0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Wykonanie robót budowlanych pn. Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Łęczyca - ul. Szpitalna.

Numer: IR.341/4/2009


 

Łęczyca: Wykonanie robót budowlanych pn. Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Łęczyca - ul. Szpitalna.
Numer ogłoszenia w BZP: 20786 - 2009; data zamieszczenia: 07.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Łęczyca , ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 00, faks (024) 721 03 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych pn. Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Łęczyca - ul. Szpitalna..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: PRZEBUDOWĘ DROGI ul. Szpitalnej o dł. ok. 230m (na odcinku od ul. Kilińskiego do ul. Kościelnej) nawierzchnia jezdni - kostka granitowa. nawierzchnia zjazdów - kostka granitowa. nawierzchnia chodnika - płyty kamienno-betonowe. BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ: - budowa kanalizacji deszczowej w ul. Szpitalnej - wykonanie odprowadzenia wód do istniejących kolektorów deszczowych w ulicy Szpitalnej, Kilińskiego, Kaliskiej, Kościelnej i Grodzkiej. - obsługa geodezyjna od wytyczenia do inwentaryzacji włącznie, - odbiory, badania. ROBOTY TOWARZYSZĄCE Organizacja ruchu w czasie budowy Obsługa geodezyjna zadania (od wytyczenia do inwentaryzacji geodezyjnej włącznie; przekazanie zamawiającemu 3 kpl. inwentaryzacji), Koszty zajęcia terenu (opłata za zajęcie pasa drogowego), ubezpieczenia budowy, odszkodowania, odbiory, badania. Szczegółowy zakres robót wynika z załączonych do SIWZ: Projekt przebudowy i odwodnienia ulicy Szpitalnej (załącznik nr 2), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 1), kosztorys nakładczy (załacznik nr 3). Ustalenia dodatkowe: a/ roboty będą prowadzone w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej. Koszty nadzoru archeologicznego i ewentualnych badań archeologicznych leżą po stronie zamawiającego. b/ całość robót wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz obowiązującymi przepisami Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8, 45.23.21.30-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 14 000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) dysponują osobą/osobami posiadającą-posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - ogólnobudowlanej w zakresie dróg, - instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego,potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. b)wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przez które Zamawiający rozumie: minimum jedną zakończoną inwestycję, dotyczącą wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia o łącznej wartości 700 000, 00 zł.- na załączniku nr 8. oraz przedstawią dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 tys. zł 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 4 oraz Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1) ogólnobudowlanej w zakresie dróg, 2)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) . Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej we wskazanej wysokości. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łęczycy ul. M.Konopnickiej 14, pokój nr 53,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Łeczycy ul. M.Konopnickiej 14, kancelaria pokój nr 20, Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim sala nr 27 ul. M. Konopnickiej 14, dnia 02.03.2009 roku, godz. 12 .00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.





» ZAŁĄCZNIKI «
SIWZ
Dodany: 07.02.2009 godz. 13:37
 
ZALACZNIK NR 1
Dodany: 07.02.2009 godz. 13:37
 
ZALACZNIK NR 2
Dodany: 07.02.2009 godz. 13:42
 
ZALACZNIK NR 3
Dodany: 07.02.2009 godz. 13:42
 
zapytania do przetargu
Dodany: 26.02.2009 godz. 15:10
 
OGLOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dodany: 10.03.2009 godz. 14:29
 



Ostateczny termin składania ofert:
  2 2009



Informacja opublikowana przez:
  dnia 7 2009 godz. 13:37
Liczba odsłon:
  566 od 7 2009 godz. 13:37  (średnio 1.18 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl