0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: `ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI I MIESZKANIOWYM ZASOBEM GMINY NA TERENIE MIASTA ŁĘCZYCA`

Numer: RK.341/1/2008


 

ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI I MIESZKANIOWYM ZASOBEM GMINY NA TERENIE MIASTA ŁĘCZYCA
Numer ogłoszenia: 217067 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Łęczyca , ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 00, fax. (024) 721 03 01.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI I MIESZKANIOWYM ZASOBEM GMINY NA TERENIE MIASTA ŁĘCZYCA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie nieruchomościami i mieszkaniowym zasobem gminy na terenie miasta Łęczyca, w tym: zarządzanie przez Zarządcę mieszkaniowym zasobem gminy, lokalami o innym przeznaczeniu oraz zasobem mieszkalnym i lokalami o innym przeznaczeniu w budynkach przyjętych w zarząd na mocy decyzji administracyjnych, wydanych na podstawie art. 25 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 roku Prawo lokalowe (tj. Dz. U. Nr 30, poz. 165 z 1987 roku.) Wykaz nieruchomości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W zakres zarządzania wchodzą w szczególności: 1. prowadzenie i bieżąca aktualizacja bazy danych o zarządzanych obiektach, przekazywanie informacji w niej zawartych w zakresie i terminach pożądanych przez gminę, w tym sprawozdawczość GUS. 2. prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych, dokumentacji technicznej, przeprowadzania kontroli technicznych i okresowych przeglądów obiektów, lokali i wyposażenia z zachowaniem przepisów ustawy Prawo budowlane. 3. wykonywanie na bieżąco konserwacji w zarządzanym zasobie. 4. natychmiastowe usuwanie awarii wodociągowych, kanalizacyjnych, ciepłowniczych oraz instalacji elektrycznej w zarządzanym zasobie. 5. Zawieranie i wypowiadanie umów najmu na lokale mieszkalne i użytkowe, z uwzględnieniem zasad określonych przez Burmistrza Miasta oraz w uchwałach Rady Miasta Łęczyca. 6. występowanie przed sądami w sprawach wynikających z przedmiotu umowy najmu lokali mieszkalnych i użytkowych. 7. pobieranie od najemców lokali mieszkalnych czynszów zgodnie z obowiązującymi stawkami określonymi przez akty prawa miejscowego. 8. pobieranie od najemców lokali użytkowych i lokali o innym przeznaczeniu czynszów. 9. pobieranie od najemców lokali opłat niezależnych od właściciela zgodnie z art. 9 ust.5 ustawy z dnia 21czerwca 2001 roku o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2005 r Nr 31, poz. 266 ze zm). 10. windykacja należności określonych w pkt. 7, 8 i 9. 11. prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej należności czynszowych i innych opłat wyszczególnionych w przedmiocie zamówienia. 12. prowadzenie rejestrów sprzedaży VAT w imieniu i na rzecz Gminy w zakresie działalności określonej niniejszą umową zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o podatku VAT, prowadzenie pełnej ewidencji sprzedaży. 13. opracowywanie analiz ekonomicznych i sprawozdań związanych z zarządzanym zasobem. 14. prowadzenie na terenie miasta Łęczyca biura obsługi najemców, pogotowia technicznego oraz pomieszczenia kasy. 15.prowadzenie zastępstwa inwestycyjnego w przypadku remontów lub robót budowlanych podjętych w wykonaniu niniejszej umowy. W zakres zastępstwa inwestycyjnego w odniesieniu do zarządzanych nieruchomości wchodzą: a) sporządzanie informacji dotyczących potrzeb remontowych i robót budowlanych zarządzanych nieruchomości z ustaleniem priorytetów do 30 września każdego roku na rok następny. b) przedstawienie szacunkowych wartości opłat Gminy na fundusz remontowy Wspólnot mieszkaniowych do 30 września każdego roku na rok następny. c)realizowanie remontów i robót budowlanych w oparciu o zatwierdzony przez Zamawiaącego plan poprzez typowanie, zlecanie, nadzór i odbiór robót z zachowaniem przepisów ustawy o Zamówieniach publicznych i Prawo Budowlane..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 50 000,00 ZŁ

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie następujących dokumentów: Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI, wg formuły spełnia - nie spełnia..

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wg załącznika nr 2. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym i prowadzenia działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 3. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (2005, 2006, 2007) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 10) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością (listy polecające, referencje) przez które Zamawiający rozumie: a) Oferent składający ofertę musi wykazać się świadczeniem analogicznego zlecenia w ostatnich trzech latach tj. 2005, 2006, 2007, popartego referencjami, tzn. świadczeniem zarządzania mieniem komunalnym o powierzchni min. 23.000 m2, przez okres minimum 2 lat. b) W przypadku gdy ofertę składa konsorcjum, każdy partner konsorcjum musi wykazać się wykonaniem, w ostatnich trzech latach tj. 2005, 2006, 2007, jako wykonawca lub generalny wykonawca co najmniej dwóch świadczonych zarządów mienia o powierzchni większej niż 15.000 m2 każdy (popartych referencjami). c) przypadku gdy dany zakres robót oferent lub konsorcjum zamierza wykonać z wykorzystaniem podwykonawców należy dołączyć stosowne dokumenty zgodnie z załącznikiem nr 3 i 4. 4.Oferent składający ofertę musi wykazać się minimalnym średniorocznym obrotem (suma obrotów z lat 2005, 2006, 2007 podzielona przez 3 w wysokości 5 000 000,00 złotych.(załącznik nr 5) W przypadku, gdy ofertę składa konsorcjum, główny partner konsorcjum musi spełniać 80% tego warunku, każdy z pozostałych partnerów minimum 20% tego wymagania. Łącznie konsorcjum musi spełnić 100% warunku W przypadku, gdy dany zakres robót oferent lub konsorcjum zamierza wykonać z wykorzystaniem podwykonawców - obrót podwykonawców nie będzie brany pod uwagę. W przypadku skaładania oferty przez podmioty wystepujace wspólnie, właśvciwe dokumenty muszą być złozone przez każdy podmiot. 5. Oferent składający ofertę musi posiadać -odpowiedni lokal- z przeznaczeniem na siedzibę biura obsługi klientów, pogotowia technicznego i kasy zlokalizowany na terenie miasta Łęczycy. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku oferent składa załącznik nr 6 6. Oferent składający ofertę musi zatrudniać conajmniej 10 osób zatrudnionych na stanowiskach zwiazanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz minimum 2 osoby posiadające licencję na zarządzanie nieruchomościami, które to będą oddelegowane do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, by w załączniku nr 7 wpisać ilość licencjonowanych zarządców, którzy będą oddelegowani do realizacji niniejszego zamówienia i posiadają polisę ubezpieczeniową na dowód czego zobowiązany jest załączyć ją do składanej oferty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek może być spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie. 7.oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy.załącznik nr 8 W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 8. zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot 9. zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stwierdzające, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot 10. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4,5,6,7,8 prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 12.Wadium zgodnie z opisem podanym w pkt. VIII SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1 - Cena - 0.80

2 - liczba licencjonowanych zarządców - 0.10

3 - zarządzana powierzchnia - 0.10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miejski w Łęczycy, ul. M.Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M.Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca,kancelaria.

Miejsce i termin otwarcia ofert: 22.10.2008r. Godz.12.00, Urząd Miejski w Łęczycy,
ul. M.Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, sala nr 27

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.



Przesłano ogłoszenie do publikacji w Suplemencie do Dziennika Urzędowgo Unii Europejskie w dniu 12.09.2008r. Godz.17:18 z numerem 2008-096513


» ZAŁĄCZNIKI «
SIWZ
Dodany: 12.09.2008 godz. 18:37
 
ZALACZNIK NR 1
Dodany: 12.09.2008 godz. 18:37
 
ZALACZNIK NR 2
Dodany: 12.09.2008 godz. 18:37
 
ZALACZNIK NR 3 i 4
Dodany: 12.09.2008 godz. 18:38
 
ZALACZNIK NR 5
Dodany: 12.09.2008 godz. 18:38
 
ZALACZNIK NR 6
Dodany: 12.09.2008 godz. 18:38
 
ZALACZNIK NR 7
Dodany: 12.09.2008 godz. 18:39
 
ZALACZNIK NR 8
Dodany: 12.09.2008 godz. 18:39
 
ZALACZNIK NR 9
Dodany: 12.09.2008 godz. 18:39
 
ZALACZNIK NR 10
Dodany: 12.09.2008 godz. 18:39
 
OGLOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dodany: 24.10.2008 godz. 14:30
 
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Dodany: 19.11.2008 godz. 10:06
 



Ostateczny termin składania ofert:
 22 2008 godz. 11:30



Informacja opublikowana przez:
  dnia 12 2008 godz. 18:37
Liczba odsłon:
  622 od 12 2008 godz. 18:37  (średnio 1.19 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl