0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Ogłoszenie o zamówieniu: UDZIELENIE KREDYTU NA ROZCHODY - SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIETYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU EMISJI PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH ORAZ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK

Numer: 341/11/2009


Łęczyca: UDZIELENIE KREDYTU NA ROZCHODY - SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIETYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU EMISJI PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH ORAZ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK
Numer ogłoszenia: 188324 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Łęczyca , ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 00, faks (024) 721 03 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE KREDYTU NA ROZCHODY - SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIETYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU EMISJI PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH ORAZ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kredyt długoterminowy, złotówkowy, o zmiennej stopie oprocentowania 2.Kwota kredytu: 4.000.000,00 zł (słownie zł.: cztery miliony 00/100) 3.Termin rozpoczęcia usługi - data podpisania umowy 4.Udzielenie kredytu w transzach- wypłata ostatniej transzy do 31.12.2009 r. 5.Rozpoczęcie spłaty kredytu -31.03.2010 r.- spłata ostatniej raty 31.12.2015 r. 6.Spłata kapitału - według następującego harmonogramu: Raty Termin Kwota I rata 31.03.2010 r. 100.000,- II rata 30.04.2010 r. 50.000,- III rata 30.06.2010 r. 50.000,- IV rata 30.09.2010 r. 100.000,- V rata 31.12.2010 r. 100.000,- VI rata 28.02.2011 r. 100.000,- VII rata 31.03.2011 r. 100.000,- VIII rata 31.08.2011 r. 100.000,- IX rata 31.12.2011 r. 200.000,- X rata 31.05.2012 r. 200.000,- XI rata 31.08.2012 r 100.000,- XII rata 30.11.2012 r. 200.000,- XIII rata 28.02.2013 r. 100.000,- XIV rata 31.03.2013 r. 100.000,- XV rata 31.08.2013 r. 200.000,- XVI rata 31.12.2013 r. 200.000,- XVII rata 31.01.2014 r. 100.000,- XVIII rata 28.02.2014 r. 100.000,- XIX rata 31.03.2014 r. 100.000,- XX rata 31.05.2014 r. 100.000,- XXI rata 31.08.2014 r. 100.000,- XXII rata 30.11.2014 r. 200.000,- XXIII rata 31.12.2014 r. 200.000,- XXIV rata 28.02.2015 r. 150.000,- XXV rata 31.03.2015 r. 200.000,- XXVI rata 31.05.2015 r. 100.000,- XXVII rata 31.07.2015 r. 200.000,- XXVIII rata 30.09.2015 r. 200.000,- XXIX rata 31.10.2015 r. 150.000,- XXX rata 31.12.2015 r. 100.000,- 7. Spłata odsetek od faktycznego zadłużenia - odsetki naliczane w okresach miesięcznych i spłacane do 10-go każdego miesiąca na podstawie pisemnego zawiadomienia z banku o wysokości odsetek, doręczonego zamawiającemu najpóźniej na trzy dni przed terminem płatności odsetek ( listownie, fax) , 8. Oprocentowanie kredytu, jednorazowa prowizja bankowa, 9. Forma zabezpieczenia kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową 10. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych - niezwłocznie po rozstrzygnięciu przetargu i podpisaniu umowy najpóźniej do 31.07. 2009 r. 11.Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystywania środków z kredytu w transzach, 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów - ( prowizji i opłat). Uwaga: Zamawiający informuje, iż poniższe dokumenty służące ocenie sytuacji ekonomicznej Zamawiającego są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.leczyca.info.pl a) uchwała budżetowa miasta na 2009 rok, b) opinia RIO o projekcie budżetu na 2009 rok, c) sprawozdania Rb-27S , Rb-28S, Rb - NDS, Rb-Z, Rb-N za rok 2008 r. , d) uchwała RIO Łódź w sprawie opinii o wykonaniu budżetu Miasta Łęczyca za 2008 r. e) uchwała Rady Miasta Łęczyca Nr XLII/327/09 z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie udzielnie Burmistrzowi Miasta Łęczyca absolutorium za 2008 r. f) opinia RIO dotycząca możliwości spłaty kredytu długoterminowego zaciąganego przez Miasto Łęczyca na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 5000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 5) spełniają wymogi określone w niniejszej SIWZ, Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI, wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wraz ze stosownym pełnomocnictwem w sytuacji, w której uprawnienie do podpisania ofert nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. potwierdzenie wpłaty/wniesienia wadium - Zamawiający jako potwierdzenie wniesienia wadium przyjmie kserokopie przelewu wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączoną do SIWZ, 6. jeśli ofertę składa konsorcjum firm to komplet dokumentów wyszczególnionych wg pkt od 1. do 4. składają wszyscy członkowie konsorcjum, 7. w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty, o których mowa wyżej, mogą być złożone w formie oryginałów bądź kserokopii poświadczonych przez oferenta za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 11:30, miejsce: Urzędu Miejskiego w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14 - Kancelaria Urzędu pokój 20.Oferty zostaną otwarte w sali konferencyjnej 29.06.2009r. o godz.12.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.


» ZAŁĄCZNIKI «
SIWZ
Dodany: 10.06.2009 godz. 14:42
 
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dodany: 10.07.2009 godz. 10:31
 
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Dodany: 23.07.2009 godz. 19:40
 



Ostateczny termin składania ofert:
 29 2009 godz. 11:30



Informacja opublikowana przez:
  dnia 10 2009 godz. 14:40
Liczba odsłon:
  565 od 10 2009 godz. 14:40  (średnio 1.19 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl