0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

OGŁOSZENIE dla zamówienia o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu : pn. Przebudowa i modernizacja ulicy Bitwy nad Bzurą-przebudowa nawierzchni



OGŁOSZENIE

dla zamówienia o wartości nie przekraczającej

wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro

tel. (024) 721 03 45, fax (024) 721 03 01

e-mail: okubas@leczyca.info.pl

Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu : pn. Przebudowa i modernizacja ulicy Bitwy nad Bzurą - przebudowa nawierzchni

Rodzaj zamówienia: usługa.

1. Określenie przedmiotu zamówienia:

Zakres rzeczowy wykonywanej usługi obejmuje pełnienie funkcji Inspektora nadzoru

budowlanego dla nw. robót budowlanych:

- robota budowlana polegająca na przebudowie ulicy Bitwy nad Bzurą w Łęczycy wraz z obustronnymi chodnikami i parkingami. Wartość robót budowlanych netto 1 228 688,53 zł.

W ramach zadania w zakres obowiązków inspektora nadzoru wchodzi:

a. Przekazanie przy udziale Inwestora terenu budowy - wykonawcy.

b. Reprezentowanie Inwestora na budowie w zakresie zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami

wiedzy technicznej.

c. Sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w

szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie

dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.

d. Informowanie na bieżąco Inwestora o przebiegu realizowania inwestycji,

e. Zatwierdzanie faktur wystawianych przez wykonawcę w powiązaniu z wartością zawartą

w umowie,

f. Sprawdzanie i zatwierdzanie kalkulacji szczegółowych przedkładanych przez

Wykonawców na roboty dodatkowe, o ile takie wystąpią

g. Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru technicznego zadania we wszystkich

wymaganych branżach.

h. Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających.

i. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz dopilnowanie usunięcia wad.

j. Dokonywanie odbiorów częściowych robót a w przypadku odbioru końcowego zadania

inwestycyjnego - przy udziale Inwestora.

k. Przekazanie zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej.

l. Rozliczenie końcowe inwestycji w terminie 30 dni od daty odbioru końcowego wraz z oświadczeniem o usunięciu przez Wykonawców usterek zgodnie z ustaleniami

zawartymi w protokóle odbioru.

m. Przygotowanie dokumentów w przypadku dochodzenia przez Inwestora Bezpośredniego należnych mu kar umownych od uczestników procesu inwestycyjnego.

n. organizowanie i prowadzenie przeglądów gwarancyjnych

o. sprawdzanie kosztorysów oraz faktur wystawianych przez generalnego wykonawcę na podstawie zatwierdzonych i podpisanych protokołów odbioru w ciągu 7 dni roboczych od daty ich złożenia przez generalnego wykonawcę,

2. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia :

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, pok. Nr 53 lub telefonicznie pod numerem tel. 024 721 03 48,  721 03 45.

Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

Sławomir Głodek - Kierownik Referatu Inwestycji

3. Termin wykonania zamówienia:

Termin realizacji zamówienia

Rozpoczęcie - z dniem zawarcia umowy

Zakończenie - 31.08.2010r.
4. Oferta winna zawierać:

1)    prawidłowo wypełniony druk FORMULARZ OFERTOWY- załącznik nr 1.

2)    aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę),

3)    Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, uprawnień (uprawnienia w specjalności drogowej) oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

4)    zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do ogłoszenia.

5. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:

Oferta z najniższą ceną złożona przez wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza.

6. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta w Łęczycy, 99-100 Łęczyca,
ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria - pokój  osobiście, pocztą lub przesłać faksem na nr (24) 721 03 01 w terminie do dnia 26.03.2010 roku do godz. 1400

7. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie opublikowana na stronie internetowej www.bip.leczyca.info.pl.
8. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:

Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana pisemnie wykonawcy, którego ofertę wybrano.

Łęczyca, dnia  19.03.2010r.


 

 

 

 

 

 

 


» ZAŁĄCZNIKI «
załącznik nr 1
Dodany: 19.03.2010 godz. 12:21
 
załacznik nr 2
Dodany: 19.03.2010 godz. 12:21
 
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dodany: 31.03.2010 godz. 14:03
 



Ostateczny termin składania ofert:
 26 2010



Informacja opublikowana przez:
  dnia 19 2010 godz. 12:21
Liczba odsłon:
  591 od 19 2010 godz. 12:21  (średnio 1.21 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl