Numer: 341/2/2009
Łęczyca: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Wykonanie budynku sanitarno szatniowego w ramach budowy kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012 w Łęczycy Numer ogłoszenia: 15361 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Łęczyca , ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 00, faks (024) 721 03 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Wykonanie budynku sanitarno szatniowego w ramach budowy kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012 w Łęczycy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy wykonywanej usługi obejmuje pełnienie funkcji Inspektora nadzoru budowlanego dla nw. robót budowlanych: Budowa budynku sanitarno-szatniowego Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka polbrukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego W ramach zadania w zakres obowiązków inspektora nadzoru wchodzi: a. Przekazanie przy udziale Inwestora terenu budowy - wykonawcy. b. Reprezentowanie Inwestora na budowie w zakresie zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. c.Sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. d. Informowanie na bieżąco Inwestora o przebiegu realizowania inwestycji, e. Zatwierdzanie faktur wystawianych przez wykonawcę w powiązaniu z wartością zawartą w umowie, f. Sprawdzanie i zatwierdzanie kalkulacji szczegółowych przedkładanych przez Wykonawców na roboty dodatkowe, o ile takie wystąpią g. Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru technicznego zadania we wszystkich wymaganych branżach. h. Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. i. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz dopilnowanie usunięcia wad. j. Dokonywanie odbiorów częściowych robót a w przypadku odbioru końcowego zadania inwestycyjnego - przy udziale Inwestora. k. Przekazanie zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na użytkowanie przedmiotowej inwestycji. l. Rozliczenie końcowe inwestycji w terminie 30 dni od daty odbioru końcowego wraz z oświadczeniem o usunięciu przez Wykonawców usterek zgodnie z ustaleniami zawartymi w protokóle odbioru. m. Przygotowanie dokumentów w przypadku dochodzenia przez Inwestora Bezpośredniego należnych mu kar umownych od uczestników procesu inwestycyjnego. n. organizowanie i prowadzenie przeglądów gwarancyjnych o. sprawdzanie kosztorysów oraz faktur wystawianych przez generalnego wykonawcę na podstawie zatwierdzonych i podpisanych protokołów odbioru w ciągu 7 dni roboczych od daty ich złożenia przez generalnego wykonawcę, Informacje dodatkowe: - Trwa postępowanie przetargowe na wyłonienie wykonawcy robót. Wartość robót budowlanych (netto): ok. 150 000,00 zł..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstwią pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostepnienia potencjalu technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie następujących dokumentów: Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświdczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI SIWZ, wg formuły spełnia - nie spełnia..
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wg załącznika nr 1. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym i prowadzenia działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz inspektorów nadzoru oddelegowanych do realizacji usługi dysponujących uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi wymaganych Prawem Budowlanym w specjalnościach: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, wraz z kserokopiami posiadanych przez nich uprawnień i aktualnych zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - na załączniku nr 2 - zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał minimum po jednym pracowniku z uprawnieniami budowlanymi w zakresie ogólnobudowlanym, instalacji sanitarnych, elektrycznych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzęd Miejski w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14 pok. nr 52.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2009 godzina 11:30, miejsce: Urzęd Miejski w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14 sekretariat.
Miejsce i termin otwarcia ofert Urzęd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, sala nr 27 w dniu 22.01.2009r. o godz. 12.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
|