Numer: JBZM65/5/2009
ZP-400 Ogłoszenie o zamówieniu
Zamieszczenie obowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY: zamówienia publicznego
Rodzaj roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska
ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. Łódzkie,
tel. (0-24) 721-03-47, fax (0-24) 721-03-47,
e-mail: zielenmiejska@leczyca.info.pl http://www.leczyca.info.pl
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Sławomir Borowski, (pokój 51)
I.2) Rodzaj zamawiającego Administracja samorządowa
I.3) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje Taki jak w pkt. I.1
I.4) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Taki jak w pkt. I.1
I.5) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Taki jak w pkt. I.1
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
-
Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego "Naprawa jezdni przy ul. Dominikańskiej i ul. Kopalnianej"
1.2. Rodzaj zamówienia roboty budowlane
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: "Naprawa jezdni przy ul. Dominikańskiej i ul. Kopalnianej"
ulica Kopalniana
a) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych żwirowo-piaskowych - warstwa wiążąca asfaltowa o grub.po zagęszcz. 3 cm
c) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych żwirowo-piaskowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grub.po zagęszcz. 3 cm
d) Szczegółowy zakres robót wynika z załączonych do SIWZ: przedmiar robót - ZAŁACZNIK Nr 5
ulica Dominikańska
a) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych żwirowo-piaskowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grub.po zagęszcz. 4 cm
d) Szczegółowy zakres robót wynika z załączonych do SIWZ: przedmiar robót - ZAŁACZNIK Nr 6
3. Ustalenia dodatkowe
-
całość robót wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami
-
gwarancja wymagana na roboty minimum 36 miesięcy
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej NIE II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej NIE
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania rozpoczęcie - z dniem zawarcia umowy; zakończenie - 2 m-ce od dnia zawarcia umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
wymagane wadium - 2 000 zł (słownie dwa tysiące złotych) - szczegółowe informacje rozdział XIV SWIZ
III.2) Warunki udziału w postępowaniu
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
-
posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne;
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie
publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
- wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z
przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu
sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba
że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;
- wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik
prowadzonego postępowania
- wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału lub
dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy.
Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
2. Warunki płatności
1/ Zamawiający dopuszcza częściowe fakturowanie.
2/. Termin płatności faktury w ciągu 21 dni.
3. Warunki realizacji
1/ zaakceptować warunki realizacji zamówienia wynikające z projektu umowy.
4. Kosztorys ofertowy
1/ zachować formę i zawartość kosztorysu ujętą w opisie sposobu obliczenia ceny
5. Oferowane warunki wykonania zamówienia winny być zgodne ze wszystkimi innymi wymogami SIWZ oraz zasadami wynikającymi z ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale IX, wg formuły spełnia nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają obowiązek złożyć :
- formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wzór umowy załącznik nr 2 do SIWZ,
- oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo
Zamówień Publicznych - zał. nr 3 do SIWZ.
- oświadczenie że zapoznano się z dokumentacją przetargową zał. nr 4 do SIWZ
-
wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zadania
-
oświadczenie wykonawcy, że w przypadku wygrania przetargu przed podpisaniem umowy przedłoży kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w minimalnej wysokości odpowiadającej wartości oferty brutto.
-
oryginał wadium lub kserokopie przelewu.
-
wykaz prac o podobnym charakterze potwierdzone referencjami.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
SEKCJA IV: TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryby udzielenia zamówienia Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy) - nie dotyczy
IV.2.1) Kryteria oceny ofert NAJNIŻSZA CENA
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna NIE
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeśli dotyczy) www.bip.leczyca.info.pl
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określających w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeśli dotyczy)
Nie dotyczy
IV.3.3)Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżli zamawiający przewiduje nagrody:
Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert
Data: 21.08.2009r. godz. 11:00
IV.3.5) Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 21.08.2009, godz.: 11:30
Jednostka Budżetowa "Zieleń Miejska", ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca,
sala NR 27
IV.3.6) Informacja dodatkowe, w tym czy zamówienie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej?
NIE
Data wysłania ogłoszenia 29.07.2009r.
|