0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

OGŁOSZENIE dla zamówienia o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro pn.: Remont ulicy Staromiejskiej - dokumentacja projektowa.



 

OGŁOSZENIE

dla zamówienia o wartości nie przekraczającej

wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro

tel. (024) 721 03 48 , fax (024) 721 03 01

e-mail: okubas@leczyca.info.pl

Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.: Remont ulicy Staromiejskiej - dokumentacja projektowa.



Rodzaj zamówienia: usługa.

1. Określenie przedmiotu zamówienia:
1.1. Zakres prac ( długość projektowanego odcinka ok.400m):

  • pozyskanie mapy d/c projektowych w skali 1:500 terenu objętego projektowaniem.,

  • uzgodnienie z właścicielami działek lokalizacji wjazdów i przyłączy kan. sanitarnej i deszczowej,

  • uzgodnienia na ZUD, z zarządcą drogi,

  • badania geotechniczne,

  • opracowanie projektu budowlanego - wykonawczego drogowego,

  • opracowanie proj. budowlanego - wykonawczego kan. sanitarnej wraz z przyłączami do posesji,

  • opracowanie proj. budowlanego - wykonawczego kan. deszczowej wraz z przyłączami do posesji,

  • opracowanie operatu wodno prawnego,

  • opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy,

  • opracowanie przedmiarów robót,

  • opracowanie kosztów inwestorskich,

  • opracowanie specyfikacji wykonania i odbioru robót,


1.2. Dokumentację należy wykonać w ilościach:
- projekt budowlany wykonawczy- 6 egz.
- kosztorys inwestorski - 2 egz.
- przedmiar robót - 2 egz.
- specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót objętych opracowaniem - 2 egz.
Projekt i wszystkie jego elementy należy wykonać w wersji elektronicznej:
- opis techniczny należy dostarczyć w formie tekstowej zgodnie z MS Word (pdf lub doc.)
- kosztorysy dostarczyć w formacie programu, w jakim są tworzone oraz w formacie ATH, WORD, PDF.
- mapy, rysunki techniczne, przekroje, rozwiązania szczegółowe należy dostarczyć w wersji elektronicznej w oryginalnym formacie oraz wyeksportowane do formatu rastrowego (JPEG).
Rozdzielczość i skala eksportu do formatu rastrowego 1:1.
Stopień kompresji nie może powodować zamazywania szczegółowego obrazu.

W kosztach opracowania należy uwzględnić :
Koszt map do celów projektowych.
Opłaty za wydanie warunków technicznych.
Opłaty za uzgodnienia i pozwolenia.
Koszty związane z dojazdami.
Koszty ewentualnych prób i badań.
Koszty dojazdów i pobytów.
Okres gwarancji - 3 lata.

2. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia :

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, pok. Nr 53 lub telefonicznie pod numerem tel. 024 721 03 48.

Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

Sławomir Głodek - Kierownik Referatu Inwestycji

3. Termin wykonania zamówienia:

Termin realizacji zamówienia

Rozpoczęcie - z dniem zawarcia umowy

Zakończenie - 3 m-ce od dnia zawarcia umowy
4. Oferta winna zawierać:

1) prawidłowo wypełniony druk FORMULARZ OFERTOWY załącznik nr 1

2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę),

3) zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do ogłoszenia.

4) Dokument stwierdzający, że osoby które będą wykonywać zamówienie

posiadają wymagane uprawienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień.

Zamawiający wymaga następujących danych o projektantach -
posiadanie uprawnień do projektowania w specjalnościach:

- w zakresie dróg,

- instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych.

Zamawiający wymaga również załączenia aktualnych zaświadczeń o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego.

5. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:

Oferta z najniższą ceną złożona przez wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza.

6. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta w Łęczycy, 99-100 Łęczyca,
ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria - pokój osobiście, pocztą w terminie do dnia 20.04.2010 roku do godz. 1400

7. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie opublikowana na stronie internetowej www.bip.leczyca.info.pl.
8. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:

Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana pisemnie wykonawcy, którego ofertę wybrano.

Łęczyca, dnia 14.04.2010r.



» ZAŁĄCZNIKI «
załącznik nr 1
Dodany: 16.04.2010 godz. 11:42
 
załacznik nr 2
Dodany: 16.04.2010 godz. 11:42
 
OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dodany: 27.04.2010 godz. 13:53
 



Ostateczny termin składania ofert:
 20 2010



Informacja opublikowana przez:
  dnia 15 2010 godz. 08:44
Liczba odsłon:
  479 od 15 2010 godz. 08:44  (średnio 1.17 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl