OGŁOSZENIE
dla zamówienia o wartości nie przekraczającej
wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro
tel. (024) 721 03 47 , fax (024) 721 03 47
e-mail: zielenmiejska@leczyca.pl
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
Dostawa słoików z daniami obiadowymi
Rodzaj zamówienia: dostawa.
1. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa słoików z daniami obiadowymi (załącznik nr 2)
2. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia :
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego - Jednostka Budżetowa ZIeleń Miejska, 99-100 Łęczyca ul. M. Konopnickiej 14, pok. Nr 51 lub telefonicznie pod numerem tel. 024 721 03 47. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
Sylwia Doniak
3. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji zamówienia:
rozpoczęcie - 01.11.2009r
zakończenie 31.03.2009r 4. Oferta winna zawierać:
Prawidłowo wypełniony druk FORMULARZ OFERTOWY (załącznik nr 1)
5. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
Oferta z najniższą ceną złożona przez wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza.
6. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Jednostki Budżetowej "Zieleń Miejska", 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria-pokój 51 osobiście, pocztą lub przesłać faksem na nr (024) 721 03 47 w terminie do dnia 26.10.2009 roku do godz. 1200
7. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie opublikowana na stronie internetowej www.bip.leczyca.info.pl. Łęczyca, dnia 19.10.2009 Sławomir Borowski - Dyrektor Jednostki
Załącznik Nr 1
OFERTA WYKONAWCY
Do Dyrektora Jednostki Budżetowej Zieleń Miejskaw Łęczycy
§ 1
-
Nawiązując do ogłoszenia oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 2 na dostawę słoików z daniami obiadowymi.
Uwaga:Części zamówienia w których Wykonawca nie składa oferty należy wykreślić.
1. Ceny jednostkowe netto określone poniżej, obejmują wszystkie czynności konieczne do zrealizowania usługi.
Lp |
Nazwa towaru |
Cena netto |
Cena brutto |
Masa brutto |
1 |
Gołąbki |
|
|
|
2 |
pulpety |
|
|
|
3 |
klopsiki |
|
|
|
4 |
flaki |
|
|
|
5 |
Groch z boczkiem |
|
|
|
6 |
Fasolka po bretońsku |
|
|
|
7 |
gulasz |
|
|
|
8 |
golonka |
|
|
|
Łączna wartość zamówienia:
1.cena netto ......................................... zł
(słownie: ................................................................................................................)
2. cena brutto .........................................zł
(słownie: .................................................................................................................)
3. w tym VAT ..........................................zł
(słownie: .................................................................................................................)
-
Zakres dostawy ustalony będzie każdorazowo na podstawie telefonicznych zleceń z jednodniowym wyprzedzeniem.
§ 2
-
Realizacja robót:
- planowany termin rozpoczęcia 01.11.2009r
- planowany termin zakończenia usługi 31.03.2010 r
§ 3
Płatność nastąpi w terminie 14 dni po przedstawieniu faktury Zamawiającemu.
( pieczątka imienna podpis oferenta i data)
Załącznik nr 2
Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska w Łęczycy zwraca się z prośbą o podawanie cen i masę brutto.
1.gołąbki
2.pulpety
3.klopsiki
4.flaki
5.groch z boczkiem
6.fasolka po bretońsku
7.gulasz
8.golonka
|