Numer: IR.341/14/2008
ZP-400 Ogłoszenie o zamówieniu
Zamieszczenie obowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY: zamówienia publicznego
Rodzaj USŁUGA
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego Gmina Miasto Łęczyca, Urząd Miasta Łęczyca,
ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. Łódzkie,
tel. (0-24) 721-03-00, fax (0-24) 721-03-01,
e-mail: z-skarbnik@leczyca.info.pl http://www.leczyca.info.pl
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Janina Moruzgała, ( pokój 20)
Anna Kochańska ( pokój 22)
I.2) Rodzaj zamawiającego Administracja samorządowa
I.3) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje Taki jak w pkt. I.1
I.4) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Taki jak w pkt. I.1
I.5) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Taki jak w pkt. I.1
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
WYKONANIE OBSŁUGI BANKOWEJ BUDŻETU GMINY MIASTA ŁĘCZYCA W LATACH 2009 -2011
1.2. Rodzaj zamówienia USŁUGA
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wartość zamówienia jest niższa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Przedmiotem zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Łęczyca wraz z możliwością zaciągania kredytu na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego.
2.Obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Łęczyca dotyczyć będzie obsługi rachunków bankowych budżetu prowadzonych przez Urząd Miejski w Łęczycy, rachunków bankowych Urzędu Miejskiego w Łęczycy oraz rachunków bankowych jednostek organizacyjnych Miasta Łęczyca i obejmować będzie:
1/ otwarcie rachunków,
2/ prowadzenie rachunków bieżących,
3/ prowadzenie rachunków pomocniczych,
4/ realizacja przelewów w formie elektronicznej i papierowej na rachunki w innych bankach,
5/ realizacja przelewów w formie elektronicznej i papierowej na rachunki w tym samym banku,
6/ przyjmowanie wpłat gotówkowych,
7/ dokonywanie wypłat gotówkowych,
8/ potwierdzanie stanu salda rachunków na koniec roku,
9/ udzielanie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego ( udzielenie kredytu każdorazowo na podstawie złożonego wniosku)
10/ uruchomienie w siedzibie zamawiającego oraz pozostałych jednostkach organizacyjnych systemu przelewów elektronicznych,
11/ prowadzenie lokat krótko- i długoterminowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 66110000-4, 66112000-8, 66113000-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej NIE II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej NIE
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających (dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego): NIE
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania rozpoczęcie 01.01.2009r.;
- data zakończenia usługi - 31.12.2011 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Wymagane wadium 5 000,00 PLN
III.2) Warunki udziału w postępowaniu
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5) spełniają wymogi określone w niniejszej SIWZ,
· Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI, wg formuły spełnia nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają obowiązek złożyć :
1. formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ,
2. oświadczenie, o otworzeniu na terenie miasta Łęczyca siedziby oddziału/filii/punktu obsługi kasowej
banku ( dotyczy banków, które nie posiadają na dzień złożenia ofert takowego punktu),
3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wraz ze stosownym pełnomocnictwem w sytuacji, w której uprawnienie do podpisania ofert nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej
4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6. potwierdzenie wpłaty/wniesienia wadium - Zamawiający jako potwierdzenie wniesienia wadium przyjmie kserokopie przelewu wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączoną do SIWZ,
7. jeśli ofertę składa konsorcjum firm to komplet dokumentów wyszczególnionych wg pkt od 1. do 4. składają wszyscy członkowie konsorcjum,
8. w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dokumenty, o których mowa wyżej, mogą być złożone w formie oryginałów bądź kserokopii poświadczonych przez oferenta za zgodność z oryginałem.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm).
SEKCJA IV: TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryby udzielenia zamówienia Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy) - nie dotyczy
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
W niniejszym przetargu, oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
1. Kryterium Numer 1 Cena / koszt obsługi bankowej - waga 60 %
2. Kryterium Numer 2 Oprocentowanie rachunków bieżących i pomocniczych 20 %
3. Kryterium Numer 3 Oprocentowanie lokat - waga 20 %
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna NIE
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeśli dotyczy) www.bip.leczyca.info.pl
Oraz pod adresem Urząd Miejski w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert, miejsce:
Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14
Kancelaria Urzędu pokój 20 Data: 28.11.2008 r. godz. 11:30
IV.3.5) Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 28.11.2008r., godz.: 12:00
Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca,
sala konferencyjna
IV.3.6) Informacja dodatkowe, w tym czy zamówienie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej?
NIE DOTYCZY
Data wysłania ogłoszenia
07.11.2008 r.
OGŁOSZENIE OPUBLIKOWANE W BZP NR 305967-2008 DNIA 07.11.2008R.
|