0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PN. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem określonym w budżecie Gminy Miasto Łęczyca pn. Przebudowa i modernizacja ulicy Bitwy nad Bzurą w Łęczycy

Numer: 341/11/2009


Łęczyca: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem określonym w budżecie Gminy Miasto Łęczyca pn. Przebudowa i modernizacja ulicy Bitwy nad Bzurą w Łęczycy
Numer ogłoszenia: 187742 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Łęczyca , ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 00, faks (024) 721 03 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem określonym w budżecie Gminy Miasto Łęczyca pn. Przebudowa i modernizacja ulicy Bitwy nad Bzurą w Łęczycy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy wykonywanej usługi obejmuje pełnienie funkcji Inspektora nadzoru budowlanego dla nw. robót budowlanych: - przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Bitwy nad Bzurą - odprowadzenie wód deszczowych za pomocą kanałów o łącznej długości ok. 721m, - przebudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Bitwy nad Bzurą - o łącznej dł ok. 717m, - budowa urządzeń oczyszczających ścieki deszczowe na kolektorach kanalizacji deszczowej ul. Bitwy nad Bzurą. 2. W ramach zadania w zakres obowiązków inspektora nadzoru wchodzi: a. Przekazanie przy udziale Inwestora terenu budowy - wykonawcy. b. Reprezentowanie Inwestora na budowie w zakresie zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. c. Sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. d. Informowanie na bieżąco Inwestora o przebiegu realizowania inwestycji, e. Zatwierdzanie faktur wystawianych przez wykonawcę w powiązaniu z wartością zawartą w umowie, f. Sprawdzanie i zatwierdzanie kalkulacji szczegółowych przedkładanych przez Wykonawców na roboty dodatkowe, o ile takie wystąpią g. Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru technicznego zadania we wszystkich wymaganych branżach. h. Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. i. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz dopilnowanie usunięcia wad. j. Dokonywanie odbiorów częściowych robót a w przypadku odbioru końcowego zadania inwestycyjnego - przy udziale Inwestora. k. Przekazanie zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej. l. Rozliczenie końcowe inwestycji w terminie 30 dni od daty odbioru końcowego wraz z oświadczeniem o usunięciu przez Wykonawców usterek zgodnie z ustaleniami zawartymi w protokóle odbioru. m. Przygotowanie dokumentów w przypadku dochodzenia przez Inwestora Bezpośredniego należnych mu kar umownych od uczestników procesu inwestycyjnego. n. organizowanie i prowadzenie przeglądów gwarancyjnych o. sprawdzanie kosztorysów oraz faktur wystawianych przez generalnego wykonawcę na podstawie zatwierdzonych i podpisanych protokołów odbioru w ciągu 7 dni roboczych od daty ich złożenia przez generalnego wykonawcę, 3. Informacje dodatkowe: - Trwa postępowanie przetargowe na wyłonienie wykonawcy robót. - Planowany termin wykonywania robót budowlanych: rozpoczęcie - lipiec 2009r. Zakończenie - listopad 2009r. 4. Płatność za wykonanie przedmiotu: stosownie do faktur wystawianych przez wykonawców robót budowlanych. Wynagrodzenie inspektora nadzoru regulowane będzie w terminie 21 dni od daty wpływu faktury do siedziby zamawiającego. 5. Ustalenia dodatkowe: 1. Zamawiający nie przewiduje zlecania zamówień uzupełniających. 2. Szacunkowa wartość robót budowlanych (netto) i zakres prac: ok. 1 679 000,00 zł..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego,potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. zł 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej we wskazanej wysokości. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć Zamawiającemu, Urząd Miejski w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria pokój nr 20.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim sala nr 27 ul. M. Konopnickiej 14,
dnia 19.06.2009 roku, godz. 12 .00

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2007-20013..



» ZAŁĄCZNIKI «
SIWZ
Dodany: 10.06.2009 godz. 13:20
 
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dodany: 23.06.2009 godz. 16:20
 
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Dodany: 06.07.2009 godz. 12:25
 



Ostateczny termin składania ofert:
 19 2009



Informacja opublikowana przez:
  dnia 10 2009 godz. 13:20
Liczba odsłon:
  225 od 10 2009 godz. 13:20  (średnio 1.07 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl