0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Ogłoszenie o zamówieniu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy pn. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia I - Opiekun osób starszych i schorowanych II - Sprzedawca - obsługa komputera, kasy fiskalne, fakturowanie k



 

Łęczyca: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia I - Wykwalifikowany opiekun osób starszych i schorowanych II - Wykwalifikowany sprzedawca - obsługa komputera, kasy fiskalne, fakturowanie komputerowe III - Wykwalifikowany pracownik administracyjno biurowy IV - Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym
Numer ogłoszenia: 132384 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycy , ul. Ozorkowska 8, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 024 7212371, faks 024 7212371.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia I - Wykwalifikowany opiekun osób starszych i schorowanych II - Wykwalifikowany sprzedawca - obsługa komputera, kasy fiskalne, fakturowanie komputerowe III - Wykwalifikowany pracownik administracyjno biurowy IV - Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych w częściach określonych poniżej: Część I. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia - Wykwalifikowany opiekun osób starszych i schorowanych - min. 140 godzin (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin kocowy) - dla 5 osób (każda godzina to 45 minut) i powinna składać się z następujących bloków tematycznych: - opieka nad pacjentem - podstawy psychologii - komunikacja, negocjacje, mediacje - gerontologia - podstawy higieny i pielęgnacji - podstawy rehabilitacji i aktywizacji - etyka - przepisy bhp i p. poż. Część II. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia -Wykwalifikowany sprzedawca, obsługa komputera, kasy fiskalne, fakturowanie komputerowe - min. 140 godzin (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 10 osób. (każda godzina to 45 minut) i powinna składać się z następujących bloków tematycznych: - podstawowe pojęcia ekonomiczne - instrumenty marketingu - psychologia sprzedaży - kultura obsługi klienta - podstawy obsługi komputera - fakturowanie komputerowe - obsługa kas fiskalnych - bhp i p. poż. Część III. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia - Wykwalifikowany pracownik administracyjno - biurowy - min. 140 godzin (badania lekarskie +wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 10 osób. (każda godzina to 45 minut) i powinna składać się z następujących bloków tematycznych: organizowanie i gromadzenie dokumentacji, prowadzenie koordynacji wewnętrznej firmy, organizowanie przepływu informacji pomiędzy różnymi działami firmy, sporządzanie protokołów i sprawozdań z posiedzeń i zebrań, wykonywanie czynności, które zapewniają sprawną pracę sekretariatu, Zapoznanie się z nowoczesnym sprzętem biurowym oraz komputerem, oraz moduł aktywizująco - wspierający Powyższy moduł winien obejmować 16 godzin, a mają to być warsztaty prowadzone przez psychologa bądź doradcę zawodowego mające na celu zwiększenie stopnia samooceny uczestnika kursu, pewności i wiary we własne możliwości, pomocy w zakresie rozwoju umiejętności osobistych oraz wsparcie procesu integracji społecznej. Część IV. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia - Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym - min. 100 godzin (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 5 osób (każda godzina to 45 minut) i powinna składać się z następujących bloków tematycznych: - podział i charakterystyka wózków jezdniowych na typy, odmiany, -budowa i wyposażenie wózka jezdniowego, -czynności operatora przy obsłudze wózka jezdniowego, -klasyfikacja transportu wewnątrzzakładowego, -przepisy dotyczące ruchu drogowego przy kierowaniu wózkiem jezdniowym, -organizowanie pracy wózkiem jezdniowym oraz załadunku, -bezpieczeństwo i higiena pracy przy eksploatacji wózków jezdniowych, -urządzenia do uruchamiania i kierowania wózkiem jezdniowym, -trasa wózka oraz czynności związane z manewrami, -wiadomości z zakresu bezpiecznej obsługi wózków jezdniowych, -wymiana butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia, -wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym bez ładunku, -wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym z ładunkiem, -wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym na wzniesieniu z obciążeniem, -wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym z osprzętem. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób (uczestników szkolenia) do 20% Przedmiot zamówienia obejmuje również: Przeprowadzenie badań lekarskich, stwierdzających zdolność do odbycia szkolenia co najmniej jeden dzień przed rozpoczęciem szkolenia oraz wydanie książeczek zdrowia, o ile odrębne przepisy tego wymagają; Ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie szkolenia oraz w drodze na szkolenie i ze szkolenia, zgodnie ze wskazaniem na skierowaniu; Przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego/zewnętrznego z zakresu zagadnień programu; Wydanie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia i zdobytych kwalifikacjach (zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki); Zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych (podręczników, kompendium etc. oznakowanych zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki); Oznakowanie materiałów szkoleniowych, prezentacji multimedialnych i sal wykładowych poprzez umieszczenie logo typów unijnych i logo Projektu (zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki), które Zamawiający dostarczy odpowiednio wcześniej; Zapewnienie uczestnikom szkolenia codziennie napojów (kawy, herbaty, wody mineralnej,źródlanej) w czasie przerw między zajęciami dydaktycznymi oraz poczęstunku w postaci paluszków, kruchych ciastek etc. W przypadku zajęć trwających nie mniej niż 6 godzin lekcyjnych Wykonawca zapewni uczestnikom kursU,szkolenia ciepły posiłek. Zapewnienie nadzoru wewnętrznego służącego podniesieniu jakości szkolenia; Dostarczenia osobom szkolonym, po zakończeniu szkolenia, ankiet służących do oceny szkolenia, które przygotuje Zamawiający i przekaże Wykonawcy odpowiednio wcześniej. Przeprowadzania zajęć w dostosowanych pomieszczeniach oraz wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, spełniających bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. Przeprowadzenie szkolenia musi odbyć się zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 Nr 31, poz. 216) oraz program szkolenia opisany w przedmiocie zamówienia musi być zgodny z Krajowym Standardem Kwalifikacji Zawodowych pn. Kierowca operator wózków jezdniowych Nr 833401 i bazami danych o standardach kwalifikacji zawodowych i modułowych programach szkoleń prowadzonych przez ministra właściwego do spraw pracy, oraz: -Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. Nr 70, poz. 650 ze zm.), -Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie następujących dokumentów: Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VIII, wg formuły spełnia - nie spełnia..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wg załącznika nr 1. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym i prowadzenia działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy (Załącznik Nr 2 do SIWZ), 4. oświadczenie o spełnianiu warunku podanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (Załącznik Nr 3 do SIWZ), 5. Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. Ozorkowska 8..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2009 godzina 10:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. Ozorkowska 8 (sekretariat) otwarciew siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy w dniu 12.05.200 o godz. 11.30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Wykwalifikowany opiekun osób starszych i schorowanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: min. 140 godzin (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin kocowy) - dla 5 osób (każda godzina to 45 minut) i powinna składać się z następujących bloków tematycznych: - opieka nad pacjentem - podstawy psychologii - komunikacja, negocjacje, mediacje - gerontologia - podstawy higieny i pielęgnacji - podstawy rehabilitacji i aktywizacji - etyka - przepisy bhp i p. poż..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.

