Numer: 341/17/2009
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Łęczyca , ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 00, faks (024) 721 03 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Miasta Łęczyca i Gminy Łęczyca oraz wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasta Łęczyca w ramach wydatków budżetowych określonych w budżecie Gminy Miasto Łęczyca pn. Schroniska dla bezdomnych zwierząt.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opiece nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Miasta Łęczyca i Gminy Łęczyca oraz wyłapywaniu bezdomnych zwierząt z terenu miasta Łęczyca w ramach wydatków budżetowych określonych w budżecie Gminy Miasto Łęczyca pn. Schroniska dla bezdomnych zwierząt. Wykonawca będzie zobowiązany m. in. do: 1. zabezpieczenia miejsc do przetrzymywania bezdomnych zwierząt; 2. zapewnienia wyżywienia i opieki bezdomnym zwierzętom przywiezionym z terenu gminy Miasta Łęczyca i Gminy Łęczyca; 3. prowadzenie działań zmierzających do adopcji i przekazywanie zwierząt nowym właścicielom; 4. prowadzenia ewidencji zwierząt oraz dokumentacji fotograficznej i przekazywania jej na bieżąco Zamawiającemu; 5. zapewnienia opieki weterynaryjnej, w której zakres wchodzi: - 14-dniowa kwarantanna, - odrobaczanie, - szczepienie, - leczenie, - w uzasadnionych przypadkach uśpienie zwierzęcia, 6. odławiania bezdomnych zwierząt z terenu gminy Miasta Łęczyca wraz z ich przewiezieniem do schroniska; 7. przy odławianiu zwierząt do posługiwania się atestowanymi urządzeniami i środkami, przy pomocy których zwierzęta będą wyłapywane, niestwarzające zagrożenia dla ich życia i zdrowia, 8. stosowania środków do przewozu zwierząt spełniających warunki tj.: - samochodu przystosowanego do transportu zwierząt, który posiada odpowiednią powierzchnię i kubaturę, zadaszenie i ściany izolowane w celu zabezpieczenia zwierząt przed wpływami atmosferycznymi, 3 dostateczną wentylację i w miarę potrzeby ogrzewanie, podłogę z odpowiednią nawierzchnią, zapewniającą przyczepność kończyn oraz umożliwiającą utrzymanie higieny, 9. zapewnienia odbioru zwłok zwierząt przez podmiot zajmujący się unieszkodliwianiem zwłok zwierząt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.38.00.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Wykonawca winien posiadać zezwolenie na prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt i ochronę przed bezdomnymi zwierzętami lub złożyć oświadczenie o uzyskaniu zezwolenia na czas trwania umowy. b) posiadają wiedzę i doświadczenie c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi posiadać specjalistyczne środki przeznaczone do chwytania oraz transportowania bezdomnych zwierząt, w tym: - atestowane urządzenia i środki, przy pomocy których zwierzęta będą wyłapywane, niestwarzające zagrożenia dla ich życia i zdrowia, - samochód przystosowany do transportu zwierząt, który posiada odpowiednią powierzchnię i kubaturę, zadaszenie i ściany izolowane w celu zabezpieczenia zwierząt przed wpływami atmosferycznymi, dostateczną wentylację i w miarę potrzeby ogrzewanie, podłogę z odpowiednią nawierzchnią, zapewniającą przyczepność kończyn oraz umożliwiającą utrzymanie higieny, Wykonawca musi zapewnić w razie potrzeby pomoc lekarsko-weterynaryjną (od dnia zawarcia umowy), Osoby wykonujące usługę muszą posiadać wiedzę w zakresie technicznego oraz technologicznego sposobu ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, Wykonawca musi zapewnić odpowiednio wykształconą oraz przeszkoloną kadrę, w liczbie gwarantującej stałe świadczenie usług (od dnia zawarcia umowy) d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać: 1) Wypełniony formularz oferty wykonawcy wg załącznika nr 1. 2) Wykaz dokumentów i oświadczeń wymaganych od wykonawcy: 2.1.- oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2, 6 2.2.- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej ni 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub dokument wystawiony w okresie wcześniejszym potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie, że zapisy są dalej aktualne). W przypadku, gdy wykonawcą jest spółka cywilna koniecznym jest przedłożenie umowy spółki. 2.3. Zezwolenie na prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt i ochronę przed bezdomnymi zwierzętami lub oświadczenie o uzyskaniu zezwolenia na czas trwania umowy. 2.4 Odpis umowy przedwstępnej o sprawowanie opieki weterynaryjnej lub oświadczenie lekarza weterynarii o gotowości współpracy. 2.5 Odpis umowy przedwstępnej lub oświadczenie o gotowości współpracy w zakresie odbioru zwłok zwierzęcych przez przedsiębiorcę prowadzącego zakład utylizacji, spalarnię lub grzebowisko. Oferta i załączone dokumenty powinny być wystawione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji o działalności gospodarczej lub osoby posiadające imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu. W przypadku podpisywania ofert przez Pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (oryginał lub potwierdzona notarialnie kopia). Dopuszcza się możliwość złożenia kserokopii lub odpisów wymaganych dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14,99-100 Łęczyca.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria pokój nr 20. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim sala nr 27 ul. M. Konopnickiej 14,dnia 31.12.2009 roku, godz. 10.30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
|