ZP-400 Ogłoszenie o zamówieniu
Zamieszczenie nieobowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY: zamówienia publicznego
Rodzaj dostawa
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska
ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. Łódzkie,
tel. (0-24) 721-03-47, fax (0-24) 721-03-47,
e-mail: zielenmiejska@leczyca.info.pl http://www.leczyca.info.pl
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Sławomir Borowski, Sylwia Doniak (pokój 51)
I.2) Rodzaj zamawiającego Administracja samorządowa
I.3) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje Taki jak w pkt. I.1
I.4) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Taki jak w pkt. I.1
I.5) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Taki jak w pkt. I.1
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
-
Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
Dostawa materiałów budowlanych wraz z transportem do siedziby Zamawiającego
1.2. Rodzaj zamówienia dostawa
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Dostawa materiałów budowlanych wraz z transportem do siedziby Zamawiającego
1. kostka brukowa szara 6x100x200 w ilości 1300m2
2. krawężnik uliczny 15x30x100 w ilości 600 mb
3. obrzeże trawnikowe 6x20x100 w ilości 430 mb
1.Pod pojęciem kostka brukowa szara gr 6 cm Zamawiający ma na myśli wszelkiego rodzaju typ kostki brukowej szarej.
2. Parametry techniczne : normy PN EN1338; PN EN1339; PN EN1340;
3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia : Łęczyca
4. Zamawiający zastrzega sobie :
- możliwość niewykorzystania pełnej ilości zamówionego przedmiotu zamówienia, co uzależnione jest od faktycznie przeprowadzonych prac brukarskich
- możliwość przesunięcia ilościowego pomiędzy określonym asortymentem wyrobów betonowych , przy czym wartość zamówienia nie może przekroczyć kwoty brutto zawartej w formularzu ofertowym.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej NIE II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej NIE
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania rozpoczęcie - z dniem zawarcia umowy; zakończenie - 1 m-c od dnia zawarcia umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
nie dotyczy
III.2) Warunki udziału w postępowaniu
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP
-
pobiorą ze strony internetowej SIWZ, spełnią i zaakceptują warunki w niej zawarte.
Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
Oferent składający ofertę musi spełnić następujące warunki (przedmiotowe):
1. Gwarancja wykonania i serwisu
1/ zapewnić min 24 miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienie, jako rozszerzenie zakresu uprawnień wynikających z tytułu rękojmi
2/ zobowiązać się do podjęcia napraw gwarancyjnych w terminie co najwyżej 7 dni od momentu powiadomienia o ujawnionej wadzie
3/ określić w załączniku do oferty pn. Oferowane warunki gwarancji warunki udzielanej gwarancji w stosunku dostaw, urządzeń mając na uwadze: zakres udzielanej gwarancji /co jest objęte gwarancją a co nie i w jakim zakresie, termin, terminy gwarancji, warunki napraw gwarancyjnych wykonywanych przez siebie, dostawcę / termin, terminy podjęcia napraw / zobowiązania własne, dostawców / dotyczące udzielanych gwarancji, przeglądów, serwisowania urządzeń/ warunki eksploatacji i inne istotne warunki dla przedmiotu zamówienia.
2. Warunki płatności
1/ płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia fakturowanie jednorazowo po dostarczeniu przedmiotu zamówienia, termin płatności 30 dni
3. Warunki realizacji
1/ zaakceptować warunki realizacji zamówienia wynikające z projektu umowy.
4. Kosztorys ofertowy
1/ zachować formę i zawartość kosztorysu ujętą w opisie sposobu obliczenia ceny
5. Oferowane warunki wykonania zamówienia winny być zgodne ze wszystkimi innymi wymogami SIWZ oraz zasadami wynikającymi z ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI, wg formuły spełnia nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają obowiązek złożyć :
1.wypełniony i podpisany formularz oferty (wg. załącznika nr 1).
2. aktualny odpis z właściwego rejestru Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym i prowadzenia działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy
Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy (wg.
załącznika nr 3).
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot
-
wypełniony i podpisany załącznik nr 2
5. dokument lub oświadczenie potwierdzające że przedmiot zamówienia odpowiada normie PN EN1338; PN EN1339; PN EN1340;
Dokumenty dodatkowe, które należy dołączyć do oferty:
6) zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
SEKCJA IV: TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryby udzielenia zamówienia Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy) - nie dotyczy
IV.2.1) Kryteria oceny ofert NAJNIŻSZA CENA
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna NIE
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeśli dotyczy) www.bip.leczyca.info.pl
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określających w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeśli dotyczy)
Nie dotyczy
IV.3.3)Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżli zamawiający przewiduje nagrody:
Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert
Data: 23.03.2009r. Godz. 12:30
IV.3.5) Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 23.03.2009, godz.: 13:00
Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca,
sala NR 27
IV.3.6) Informacja dodatkowe, w tym czy zamówienie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej?
NIE
Data wysłania ogłoszenia 13.03.2009r.
|