0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PN. Przebudowa i modernizacja ulicy Bitwy nad Bzurą w Łęczycy - przebudowa nawierzchni

Numer: 341/1/2010


Łęczyca: Przebudowa i modernizacja ulicy Bitwy nad Bzurą w Łęczycy - przebudowa nawierzchni
Numer ogłoszenia: 19134 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Łęczyca , ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 00, faks (024) 721 03 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i modernizacja ulicy Bitwy nad Bzurą w Łęczycy - przebudowa nawierzchni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 obejmuje: robotę budowlaną polegająca na przebudowie ulicy Bitwy nad Bzurą w Łęczycy wraz z obustronnymi chodnikami i parkingami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres znajdują się w załączniku nr 1 do SIWZ : - projekcie budowlanym i wykonawczym przebudowy ulicy Bitwy nad Bzurą - szczegółowej specyfikacji technicznej - branża drogowa - wynikach badań podłoża budowlanego - przedmiarze robót (jako materiale pomocniczym) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 40 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące.: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali min. 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, remoncie dróg o wartości min. 1.000.000 zł brutto; 3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz zakres wykonywanych przez nich czynności. Wykaz musi zawierać dokumenty : uprawnienia budowlane kierownika budowy w specjalności drogowej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych zgodnie z rozdziałem 11 SIWZ. Warunki będą oceniane w/g formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich tych warunków. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki. Brak dokumentów lub oświadczeń wymienionych w rozdziale 11 SIWZ lub ich nieuzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy. Oferta Wykonawcy wykluczonego podlega odrzuceniu..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty potwierdzające, spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ. b) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (minimum 1 polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o wartości min. 1.000.000 zł brutto), z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ c)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz zakres wykonywanych przez nich czynności. Wykaz musi zawierać dokumenty : - uprawnienia budowlane kierownika budowy w specjalności drogowej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. d) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2. Potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia: a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 3. Pozostałe dokumenty: a) formularz ofertowy - przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku Nr 2 do SIWZ b) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z innych ustaw lub dokumentów. c) wykaz robót, jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2010 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria pokój nr 20.Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim sala nr 27 ul. M. Konopnickiej 14, dnia 15.02.2010 roku, godz. 12 .00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2007-20013.



» ZAŁĄCZNIKI «
załącznik nr 1 do SIWZ
Dodany: 22.01.2010 godz. 11:06
 
załącznik nr 2 do SIWZ
Dodany: 22.01.2010 godz. 11:06
 
załącznik nr 3 do SIWZ
Dodany: 22.01.2010 godz. 11:07
 
załacznik nr 4 do SIWZ
Dodany: 22.01.2010 godz. 11:07
 
załacznik nr 5 do SIWZ
Dodany: 22.01.2010 godz. 11:07
 
załącznik nr 6 do SIWZ
Dodany: 22.01.2010 godz. 11:08
 
załacznik nr 7 do SIWZ
Dodany: 22.01.2010 godz. 11:08
 
załacznik nr 8 do SIWZ
Dodany: 22.01.2010 godz. 11:08
 
ZAPYTANIA DO PRZETARGU
Dodany: 03.02.2010 godz. 14:07
 
ZAPYTANIE DO PRZETARGU
Dodany: 04.02.2010 godz. 14:35
 
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dodany: 01.03.2010 godz. 14:41
 
PROTEST
Dodany: 10.03.2010 godz. 14:57
 
SPROSTOWANIE DO ZAWIADOMIENIA O PROTEŚCIE
Dodany: 10.03.2010 godz. 14:59
 
ROSTRZYGNIĘCIE PROTESTU
Dodany: 15.03.2010 godz. 16:15
 
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Dodany: 19.03.2010 godz. 9:00
 
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA ROBOTY DODATKOWE
Dodany: 07.09.2010 godz. 17:35
 



Ostateczny termin składania ofert:
 16 2010 godz. 11:30



Informacja opublikowana przez:
  dnia 22 2010 godz. 10:19
Liczba odsłon:
  1555 od 22 2010 godz. 10:19  (średnio 1.55 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl