Numer: 341/14/2008
ZP-400 Ogłoszenie o zamówieniu
Zamieszczenie nie obowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego Gmina Miasto Łęczyca, Urząd Miasta Łęczyca,
ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. Łódzkie,
tel. (0-24) 721-03-00, fax (0-24) 721-03-01,
e-mail: wydzialrozwoju@wp.pl http://www.leczyca.info.pl
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Sławomir Głodek, Olga Kubas (pokój 53)
I.2) Rodzaj zamawiającego Administracja samorządowa
I.3) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje Taki jak w pkt. I.1
I.4) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Taki jak w pkt. I.1
I.5) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Taki jak w pkt. I.1
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem: Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy
kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012 w Łęczycy.
1.2. Rodzaj zamówienia usługa
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres rzeczowy wykonywanej usługi obejmuje pełnienie funkcji Inspektora nadzoru budowlanego dla. robót budowlanych. W ramach zadania w zakres obowiązków inspektora nadzoru wchodzi:
1. Przekazanie przy udziale Inwestora terenu budowy - wykonawcy. 2. Reprezentowanie Inwestora na budowie w zakresie zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 3. Sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 4. Informowanie na bieżąco Inwestora o przebiegu realizowania inwestycji, 5. Zatwierdzanie faktur wystawianych przez wykonawcę w powiązaniu z wartością zawartą w umowie, 6. Sprawdzanie i zatwierdzanie kalkulacji szczegółowych przedkładanych przez Wykonawców na roboty dodatkowe, o ile takie wystąpią 7. Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru technicznego zadania we wszystkich wymaganych branżach. 8. Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. 9. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz dopilnowanie usunięcia wad. 10. Dokonywanie odbiorów częściowych robót a w przypadku odbioru końcowego zadania inwestycyjnego - przy udziale Inwestora. 11. Przekazanie zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na użytkowanie przedmiotowej inwestycji. 12. Rozliczenie końcowe inwestycji w terminie 30 dni od daty odbioru końcowego wraz z oświadczeniem o usunięciu przez Wykonawców usterek zgodnie z ustaleniami zawartymi w protokole odbioru. 13. Przygotowanie dokumentów w przypadku dochodzenia przez Inwestora Bezpośredniego należnych mu kar umownych od uczestników procesu inwestycyjnego. 14. organizowanie i prowadzenie przeglądów gwarancyjnych 15. sprawdzanie kosztorysów oraz faktur wystawianych przez generalnego wykonawcę na podstawie zatwierdzonych i podpisanych protokołów odbioru w ciągu 7 dni roboczych od daty ich złożenia przez generalnego wykonawcę,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 74231540-4
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej NIE
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej NIE
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
rozpoczęcie z dniem zawarcia umowy; zakończenie w terminie 3 miesięcy od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy dla realizacji robót budowlanych
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Wymagane wadium nie dotyczy
III.2) Warunki udziału w postępowaniu
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI, wg formuły spełnia nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu:
1. Formularz oferty wg załącznika nr 1.
2. aktualny odpis z właściwego rejestru Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym i prowadzenia działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Wykaz inspektorów nadzoru oddelegowanych do realizacji usługi dysponujących uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi wymaganych Prawem Budowlanym w specjalnościach: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, wraz z kserokopiami posiadanych przez nich uprawnień i aktualnych zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - na załączniku nr 2 zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał minimum po jednym pracowniku z uprawnieniami budowlanymi w zakresie ogólnobudowlanym, instalacji sanitarnych, elektrycznych.
4.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę - na kwotę 50.000,00 zł1.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605).
SEKCJA IV: TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryby udzielenia zamówienia Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy) - nie dotyczy
IV.2.1) Kryteria oceny ofert NAJNIŻSZA CENA
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna NIE
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeśli dotyczy) www.bip.leczyca.info.pl
Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca,
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określających w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeśli dotyczy)
Nie dotyczy
IV.3.3)Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżli zamawiający przewiduje nagrody:
Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert
Data: 17.09.2008r, godz. 11:30
IV.3.5) Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 17.09.2008r., godz.: 12:00
Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca,
sala nr 27
IV.3.6) Informacja dodatkowe, w tym czy zamówienie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej?
Nie
Data wysłania ogłoszenia
08.09.2008r.
|