0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Ogłoszenie o zamówieniu: Jednostka Budzetowa `Zieleń Miejska` na wykonanie zadania pn.: Zakup ciągnika rolniczego nowego fabrycznie z wyposażeniem



 

ZP-400 Ogłoszenie o zamówieniu

Zamieszczenie obowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY: zamówienia publicznego


Rodzaj dostawa


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska

ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. Łódzkie,

tel. (0-24) 721-03-47, fax (0-24) 721-03-47,

e-mail: zielenmiejska@leczyca.info.pl http://www.leczyca.info.pl

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Sławomir Borowski, Sylwia Doniak (pokój 51)

I.2) Rodzaj zamawiającego Administracja samorządowa


I.3) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje Taki jak w pkt. I.1


I.4) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Taki jak w pkt. I.1




I.5) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Taki jak w pkt. I.1


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

  1. Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego

    Zakup ciągnika rolniczego nowego fabrycznie z kabiną pełną

1.2. Rodzaj zamówienia dostawa



II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Zakup ciągnika rolniczego nowego fabrycznie z wyposażeniem

  1. Ciągnik rolniczy

    - fabrycznie nowy,

    - liczba cylindrów nie mniejsza niż 4

    - moc znamionowa nie mniejsza niż 79 KM

    - rodzaj chłodzenia cieczą,

    - skrzynia przekładniowa mechaniczna, synchronizowana,

    - liczba biegów przód/tył nie mniejsza niż 8/4

    - mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu,

    - WOM niezależny, włączany sprzęgłem głównym,

    - sprzęgło główne dwustopniowe, tarczowe,

    - funkcja podnośnika z trzypunktowym układem zawieszenia narzędzi,

    - hydraulika zewnętrzna: min. 4 szybkozłącza,

    - układ kierowniczy hydrostatyczny,

    - hamulec roboczy tarczowy,

    - przedni TUZ z trzypunktowym układem zawieszenia,

    - kabina kierowcy ogrzewana, wyposażona w lusterka boczne

    - rama ciągnika z przednim zaczepem,

    - górny zaczep transportowy

    - dolny zaczep automatyczny,

  2. Przyczepa

    - fabrycznie nowa

    - dwuosiowa

    - ładowność nie mniejsza niż 4000 kg,

    - wysokość ścian skrzyni nie mniejsza niż 500 mm

    - wywrót trójstronny

  3. Piaskarka

    - fabrycznie nowa,

    - ładowność nie mniejsza niż 2500 kg,

    - szerokość rozrzutu nie mniejsza niż 1,5 m

    - przenośnik taśmowy z płynną regulacją prędkości posuwu

    - tarcze rozsiewające w ilości nie mniejszej niż 2 szt.

  4. Pług do odśnieżania

    - fabrycznie nowy

    - szerokość robocza nie mniejsza niż 2600 mm

    - listwy zgarniające gumowe, wychylne,

    - sterowanie hydrauliczne,

  5. Ładowacz czołowy

    - fabrycznie nowy,

    - udźwig nominalny nie mniejszy niż 1200 kg,

    - wysokość podnoszenia nie mniejsza niż 3,3 m

    - wysokość wyładunku nie mniejsza niż 22,8 m,

    - głębokość czerpania nie mniejsza niż 16 cm

    - łyżka do materiałów sypkich nie mniejsza niż 1,1 m


Uwaga: wyżej wymieniony sprzęt powinien być wyposażony w elementy umożliwiające dowolna konfigurację z ciągnikiem bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Dostarczony pojazd musi posiadać kompletne dokumenty konieczne do jego rejestracji.


Pojazd musi zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy.



II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 1. ciągnik  16700000-2

    2.przyczepa  16500000-0

    3.piaskarki  34144440-4

    4.pług do odśnieżania lemieszowy - 43313100-1

5.ładowarki czołowe 43250000-0
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
NIE
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania rozpoczęcie  z dniem zawarcia umowy;
zakończenie  07-01-2009r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Wymagane wadium  2 000,00 zł


III.2) Warunki udziału w postępowaniu

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

  1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP

  2. pobiorą ze strony internetowej SIWZ, spełnią i zaakceptują warunki w niej zawarte.


Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.


Oferent składający ofertę musi spełnić następujące warunki (przedmiotowe):

1. Gwarancja wykonania i serwisu

1/ zapewnić min 24 miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienie, jako rozszerzenie zakresu uprawnień wynikających z tytułu rękojmi

2/ zobowiązać się do podjęcia napraw gwarancyjnych w terminie co najwyżej 7 dni od momentu powiadomienia o ujawnionej wadzie

3/ określić w załączniku do oferty pn. Oferowane warunki gwarancji warunki udzielanej gwarancji w stosunku dostaw, urządzeń mając na uwadze: zakres udzielanej gwarancji /co jest objęte gwarancją a co nie i w jakim zakresie, termin, terminy gwarancji, warunki napraw gwarancyjnych wykonywanych przez siebie, dostawcę / termin, terminy podjęcia napraw / zobowiązania własne, dostawców / dotyczące udzielanych gwarancji, przeglądów, serwisowania urządzeń/ warunki eksploatacji i inne istotne warunki dla przedmiotu zamówienia.


2. Warunki płatności

1/ płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia  fakturowanie jednorazowo po dostarczeniu przedmiotu zamówienia, termin płatności 30 dni


3. Warunki realizacji

1/ zaakceptować warunki realizacji zamówienia wynikające z projektu umowy.


4. Kosztorys ofertowy

1/ zachować formę i zawartość kosztorysu ujętą w opisie sposobu obliczenia ceny


5. Oferowane warunki wykonania zamówienia winny być zgodne ze wszystkimi innymi wymogami SIWZ oraz zasadami wynikającymi z ustawy Prawo zamówień publicznych.



Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI, wg formuły spełnia  nie spełnia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania

warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają obowiązek złożyć :

1. ) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru  zał. Nr 1 do SIWZ

2) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo
zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru  zał. Nr 2 do SIWZ

3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert

4) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają
z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych

5) dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy


Dokumenty dodatkowe, które należy dołączyć do oferty:

6) zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ

7)oferowane warunki gwarancji  zał. Nr 4 do SIWZ


W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą
być złożone przez każdy podmiot.

SEKCJA IV: TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryby udzielenia zamówienia Przetarg nieograniczony


IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy) - nie dotyczy


IV.2.1) Kryteria oceny ofert NAJNIŻSZA CENA

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna NIE


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeśli dotyczy)
www.bip.leczyca.info.pl



IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określających w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeśli dotyczy)

Nie dotyczy

IV.3.3)Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżli zamawiający przewiduje nagrody:

Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data: 16.12.2008r. godz. 11:00


IV.3.5) Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert


Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 16.12.2008r., godz.: 12:00

Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca,

sala NR 27

IV.3.6) Informacja dodatkowe, w tym czy zamówienie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej?

NIE

Data wysłania ogłoszenia 09.12.2008r.

Zamieszczono w BZP Nr 25890-2008 z dnia 09.12.2008r.



» ZAŁĄCZNIKI «
SIWZ
Dodany: 09.12.2008 godz. 16:35
 
MODYFIKACJA
Dodany: 10.12.2008 godz. 15:31
 
zapytanie do przetargu
Dodany: 12.12.2008 godz. 14:09
 
OGLOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dodany: 18.12.2008 godz. 7:57
 



Ostateczny termin składania ofert:
 16 2008



Informacja opublikowana przez:
  dnia 9 2008 godz. 16:35
Liczba odsłon:
  165 od 9 2008 godz. 16:35  (średnio 1.05 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl