0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Jednostki Budżetowej Zieleń Miejska w Łęczycy pn. Wykonanie usług transportowo - sprzętowych



 

ZP-400 Ogłoszenie o zamówieniu

Zamieszczenie obowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY: zamówienia publicznego


Rodzaj usługi


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska

ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. Łódzkie,

tel. (0-24) 721-03-47, fax (0-24) 721-03-47,

e-mail: zielenmiejska@leczyca.info.pl http://www.leczyca.info.pl

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Sławomir Borowski, Sylwia Doniak (pokój 51)

I.2) Rodzaj zamawiającego Administracja samorządowa


I.3) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje Taki jak w pkt. I.1


I.4) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Taki jak w pkt. I.1




I.5) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Taki jak w pkt. I.1


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

  1. Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego

    Wykonanie usług transportowo - sprzętowych

1.2. Rodzaj zamówienia usługi



II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: wykonanie usług transportowo - sprzętowych

  1. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie usług transportowo  sprzętowym nw. sprzętem :

    1. Samochód wywrotka 15 ton 70 godzin

    2. Samochód cieżarowy 25 ton 10 godzin

    3. ładowarka fadroma 150 godzin

    4. równiarka 120 godzin

    5. walec drogowy 60 godzin

    6. koparka kołowa 25 godzin

    7. koparka gąsiennicowa 25 godzin



II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 60000000-8 usługi transportowe


    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
    NIE
    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
    NIE

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania rozpoczęcie  z dniem zawarcia umowy;
zakończenie  31-12-2009r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

nie dotyczy


III.2) Warunki udziału w postępowaniu

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

  1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP

  2. pobiorą ze strony internetowej SIWZ, spełnią i zaakceptują warunki w niej zawarte.

Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.




2. Warunki płatności

1/ Płatność za wykonanie przedmiotu umowy będzie następowała w układzie miesięcznym, każdorazowo po złożeniu faktury za faktyczne wykonane pracy


3. Warunki realizacji

1/ zaakceptować warunki realizacji zamówienia wynikające z projektu umowy.


4. Kosztorys ofertowy

1/ zachować formę i zawartość kosztorysu ujętą w opisie sposobu obliczenia ceny


5. Oferowane warunki wykonania zamówienia winny być zgodne ze wszystkimi innymi wymogami SIWZ oraz zasadami wynikającymi z ustawy Prawo zamówień publicznych.



Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI, wg formuły spełnia  nie spełnia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania

warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają obowiązek złożyć :

1. ) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru  zał. Nr 1 do SIWZ

2) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo
zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru  zał. Nr 2 do SIWZ

3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert

4) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają
z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych

5) dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy


Dokumenty dodatkowe, które należy dołączyć do oferty:

6) zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ


W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą
być złożone przez każdy podmiot.

SEKCJA IV: TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryby udzielenia zamówienia Przetarg nieograniczony


IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy) - nie dotyczy


IV.2.1) Kryteria oceny ofert NAJNIŻSZA CENA

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna NIE


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeśli dotyczy)
www.bip.leczyca.info.pl



IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określających w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeśli dotyczy)

Nie dotyczy

IV.3.3)Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżli zamawiający przewiduje nagrody:

Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data: 31.12.2008r. godz. 11:30


IV.3.5) Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert


Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 31.12.2008r., godz.: 12:00

Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca,

sala NR 27

IV.3.6) Informacja dodatkowe, w tym czy zamówienie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej?

NIE

Data wysłania ogłoszenia 23.12.2008r.



» ZAŁĄCZNIKI «
SIWZ
Dodany: 23.12.2008 godz. 15:32
 
OGLOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dodany: 07.01.2009 godz. 15:11
 



Ostateczny termin składania ofert:
 31 2008 godz. 11:30



Informacja opublikowana przez:
  dnia 23 2008 godz. 15:32
Liczba odsłon:
  213 od 23 2008 godz. 15:32  (średnio 1.07 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl