0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z siedzibą w Łęczycy pn. : Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Łęczycy przy ulicy M. Konopnickiej



 

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z siedzibą w Łęczycy ogłasza, że rozpoczął się nabór ofert na zamówienie publiczne Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Łęczycy przy ulicy M. Konopnickiej



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: "Zarząd Inwestycji" sp. z o.o. , ul. Podrzeczna 5a, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 2549458, fax. 024 2540980. Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem gminy.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Łęczycy przy ulicy M. Konopnickiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.Przedmiotem zamówienia publicznego w przetargu nieograniczonym są roboty budowlane polegające na budowie wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Łęczycy przy ulicy M. Konopnickiej według posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej. Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Łęczycy przy ul. M. Konopnickiej z przeznaczeniem na wynajem obejmuje następujący zakres rzeczowy robót : Wykonanie budynku mieszkalnego IV kondygnacyjnego wraz przyłączami wodociągowym , kanalizacji sanitarnej, deszczowej i c.o. Budynek będzie zawierał 28 lokali mieszkalnych. W tym 8 lokali trzypokojowych 16 dwupokojowych i 4 kawalerki. Powierzchnia mieszkań razem : 1512,98 m² Powierzchnia komunikacji razem : 201,00 m² Powierzchnia pomieszczeń dodatkowych i komórek : 107,18m² Powierzchnia netto : 1821,16m² Dla każdego mieszkania przewidziano komórkę lokatorską na tej samej kondygnacji. Część mieszkań na parterze (4 lokale) została przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek w konstrukcji tradycyjnej . Układ stropów mieszany. Fundamenty monolityczne, ściany fundamentowe z pełnych bloczków betonowych lub betonowe monolityczne, ściany nośne zewnętrzne i wewnętrzne oraz działowe z cegieł i bloczków wapienno-piaskowych, stropy z prefabrykowanych płyt kanałowych . Stropodach wentylowany z płyt korytkowych na ściankach ażurowych , kryty papą . Wyposażenie instalacyjne . Instalacje grzewcze - główne piony zasilające z rur PPStabiGlass lub rur stalowych czarnych bezszwowych , instalacje mieszkaniowe rozprowadzone w podłodze z rur PERT-AI-PEHD, grzejniki stalowe płytowe i grzejniki łazienkowe stalowe drabinkowe. Instalacje w systemie rozdzielczym. Instalacje sanitarne - miski ustępowe typu kompakt, umywalki ceramiczne z półpostumentem , wanny blaszane emaliowane, zlewozmywaki dwukomorowe z blachy nierdzewnej, baterie umywalkowe stojące jednouchwytowe, baterie zlewozmywakowe stojące jednouchwytowe, baterie wannowe z natryskiem ręcznym jednouchwytowe stojące. Główne piony zasilające z rur PP i PP- StabiGlass a rozprowadzane w podłodze z rur PEX i PERT-AI-PEHD. Instalacja kanalizacyjna z rur PVC. Kuchnie gazowe zasilane z butli umieszczonych w pomieszczeniu kuchni . Instalacja elektryczna . Instalacja odgromowa. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia określony został w: a) projekcie budowlano-wykonawczym budowy wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Łęczycy przy ulicy M. Konopnickiej , b) przedmiarze robót, c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 100.000 zł słownie złotych: sto tysięcy do dnia 10 października 2008 roku do godz. 11.00 t. j. najpóźniej do dnia składania ofert. 2.Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto TBS w Banku Pekso SA NR 05124031901111000029837973. Na przelewie należy umieścić informację wadium - wielorodzinny budynek mieszkalny. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy zdeponować w kasie TBS w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14. Wykonawca wnoszący wadium w ten sposób otrzyma potwierdzenie wniesienia wadium. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 3) zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 8.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie punktu 7 punkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego, jeżeli: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: .O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Potwierdzeniem spełnienia warunku określonego w pkt 9 ppkt 1 lit. a i d jest : 1). złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2). złożenie aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku Wykonawcy prowadzącego działalność w formie spółki cywilnej Wykonawca składa dokumenty określone pod poz. 1) i 2) na wszystkich wspólników spółki cywilnej. 3). złożenie aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4). złożenie aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ( na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ) dokumenty, o których mowa pod poz. od 1) - do 4) musi złożyć każdy z Wykonawców oddzielnie. Potwierdzeniem spełnienia warunków w pkt 9 ppkt 1 lit. b jest : 1). złożenie wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ i przedłożyć odpowiednie referencje. Zamawiający ustala, że wartość wykonanego jednego obiektu, o którym mowa wyżej nie może być niższa niż 1 500 000 zł o kubaturze nie mniejszej niż 10 000 m3. 2). złożenie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia takie jak : a. zaświadczenie o uprawnieniach budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: drogowej, konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. b. zaświadczenie o członkostwie we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa - aktualne w dacie składania oferty 3). złożenie wykazu osób ( kierownika budowy, kierownika robót) i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności . W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób i podmiotów zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. ). złożenie informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ( na podstawie art.. 23 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych ) dokumenty zawarte pod poz. 1) mogą złożyć wspólnie ( np. na jednym formularzu), za wyjątkiem referencji, które uczestnicy oferty wspólnej składają oddzielnie. Natomiast dokumenty zawarte pod poz. 2), 3) i pod poz. 4) składają oddzielnie uczestnicy oferty wspólnej, z zastrzeżeniem, że Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - łącznie. Potwierdzeniem spełnienia warunków w pkt 9 ppkt 1 lit. c jest: 1). złożenie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie niższą niż 4 000 000 zł - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2). złożenie sprawozdań finansowych za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, jeżeli podlegało badaniu. W przypadku Wykonawcy nie zobowiązanego do składania sprawozdań finansowych - innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności. W przypadku krótszego okresu działalności - odpowiednie dokumenty za okres prowadzenia działalności. 3). Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych ( Załącznik Nr 2 do SIWZ) Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ( na podstawie art. 23 ust. ustawy -Prawo zamówień publicznych ) dokumenty określone pod poz. 1) i 2) składają oddzielnie uczestnicy oferty wspólnej, z zastrzeżeniem, że Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku - łącznie. Ponadto oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych ( Załącznik Nr 2 do SIWZ ) w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych składają wszyscy uczestnicy podmiotu poprzez złożenie przez każdego z Wykonawców oddzielnie na odrębnych formularzach oświadczenia podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentowania takiego Wykonawcy.. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTA (wg załącznika nr 1 do SIWZ). 2.Dowód wniesienia wadium. 3.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku nr 2 do SIWZ. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.Wykaz wykonanych robót budowlanych potwierdzających zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jednego obiektu odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ i przedłożyć odpowiednie referencje. Zamawiający ustala, że wartość wykonanego jednego obiektu, o którym mowa wyżej nie może być niższa niż 1 500 000 zł o kubaturze nie niższej niż 10 000 m3. 10. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat , a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 11.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 12.Wykaz osób zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ 13.Informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie niższą niż 4 000 000 zł - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14.Sprawozdania finansowe za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, jeżeli podlegało badaniu. W przypadku Wykonawcy nie zobowiązanego do składania sprawozdań finansowych - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności. W przypadku krótszego okresu działalności - odpowiednie dokumenty za okres prowadzenia działalności. 15 . Umowa regulująca współpracę Wykonawców występujących wspólnie.


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leczyca.info.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z siedzibą w Łęczycy przy ul. M. Konopnickiej 14 lub Zarząd Inwestycji Sp. z o.o. ul. Podrzeczna 5a 99-300 Kutno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego -Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Krajowego Funduszu Mieszkaniowego.



» ZAŁĄCZNIKI «
SIWZ
Dodany: 23.09.2008 godz. 15:31
 
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Dodany: 23.09.2008 godz. 15:32
 
CO
Dodany: 23.09.2008 godz. 15:36
 
INSTALACJA ELEKTRYCZNA
Dodany: 23.09.2008 godz. 15:40
 
KANALIZACJA DESZCZOWA
Dodany: 23.09.2008 godz. 15:42
 
PROJEKT BUDOWLANY
Dodany: 23.09.2008 godz. 15:45
 
Projekt parkingów i chodników
Dodany: 23.09.2008 godz. 15:47
 
Przyłącze wod. do bud.
Dodany: 23.09.2008 godz. 15:49
 
wew. inst. wod. kan.
Dodany: 23.09.2008 godz. 15:50
 
WĘZEŁ
Dodany: 23.09.2008 godz. 15:51
 
przyłącze kanalizacji
Dodany: 23.09.2008 godz. 15:53
 
zapytania do przetargu
Dodany: 30.09.2008 godz. 16:25
 
Pytania oferentów i odpowiedzi
Dodany: 07.10.2008 godz. 11:41
 
Zmiana terminu składania ofert
Dodany: 08.10.2008 godz. 15:29
 
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dodany: 20.10.2008 godz. 14:01
 



Ostateczny termin składania ofert:
 10 2008



Informacja opublikowana przez:
  dnia 23 2008 godz. 15:21
Liczba odsłon:
  484 od 23 2008 godz. 15:21  (średnio 1.15 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl