ZP-400 Ogłoszenie o zamówieniu
Zamieszczenie obowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY: zamówienia publicznego
Rodzaj dostawa
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska
ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. Łódzkie,
tel. (0-24) 721-03-47, fax (0-24) 721-03-47,
e-mail: zielenmiejska@leczyca.info.pl http://www.leczyca.info.pl
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Sławomir Borowski, Sylwia Doniak (pokój 51)
I.2) Rodzaj zamawiającego Administracja samorządowa
I.3) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje Taki jak w pkt. I.1
I.4) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Taki jak w pkt. I.1
I.5) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Taki jak w pkt. I.1
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
-
Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
Dostawa oleju napędowego oraz benzyny
1.2. Rodzaj zamówienia dostawa
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Dostawa oleju napędowego oraz benzyny
Zakres rzeczowy zadania obejmuje dostawę:
a) olej napędowy w ilości - 12000 litrów rocznie
b) benzyna w ilości - 5000 litrów rocznie
Wspólny Słownik Zamówień:
09134100-8 olej napędowy
09132000-3 benzyna
UWAGI !
- zamawiający bedzie realizował zamówienie sukcesywnie według potrzeb,
- towar będzie odbierany przez zamawiającego we własnym zakresie,
Płatność będzie następowała na podstawie miesięcznych faktur za faktycznie pobraną ilość paliwa.
Podstawą do wystawienia faktury będą karty wydania zewnętrznego odbioru poszczególnych partii paliwa podpisany przez strony.
-
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 09134100-8 olej napędowy
09132000-3 benzyna
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej NIE II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej NIE
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania rozpoczęcie z dniem zawarcia umowy; zakończenie 31-12-2009r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
nie dotyczy
III.2) Warunki udziału w postępowaniu
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP
-
pobiorą ze strony internetowej SIWZ, spełnią i zaakceptują warunki w niej zawarte.
Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
2. Warunki płatności
1/ płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia zaakceptować warunki płatności wynikające z projektu umowy
3. Warunki realizacji
1/ zaakceptować warunki realizacji zamówienia wynikające z projektu umowy.
4. Kosztorys ofertowy
1/ zachować formę i zawartość kosztorysu ujętą w opisie sposobu obliczenia ceny
5. Oferowane warunki wykonania zamówienia winny być zgodne ze wszystkimi innymi wymogami SIWZ oraz zasadami wynikającymi z ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI, wg formuły spełnia nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają obowiązek złożyć :
1. ) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zał. Nr 1 do SIWZ
2) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru zał. Nr 2 do SIWZ
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
4) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych
5) dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy
Dokumenty dodatkowe, które należy dołączyć do oferty:
6) zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
SEKCJA IV: TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryby udzielenia zamówienia Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy) - nie dotyczy
IV.2.1) Kryteria oceny ofert NAJNIŻSZA CENA
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna NIE
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeśli dotyczy) www.bip.leczyca.info.pl
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określających w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeśli dotyczy)
Nie dotyczy
IV.3.3)Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżli zamawiający przewiduje nagrody:
Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert
Data: 23.12.2008r. Godz. 11:30 pokój nr 51
IV.3.5) Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 23.12.2008r., godz.: 12:00
Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca,
sala NR 27
IV.3.6) Informacja dodatkowe, w tym czy zamówienie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej?
NIE
Data wysłania ogłoszenia 16.12.2008r.
BZP NR 367871-2008 w dn.16.12.2008
|