I.5) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu       Taki jak w pkt. I.1

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego            

UDZIELENIE KREDYTU NA  POKRYCIE  WYSTĘPUJĄCEGO W ROKU 2008 PLANOWANEGO  DEFICYTU BUDŻETOWEGO GMINY MIASTA ŁĘCZYCA  ORAZ NA ROZCHODY  -  SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIETYCH  ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU EMISJI PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH  ORAZ  ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK 

 

1.2. Rodzaj zamówienia                     USŁUGA

 

 

II.1.3) Określenie  przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

wartość zamówienia jest wyższa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.                                                                                                                      

Przedmiotem zamówienia :

1.Kredyt długoterminowy, złotówkowy, o zmiennej stopie oprocentowania

2.Kwota kredytu:  4.400.000,00 zł  (słownie:  cztery miliony czterysta tysięcy zł. 00/100)

3.Termin rozpoczęcia usługi - data podpisania umowy

4.Udzielenie kredytu w transzach- wypłata ostatniej transzy do 31.12.2008 r.

5.Rozpoczęcie spłaty kredytu -31.03.2009 r.- spłata ostatniej raty 31.10.2014 r.

6.Spłata kapitału - według następującego harmonogramu:

Raty

Termin

Kwota

I rata

31.03.2009 r.

100.000,-

II rata

30.11.2009 r.

100.000,-

III rata

31.01.2010 r.

200.000,-

IV rata

28.02.2010 r.

150.000,-

V rata

31.08.2010 r.

150.000,-

VI rata

31.01.2011 r.

200.000,-

VII rata

30.04.2011 r.

200.000,-

VIII rata

30.06.2011 r.

200.000,-

IX rata

31.01.2012 r.

150.000,-

X rata

29.02.2012 r.

200.000,-

XI rata

30.04.2012 r.

200.000,-

XII rata

31.08.2012 r.

200.000,-

XIII rata

31.10.2012 r.

200.000,-

XIV rata

31.01.2013 r.

100.000,-

XV rata

30.04.2013 r.

200.000,-

XVI rata

31.05.2013 r.

200.000,-

XVII rata

31.07.2013 r.

200.000,-

XVIII rata

31.08.2013 r.

100.000,-

XIX rata

31.10.2013 r.

200.000,-

XX rata

28.02.2014 r.

200.000,-

XXI rata

30.04.2014 r.

200.000,-

XXII rata

31.05.2014 r.

170.000,-

XXIII rata

31.07.2014 r.

200.000,-

XXIV rata

31.08.2014 r.

180.000,-

XXV rata

31.10.2014 r.

200.000,-

        

7. Spłata odsetek od faktycznego zadłużenia -  odsetki naliczane  w okresach miesięcznych  i spłacane do 10-go każdego miesiąca na podstawie pisemnego zawiadomienia z banku o wysokości odsetek,  doręczonego zamawiającemu  najpóźniej na trzy dni przed terminem płatności odsetek ( listownie, fax) ,

8.  Oprocentowanie kredytu, jednorazowa prowizja bankowa,

9.  Forma zabezpieczenia kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową

10. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych -  niezwłocznie po  rozstrzygnięciu  przetargu i podpisaniu umowy najpóźniej do 31.08. 2008 r. 

11.Zamawiający  zastrzega sobie prawo wykorzystywania środków z kredytu w transzach,

12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów -                    (  prowizji i opłat).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)   -   66130000-3  
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej 
NIE
II.1.6)
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej               NIE

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania rozpoczęcie -  z dniem zawarcia umowy;

- data zakończenia usługi - 31.12.2008 r.

- okres kredytowania do 31.10.2014  

 

                                                                      

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE  PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Wymagane wadium                                                    10 000,00 PLN

III.2) Warunki udziału w postępowaniu

 Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania

 oceny spełniania tych warunków:

1)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

3)       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4)       nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,

5)       spełniają wymogi określone w niniejszej SIWZ,

Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI, wg formuły spełnia  nie spełnia.

        Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania

        warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają obowiązek złożyć :

  1.   formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ      

2.  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wraz ze stosownym pełnomocnictwem w sytuacji, w której uprawnienie do podpisania ofert nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej

3.   aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego  w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

4.   aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

5. potwierdzenie wpłaty/wniesienia wadium - Zamawiający jako potwierdzenie wniesienia wadium przyjmie kserokopie przelewu wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączoną do SIWZ,

6.   jeśli ofertę składa konsorcjum firm to komplet dokumentów wyszczególnionych wg pkt od 1. do 4. składają wszyscy członkowie konsorcjum,

7. w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Dokumenty, o których mowa wyżej, mogą być złożone w formie oryginałów bądź kserokopii poświadczonych przez oferenta za zgodność z oryginałem.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605).

 

SEKCJA IV: TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryby udzielenia zamówienia                   Przetarg nieograniczony

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)          - nie dotyczy

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert                                    NAJNIŻSZA CENA

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna      NIE

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeśli dotyczy)
www.bip.leczyca.info.pl

 

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określających w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeśli dotyczy)

Nie dotyczy

IV.3.3)Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżli zamawiający przewiduje nagrody:

Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data: 25.07.2008 r. godz. 11:30

 

IV.3.5) Termin związania ofertą                            60 dni od ostatecznego terminu składania ofert

 

Data, godzina i miejsce otwarcia ofert                      25.07.2008r., godz.: 12:00

                                                               Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca,

                                                               sala konferencyjna

 

IV.3.6) Informacja dodatkowe, w tym czy zamówienie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej?             

NIE

                                              

 Data wysłania ogłoszenia

13.06.2008 r.                                                             


» ZAŁĄCZNIKI «
SIWZ
Dodany: 13.06.2008 godz. 15:19
 
ZAPYTANIE DO PRZETARGU
Dodany: 04.07.2008 godz. 11:51
 
UCHWALA RIO O MOZLIWOSCI SPLATY ZACIAGANEGO KREDYTU W KWOCIE 4 400 000,00
Dodany: 10.07.2008 godz. 13:42
 
zapytanie
Dodany: 16.07.2008 godz. 17:16
 
zapytanie nr2
Dodany: 16.07.2008 godz. 17:16
 
OGLOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dodany: 07.08.2008 godz. 15:04
 



Ostateczny termin składania ofert:
 25 2008 godz. 11:30



Informacja opublikowana przez:
  dnia 13 2008 godz. 15:19
Liczba odsłon:
  709 od 13 2008 godz. 15:19  (średnio 1.21 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl