OGŁOSZENIE
dla zamówienia o wartości nie przekraczającej
wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro
Gmina Miasto Łęczyca
99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14,
www.leczyca.info.pl
Referat Komunalny
(wydział merytoryczny)
tel. (024) 721 03 32 , fax (024) 721 03 01
e-mail: asuska@leczyca.info.pl
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
Dostawa urządzeń zabawowych celem uzupełnienia istniejących placów zabaw na gminy Miasta Łęczyca
Rodzaj zamówienia: dostawa.
(usługa/dostawa/robota budowlana)
1. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nw. i montaż urządzeń zabawowych:
1. Huśtawka z siedziskiem dla małego dziecka - sztuk 1
2. Kompletna konstrukcja do kosza z zakotwiczeniem do gruntu i koszem z siatką - sztuk 2
3. Huśtawka podwójna - sztuk 2
4. Huśtawka podwójna z siedzeniami dla małych dzieci - sztuk 2
5. Huśtawka podwójna z rury - sztuk 1
6. Huśtawka pojedyncza z rury - sztuk 1
7. Karuzela krzyżowa - sztuk 2
8. Huśtawka podwójna z drabinkami - sztuk 2
Podstawowe wymagania dla przedmiotu zamówienia:
Wszystkie urządzenia zabawowe należy przedstawić w formie graficznej (np. zdjęcia ) Dostarczone urządzenia muszą spełniać następujące warunki:
· posiadać minimum trzyletnią gwarancję,
· muszą być dostosowane do wymagań znaku bezpieczeństwa, posiadać stosowne certyfikaty
· muszą posiadać wysoką odporność na wpływ warunków atmosferycznych ( deszcz, słońce, śnieg) oraz na uszkodzenia mechaniczne ( uderzenia, obciążenia).
· urządzenia zabawowe w miejscu połączenia z gruntem winny być zamontowane za
pośrednictwem kotew stalowych ocynkowanych, tak aby zabezpieczyć urządzenia przed gniciem butwieniem lub podciąganiem wilgoci.
Całość robót należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego.
Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnej analizy miejsca usytuowania urządzeń zabawowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
2. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia :
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, pok. Nr 37 lub telefonicznie pod numerem tel. 024 721 03 32.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Aleksandra Suska - Podinspektor Referatu Komunalnego.
3. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany / pożądany termin realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 06.05.2009r.
Zakończenie - 29.05.2009r.
4. Opis wymagań stawianych wykonawcy:
1) prawidłowo wypełniony druk FORMULARZ OFERTOWY załącznik nr 1 do ogłoszenia,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę),
3) zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do ogłoszenia.
5. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
Oferta z najniższą ceną złożona przez wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza.
6. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria-pokój osobiście, pocztą lub przesłać faksem na nr (024) 721 03 01 w terminie do dnia 30.04.2009 roku do godz. 1400
Oferta winna być sporządzona na Formularz ofertowy".
7. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie opublikowana na stronie internetowej www.bip.leczyca.info.pl najpóźniej w terminie 7 dni od dnia składania ofert. 8. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana pisemnie wykonawcy, którego ofertę wybrano.
Łęczyca, dnia 16.04.2009r. Burmistrz Miasta Łęczycy
|