0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Dostawa materiałów biurowo piśmiennych do Urzędu Miejskiego w Łęczycy

Numer: 341/16/2009


Łęczyca: Dostawa materiałów biurowo piśmiennych do Urzędu Miejskiego w Łęczycy
Numer ogłoszenia: 349378 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Łęczyca , ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 00, faks (024) 721 03 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowo piśmiennych do Urzędu Miejskiego w Łęczycy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowo piśmiennych, szczegółowo zestawionych na załączniku nr 2 do siwz - do siedziby zamawiającego, tj.: Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, pok. Nr 40..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.21.21-5, 30.19.21.30-1, 30.19.21.25-3, 30.19.73.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI siwz, wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają obowiązek złożyć : 1. Formularz oferty wg załącznika nr 1. 2. Wypełniony załącznik nr 2 - szczegółowe zestawienie materiałów biurowo piśmiennych. 3. aktualny odpis z właściwego rejestru Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym i prowadzenia działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. oświadczenie wykonawcy (wg. załącznika nr 4 i nr 5 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Łęczycy kancelaria pokój nr 20, 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14.1.Oferty zostaną otwarte w siedzibie Urzędu Miejskiego, sala nr 27 w dniu 15.10.2009. godz.12.00

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.



» ZAŁĄCZNIKI «
SIWZ
Dodany: 07.10.2009 godz. 13:26
 
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dodany: 21.10.2009 godz. 15:22
 
PROTEST
Dodany: 30.10.2009 godz. 14:25
 
ZAŁACZNIK - KOPIA PROTESTU
Dodany: 30.10.2009 godz. 14:25
 
ROZSTRZYGNIĘCIE PROTESTU
Dodany: 03.11.2009 godz. 15:20
 
ZAŁĄCZNIK - PRZYSTĄPIENIE DO PROTESTU
Dodany: 03.11.2009 godz. 15:25
 
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Dodany: 12.11.2009 godz. 12:48
 



Ostateczny termin składania ofert:
 15 2009 godz. 11:30



Informacja opublikowana przez:
  dnia 7 2009 godz. 13:15
Liczba odsłon:
  504 od 7 2009 godz. 13:15  (średnio 1.17 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl