OGŁOSZENIE
dla zamówienia o wartości nie przekraczającej
wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro
tel. (024) 721 03 45, fax (024) 721 03 01
e-mail: okubas@leczyca.info.pl
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu : pn. Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Łęczyca - ul. Dworcowa
Rodzaj zamówienia: usługa.
1. Określenie przedmiotu zamówienia:
Zakres rzeczowy wykonywanej usługi obejmuje pełnienie funkcji Inspektora nadzoru
budowlanego dla nw. robót budowlanych:
robota budowlana polegająca na przebudowie ulicy Dworcowej wraz z budowa kanalizacji deszczowej. Wartość robót budowlanych netto 1 529 667,32 zł.
W ramach zadania w zakres obowiązków inspektora nadzoru wchodzi:
a. Przekazanie przy udziale Inwestora terenu budowy - wykonawcy.
b. Reprezentowanie Inwestora na budowie w zakresie zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami
wiedzy technicznej.
c. Sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w
szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie
dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
d. Informowanie na bieżąco Inwestora o przebiegu realizowania inwestycji,
e. Zatwierdzanie faktur wystawianych przez wykonawcę w powiązaniu z wartością zawartą
w umowie,
f. Sprawdzanie i zatwierdzanie kalkulacji szczegółowych przedkładanych przez
Wykonawców na roboty dodatkowe, o ile takie wystąpią
g. Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru technicznego zadania we wszystkich
wymaganych branżach.
h. Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających.
i. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz dopilnowanie usunięcia wad.
j. Dokonywanie odbiorów częściowych robót a w przypadku odbioru końcowego zadania
inwestycyjnego - przy udziale Inwestora.
k. Przekazanie zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej.
l. Rozliczenie końcowe inwestycji w terminie 30 dni od daty odbioru końcowego wraz z
oświadczeniem o usunięciu przez Wykonawców usterek zgodnie z ustaleniami
zawartymi w protokóle odbioru.
m. Przygotowanie dokumentów w przypadku dochodzenia przez Inwestora Bezpośredniego należnych mu kar umownych od uczestników procesu inwestycyjnego.
n. organizowanie i prowadzenie przeglądów gwarancyjnych
o. sprawdzanie kosztorysów oraz faktur wystawianych przez generalnego wykonawcę na
podstawie zatwierdzonych i podpisanych protokołów odbioru w ciągu 7 dni roboczych od
daty ich złożenia przez generalnego wykonawcę,
2. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia :
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, pok. Nr 53 lub telefonicznie pod numerem tel. 024 721 03 48, 721 03 45.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Sławomir Głodek - Kierownik Referatu Inwestycji
3. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji zamówienia
Rozpoczęcie - z dniem zawarcia umowy
Zakończenie - 15.10.2010r. 4. Oferta winna zawierać:
1) prawidłowo wypełniony druk FORMULARZ OFERTOWY- załącznik nr 1.
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę),
3) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, uprawnień (uprawnienia w specjalności drogowej oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych) oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
4) zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do ogłoszenia.
5. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
Oferta z najniższą ceną złożona przez wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza.
6. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria-pokój osobiście, pocztą lub przesłać faksem na nr (24) 721 03 01 w terminie do dnia 26.03.2010 roku do godz. 1400
7. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie opublikowana na stronie internetowej www.bip.leczyca.info.pl. 8. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana pisemnie wykonawcy, którego ofertę wybrano.
Łęczyca, dnia 19.03.2010r.
|