  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Wykwalifikowany sprzedawca, obsługa komputera, kasy fiskalne, fakturowanie komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: min. 140 godzin (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 10 osób. (każda godzina to 45 minut) i powinna składać się z następujących bloków tematycznych: - podstawowe pojęcia ekonomiczne - instrumenty marketingu - psychologia sprzedaży - kultura obsługi klienta - podstawy obsługi komputera - fakturowanie komputerowe - obsługa kas fiskalnych - bhp i p. poż..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.

  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia ,Wykwalifikowany pracownik administracyjno - biurowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: min. 140 godzin (badania lekarskie +wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 10 osób. (każda godzina to 45 minut) i powinna składać się z następujących bloków tematycznych: organizowanie i gromadzenie dokumentacji, prowadzenie koordynacji wewnętrznej firmy, organizowanie przepływu informacji pomiędzy różnymi działami firmy, sporządzanie protokołów i sprawozdań z posiedzeń i zebrań, wykonywanie czynności, które zapewniają sprawną pracę sekretariatu, zapoznanie się z nowoczesnym sprzętem biurowym oraz komputerem, oraz - moduł aktywizująco - wspierający Powyższy moduł winien obejmować 16 godzin, a mają to być warsztaty prowadzone przez psychologa bądź doradcę zawodowego mające na celu zwiększenie stopnia samooceny uczestnika kursu, pewności i wiary we własne możliwości, pomocy w zakresie rozwoju umiejętności osobistych oraz wsparcie procesu integracji społecznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.

  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - min. 100 godzin (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 5 osób (każda godzina to 45 minut) i powinna składać się z następujących bloków tematycznych: - podział i charakterystyka wózków jezdniowych na typy, odmiany, -budowa i wyposażenie wózka jezdniowego, -czynności operatora przy obsłudze wózka jezdniowego, -klasyfikacja transportu wewnątrzzakładowego, -przepisy dotyczące ruchu drogowego przy kierowaniu wózkiem jezdniowym, -organizowanie pracy wózkiem jezdniowym oraz załadunku, -bezpieczeństwo i higiena pracy przy eksploatacji wózków jezdniowych, -urządzenia do uruchamiania i kierowania wózkiem jezdniowym, -trasa wózka oraz czynności związane z manewrami, -wiadomości z zakresu bezpiecznej obsługi wózków jezdniowych, -wymiana butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia, -wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym bez ładunku, -wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym z ładunkiem, -wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym na wzniesieniu z obciążeniem, -wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym z osprzętem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.

  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.



» ZAŁĄCZNIKI «
SIWZ
Dodany: 04.05.2009 godz. 14:46
 
Modyfikacja SIWZ
Dodany: 07.05.2009 godz. 16:28
 
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGLOSZENIA
Dodany: 07.05.2009 godz. 16:28
 
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dodany: 25.05.2009 godz. 11:54
 
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Dodany: 04.06.2009 godz. 13:42
 



Ostateczny termin składania ofert:
 15 2009 godz. 10:30



Informacja opublikowana przez:
  dnia 4 2009 godz. 14:28
Liczba odsłon:
  223 od 4 2009 godz. 14:28  (średnio 1.07 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl