Numer: IR.341/5/2009
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Łęczyca , ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 00, faks (024) 721 03 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniami na terenie miasta Łęczyca: Część I Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Łęczyca - ul. Szpitalna, Część II Remont ulicy Słowackiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniami na terenie miasta Łęczyca: Część I Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Łęczyca - ul. Szpitalna, Część II Remont ulicy Słowackiego 2.Zakres rzeczowy wykonywanej usługi obejmuje pełnienie funkcji Inspektora nadzoru budowlanego dla nw. robót budowlanych: przebudowa drogi ul. Szpitalnej o dł. ok. 230m (na odcinku od ul. Kilińskiego do ul. Kościelnej) -nawierzchnia jezdni - kostka granitowa. -nawierzchnia zjazdów - kostka granitowa. -nawierzchnia chodnika - płyty kamienno-betonowe. -budowa kanalizacji deszczowej w ul. Szpitalnej: -budowa kanalizacji deszczowej w ul. Szpitalnej - wykonanie odprowadzenia wód do istniejących kolektorów deszczowych w ulicy Szpitalnej, Kilińskiego, Kaliskiej, Kościelnej i Grodzkiej. remont ul. Słowackiego o dł.ok.130 m -nawierzchnia jezdni - beton asfaltowy -nawierzchnia zjazdów - kostka POLBRUK 3. W ramach zadania w zakres obowiązków inspektora nadzoru wchodzi: a. Przekazanie przy udziale Inwestora terenu budowy - wykonawcy. b. Reprezentowanie Inwestora na budowie w zakresie zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. c. Sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. d. Informowanie na bieżąco Inwestora o przebiegu realizowania inwestycji, e. Zatwierdzanie faktur wystawianych przez wykonawcę w powiązaniu z wartością zawartą w umowie, f. Sprawdzanie i zatwierdzanie kalkulacji szczegółowych przedkładanych przez Wykonawców na roboty dodatkowe, o ile takie wystąpią g. Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru technicznego zadania we wszystkich wymaganych branżach. h. Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. i. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz dopilnowanie usunięcia wad. j. Dokonywanie odbiorów częściowych robót a w przypadku odbioru końcowego zadania inwestycyjnego - przy udziale Inwestora. k. Przekazanie zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej. l. Rozliczenie końcowe inwestycji w terminie 30 dni od daty odbioru końcowego wraz z oświadczeniem o usunięciu przez Wykonawców usterek zgodnie z ustaleniami zawartymi w protokóle odbioru. m. Przygotowanie dokumentów w przypadku dochodzenia przez Inwestora Bezpośredniego należnych mu kar umownych od uczestników procesu inwestycyjnego. n. organizowanie i prowadzenie przeglądów gwarancyjnych o. sprawdzanie kosztorysów oraz faktur wystawianych przez generalnego wykonawcę na podstawie zatwierdzonych i podpisanych protokołów odbioru w ciągu 7 dni roboczych od daty ich złożenia przez generalnego wykonawcę, 4. Informacje dodatkowe: - Trwa postępowanie przetargowe na wyłonienie wykonawcy robót. 5. Realizacja usługi: - początek - z dniem zawarcia umowy. - zakończenie - 30.11.2009r. b/ Planowany termin wykonywania robót budowlanych: rozpoczęcie - kwiecień 2009r. zakończenie - październik 2009r. 6. Płatność za wykonanie przedmiotu: stosownie do faktur wystawianych przez wykonawców robót budowlanych. Wynagrodzenie inspektora nadzoru regulowane będzie w terminie 21 dni od daty wpływu faktury do siedziby zamawiającego. 7. Ustalenia dodatkowe: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie przewiduje zlecania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.Szacunkowa wartość robót budowlanych (netto) i zakres prac: CZĘŚĆ I - 618 000,00 zł. CZĘŚĆ II - 150 000,00 zł..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: CZĘŚĆ I a) dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - ogólnobudowlanej w zakresie dróg, - instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego,potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. CZĘŚĆ II a) dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - ogólnobudowlanej w zakresie dróg, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego,potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: CZĘŚĆ I 1) ogólnobudowlanej w zakresie dróg, 2)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). CZĘŚĆ II 1)ogólnobudowlanej w zakresie dróg, oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łęczycy ul. M.Konopnickiej 14,99-100 Łęczyca, pokój nr 53.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Łeczycy ul. M.Konopnickiej 14, kancelaria pokój nr 20 Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim sala nr 27 ul. M. Konopnickiej 14, dnia 16.03.2009 roku, godz. 12 .00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniami na terenie miasta Łęczyca: Część I Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Łęczyca - ul. Szpitalna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy wykonywanej usługi obejmuje pełnienie funkcji Inspektora nadzoru budowlanego dla nw. robót budowlanych: przebudowa drogi ul. Szpitalnej o dł. ok. 230m (na odcinku od ul. Kilińskiego do ul. Kościelnej) nawierzchnia jezdni - kostka granitowa. nawierzchnia zjazdów - kostka granitowa. nawierzchnia chodnika - płyty kamienno-betonowe. budowa kanalizacji deszczowej w ul. Szpitalnej: - budowa kanalizacji deszczowej w ul. Szpitalnej - wykonanie odprowadzenia wód do istniejących kolektorów deszczowych w ulicy Szpitalnej, Kilińskiego, Kaliskiej, Kościelnej i Grodzkiej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniami na terenie miasta Łęczyca: Część II Remont ulicy Słowackiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy wykonywanej usługi obejmuje pełnienie funkcji Inspektora nadzoru budowlanego dla nw. robót budowlanych: remont ul. Słowackiego o dł.ok.130 nawierzchnia jezdni - beton asfaltowy nawierzchnia zjazdów - kostka POLBRUK.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
|