Numer: OK.341/1/2008
ZP-400 Ogłoszenie o zamówieniu
Zamieszczenie obowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego Gmina Miasto Łęczyca, Urząd Miasta Łęczyca,
ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. Łódzkie,
tel. (0-24) 721-03-00, fax (0-24) 721-03-01,
e-mail: wydzialrozwoju@wp.pl http://www.leczyca.info.pl
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Włodzimierz Nowicki, Olga Kubas
I.2) Rodzaj zamawiającego Administracja samorządowa
I.3) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje Taki jak w pkt. I.1
I.4) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Taki jak w pkt. I.1
I.5) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Taki jak w pkt. I.1
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
Dostawa materiałów biurowo piśmiennych do Urzędu Miejskiego w Łęczycy
1.2. Rodzaj zamówienia dostawa
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: Dostawę materiałów biurowo piśmiennych szczegółowo zestawionych na załączniku nr 1 W SIWZ do siedziby zamawiającego, tj.: Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, pok. Nr 40
2/ Termin realizacji dostawy - 1 rok od dnia zawarcia umowy.
Zamówienie realizowanie będzie etapami stosownie do potrzeb zamawiającego.
a) Sprzedający dostarczy towar określony w pkt 2 własnym transportem do siedziby Kupującego- Urząd Miejski w Łęczycy 99-100 Łęczyca, ul. Marii Konopnickiej 14.
b) Dostarczenie towaru objętego sprzedażą będzie realizowane na podstawie zamówień
Kupującego przekazywanych w formie telefonicznej, pisemnej lub faxem.
Każda dostawa nastąpi w terminie 2 dni od daty zamówienia.
3/ Płatność za wykonanie przedmiotu dostawy etapowo - po odbiorze danej partii dostawy, w wysokości wynikającej z faktycznie wykonanej dostawy z w terminie 14 dni od daty wpływu faktury do zamawiającego.
4. Zakres i termin poszczególnych dostaw ustalony będzie każdorazowo na podstawie telefonicznych zleceń z dwudniowym wyprzedzeniem.
5/ Ustalenia dodatkowe:
a) Cena ofertowa zawiera koszt wszystkich niezbędnych czynności koniecznych do zrealizowania całości zamówienia (włącznie z kosztem każdej dostawy do siedziby zamawiającego). Ceny towarów mogą wzrosnąć jedynie w przypadku zmiany cen u producentów - o ten sam wskaźnik, po udokumentowaniu przez dostawcę tegoż wzrostu.
b) W odniesieniu do artykułów komputerowych, tj.: tonery, tusze, atramenty (głowice), taśmy, itd., zamawiający wymaga, by materiały były oryginalne, tzn. wyprodukowane zgodnie z wymogami producentów drukarek. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert na materiały regenerowane.
c) Oferty nie spełniające powyższych wymogów będą odrzucone..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
30192113-6, 30190000-7, 30197630-1, 30192121-5, 30192130-1, 30192125-3, 30197300-9 ;
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej NIE II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej NIE
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania 1 rok od dnia zawarcia umowy;
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Wymagane wadium nie dotyczy
III.2) Warunki udziału w postępowaniu
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI, wg formuły spełnia nie spełnia.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają obowiązek złożyć :
1. Formularz oferty wg załącznika nr 2.
2. Wypełniony załącznik nr 1 - szczegółowe zestawienie materiałów biurowo piśmiennych.
3. aktualny odpis z właściwego rejestru Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym i prowadzenia działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki z o.o. załączyć stosowny dokument upoważniający zarząd do zaciągania zobowiązań przekraczających 2-krotność kapitału założycielskiego (art. 230 w związku z art. 17 Kodeksu Spółek Handlowych).
4. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy (wg załącznika nr 4).
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605).
SEKCJA IV: TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryby udzielenia zamówienia Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy) - nie dotyczy
IV.2.1) Kryteria oceny ofert NAJNIŻSZA CENA
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna NIE
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeśli dotyczy) www.bip.leczyca.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określających w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeśli dotyczy)
Nie dotyczy
IV.3.3)Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert
Data 03.10.2008r. godz. 11:30 kancelaria Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca,
IV.3.5) Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 03.10.2008r. , godz.: 12:00
Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca,
sala nr 27
IV.3.6) Informacja dodatkowe, w tym czy zamówienie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej?
NIE
Data wysłania ogłoszenia 24.09.2008R
Biuletyn Zamówień Publicznych
Numer ogłoszenia: 234109 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
|