0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU pn.Modernizacja systemu grzewczego na terenie Starówki w Łęczycy - etap II

Numer: 341/9/2008


ZP-400 Ogłoszenie o zamówieniu

Zamieszczenie obowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY:             zamówienia publicznego

 

Rodzaj                                                                       roboty budowlane

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego        Gmina Miasto Łęczyca, Urząd Miasta Łęczyca,

                                                               ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. Łódzkie,

                                                               tel. (0-24) 721-03-00, fax (0-24) 721-03-01,

                                                               e-mail: wydzialrozwoju@wp.pl       http://www.leczyca.info.pl

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów      Olga Kubas, Robert Durys (pokój 53)

I.2) Rodzaj zamawiającego                                     Administracja samorządowa

 

I.3) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje                     Taki jak w pkt. I.1

 

I.4) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia          Taki jak w pkt. I.1

 

 

 

I.5) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu       Taki jak w pkt. I.1

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego            

Modernizacja systemu grzewczego na terenie Starówki w Łęczycy  etap II"

1.2. Rodzaj zamówienia                     roboty budowlane

 

 

II.1.3) Określenie  przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.                                                                                                                                                                                                                                                                                     Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Modernizacja systemu grzewczego na terenie Starówki w Łęczycy  etap II"

ZADANIE NR 1

1. Zakres rzeczowy robót obejmuje:

a)       roboty budowlane związane z ociepleniem ścian 4 budynków metodą lekką mokrą,

b)       roboty budowlane związane z ociepleniem stropodachów 6 budynków,

c)       roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej w 6 budynkach ( w tym w obiektach zabytkowych na drewnianą),

d)       roboty budowlane związane z wykonaniem węzłów cieplnych w 6 budynkach (węzły działające na podmieszaniu pompowym; układy wyposażone w zawory regulacyjne, liczniki ciepła, układy pompowe z zaworami odcinającymi; sterowanie za pomocą sterownika z czujką pogodową; włączenie do wprowadzonej do pomieszczenia węzła zewnętrznej sieci cieplnej o parametrach 85 x 65 0C.

e)       roboty budowlane związane z  wykonaniem wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w 6 budynkach (grzejniki niskopojemnościowe wyposażone w zawory termostatyczne)

f)        Koszty zajęcia terenów, odszkodowań, odbiorów, itd.

UWAGA: Wykonawca podłączy regulatory i mierniki ciepła do wprowadzonej do węzłów instalacji telemetrycznej w celu dokonywania zdalaczynnych odczytów parametrów pracy węzłów.

2. Szczegółowy zakres robót wynika z załączonych do SIWZ: Projektów budowlanych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót dla budynków  zlokalizowanych przy ul.: 18- go Stycznia 2, 18- go Stycznia 5, 18- go Stycznia 6, 18- go Stycznia 7, Zamkowa 1 ( Dom Stary, Dom Nowy) (VAT=7% i 22%).

3.   Realizacja robót budynków : 18-go Stycznia 2; 6; 7:

      - rozpoczęcie  z dniem zawarcia umowy.; zakończenie  31.12.2008r.

                 Realizacja robót budynków: 18-go Stycznia 5; Zamkowa 1 (Dom Nowy i Dom Stary):

      - rozpoczęcie  z dniem zawarcia umowy.; zakończenie  30.06.2009r.

ZADANIE NR 2

1. Zakres rzeczowy robót obejmuje:

a)       roboty budowlane związane z ociepleniem ścian 5 budynków metodą lekką mokrą,

b)       roboty budowlane związane z ociepleniem stropodachów 5 budynków,

c)       roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej w 5 budynkach,

d)       roboty budowlane związane z wykonaniem węzłów cieplnych w 5 budynkach (węzły działające na podmieszaniu pompowym; układy wyposażone w zawory regulacyjne, liczniki ciepła, układy pompowe z zaworami odcinającymi; sterowanie za pomocą sterownika z czujką pogodową; włączenie do wprowadzonej do pomieszczenia węzła zewnętrznej sieci cieplnej o parametrach 85x 65 0C)

e)       roboty budowlane związane z  wykonaniem wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w 5 budynkach (grzejniki niskopojemnościowe wyposażone w zawory termostatyczne)

f)        Koszty zajęcia terenów, odszkodowań, odbiorów, itd.

UWAGA: Wykonawca podłączy regulatory i mierniki ciepła do wprowadzonej do węzłów instalacji telemetrycznej w celu dokonywania zdalaczynnych odczytów parametrów pracy węzłów.

2. Szczegółowy zakres robót wynika z załączonych do SIWZ: Projektów budowlanych , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót dla budynków zlokalizowanych przy ul. Wodnej 7, Sienkiewicza 13, Sienkiewicza 15, Grodzkiej 23, Pl. T. Kościuszki 27. (VAT=7%)

3.   Realizacja robót budynków : Pl. Kościuszki 27; Grodzkiej 23:

      - rozpoczęcie  z dniem zawarcia umowy.; zakończenie  31.12.2008r.

                        Realizacja robót budynków: Wodna 7; Sienkiewicza 13; 15:

      - rozpoczęcie  z dniem zawarcia umowy.; zakończenie  30.06.2009r.

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)   -  45 32 10 00-3; 45 42 21 00-2; 45 33 11 00-7  
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej 
TAK
II.1.6)
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej               NIE

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania rozpoczęcie   z dniem zawarcia umowy;
                                                                       zakończenie 
30.06.2009r.

                                                                      

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE  PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Wymagane wadium                                                   

ZADANIE 1  20 000,00 PLN

ZADANIE 2  10 000,00 PLN

III.2) Warunki udziału w postępowaniu

 Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania

 oceny spełniania tych warunków:

1.        posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2.        posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

3.        znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4.        nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI, wg formuły spełnia  nie spełnia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania

warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają obowiązek złożyć :

1. Formularz oferty wg załącznika nr 1.

 

2. aktualny odpis z właściwego rejestru Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym i prowadzenia działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą
być złożone przez każdy podmiot.


3. informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, oraz dysponują osobami z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi wymaganych Prawem Budowlanym (uprawnienia budowlane, wpis do izby budowlanej) załącznik nr 4.

spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie następujących dokumentów:

a/       informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, oraz dysponowanie osobami z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi wymaganymi Prawem Budowlanym w specjalnościach: budowlano-konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej wraz z posiadaniem aktualnych zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (wg załącznika nr 4)

        - zadanie nr 1 - komplet uprawnień (zgodnie z decyzją konserwatora zabytków
           nr WUOZ Sk-641/23/2007 z dnia 12.02.2007r.) budowlano  konstrukcyjne
           i konserwatorskie, sanitarne, elektryczne,

        - zadanie nr 2 - budowlano  konstrukcyjne , sanitarne, elektryczne,

 

b/       udokumentowanie w przedziale lat 2003-2007 wykonania w przeciągu jednego roku z należytą starannością następujących robót:

-docieplenie ścian, dachów lub stropodachów na łącznej powierzchni minimum
1.500 m2 

-wymianę stolarki okiennej na PCV lub drewnianą o powierzchni minimum 100 m2

-wykonanie minimum 3 węzłów cieplnych wraz z instalacjami centralnego
ogrzewania w
obiektach mieszkalnych o porównywalnej kubaturze.

 

Każda z wykonanych robót wykazana w załączniku Nr 5, musi być poparta referencjami potwierdzającymi należyte ich wykonanie.

 

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek może być spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie.


4.
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

   spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie następujących dokumentów:

a/ informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo  kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert na kwotę nie mniejszą niż określona poniżej:

ZADANIE NR 1 - 800 000,00 zł
ZADANIE NR 2  500 000,00 z

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek może być spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie..
5. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy  (wg załącznika nr 6).

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot.

6. zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot

7. zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stwierdzające, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot

8. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4,5,6,7,8 prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

9. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

10. wniosą wadium zgodnie z opisem podanym w pkt. VIII SIWZ.

11. oświadczenie dotyczące realizacji robót przy udziale podwykonawców (wg załącznika nr 10) oraz oświadczenie o współpracy w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców
(wg Załącznika nr 11).

12. udzielą gwarancji  na wykonany przedmiot zamówienia  minimum 60 miesięcy.
13.Przed podpisaniem umowy wybrani oferenci są zobowiązani do złożenia kopii polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności         cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w minimalnej wysokości odpowiadającej 
wartości oferty brutto.
(wg załącznika nr 3)

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryby udzielenia zamówienia                   Przetarg nieograniczony

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)          - nie dotyczy

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert                                    NAJNIŻSZA CENA

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna      NIE

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeśli dotyczy)
www.bip.leczyca.info.pl

Cena za SIWZ 200,00 ZŁ.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Miejski w Łęczycy ul. M.Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określających w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeśli dotyczy)

Nie dotyczy

IV.3.3)Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data: 01.08.2008r. godz. 11:30 kancelaria Urzędu Miejskiego w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14

 

IV.3.5) Termin związania ofertą                            30 dni od ostatecznego terminu składania ofert

 

Data, godzina i miejsce otwarcia ofert                       01.08.2008r., godz.: 12:00

                                                               Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca,

                                                               sala NR 27

IV.3.6) Informacja dodatkowe, w tym czy zamówienie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej?             

NIE

                                              

 Data wysłania ogłoszenia 09.07.2008r.                   


» ZAŁĄCZNIKI «
SIWZ
Dodany: 09.07.2008 godz. 12:40
 
ZALACZNIK NR 7 DO SIWZ
Dodany: 09.07.2008 godz. 12:40
 
ZALACZNIK NR 7 DO SIWZ
Dodany: 09.07.2008 godz. 12:40
 
ZALACZNIK NR 7 DO SIWZ
Dodany: 09.07.2008 godz. 12:46
 
ZALACZNIK NR 7 DO SIWZ
Dodany: 09.07.2008 godz. 12:46
 
ZALACZNIK NR 8 I 9 DO SIWZ
Dodany: 09.07.2008 godz. 12:46
 
ZALACZNIK NR 8 I 9 DO SIWZ
Dodany: 09.07.2008 godz. 12:52
 
ZDJECIA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ
Dodany: 09.07.2008 godz. 12:52
 
ZALACZNIK NR 7 DO SIWZ
Dodany: 09.07.2008 godz. 13:35
 
ZAPYTANIA DO PRZETARGU
Dodany: 28.07.2008 godz. 9:14
 
zapytania do przetargu
Dodany: 28.07.2008 godz. 15:33
 
OGLOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dodany: 25.08.2008 godz. 14:07
 
OGLOSZENIE O UDZIELENIU ZAMOWIENIA
Dodany: 05.09.2008 godz. 14:10
 



Ostateczny termin składania ofert:
  1 2008 godz. 11:30



Informacja opublikowana przez:
  dnia 9 2008 godz. 12:40
Liczba odsłon:
  534 od 9 2008 godz. 12:40  (średnio 1.16 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl