0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ŁĘCZYCY PN. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia.



Łęczyca: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Część I Zajęcia psychoedukacyjne, Część II Pracownik małej gastronomii, Cześć III Kurs - prawo jazdy, Część IV Bukieciarz -podstawowy kurs florystyczny i obsługa kasy fiskalnej Część V Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym Część VI Sprzedawca, obsługa komputera, kasy fiskalne, fakturowanie komputerowe.
Numer ogłoszenia: 159720 - 2010; data zamieszczenia: 08.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycy , ul. Ozorkowska 8, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 024 7212371, faks 024 7212371.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Część I Zajęcia psychoedukacyjne, Część II Pracownik małej gastronomii, Cześć III Kurs - prawo jazdy, Część IV Bukieciarz -podstawowy kurs florystyczny i obsługa kasy fiskalnej Część V Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym Część VI Sprzedawca, obsługa komputera, kasy fiskalne, fakturowanie komputerowe..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych w częściach określonych poniżej: Część I. CPV -80.53.00.00 - 8 Organizacja i przeprowadzenie zajęć psychoedukacyjnych dla 30 osób (2 grupy po 15 osób) z następujących bloków tematycznych: - spotkanie: Mówię, słucham, rozumiem- komunikacja interpersonalna w najbliższym otoczeniu - rodzina (dzieci, partnerzy),znajomi, miejsce pracy ( spotkanie 3 godziny x 2 grupy po 15 osób); - Spotkanie - Stres - codzienny towarzysz( spotkanie 3 godziny x 2 grupy po 15 osób); - Spotkanie - Patologia rodziny- uzależnienia, przemoc, brak dialogu( spotkanie 3 godziny x 2 grupy po 15 osób); - Spotkanie - Kim jestem, kim będę?- samoocena i zmiana obrazu siebie( spotkanie 3 godziny x 2 grupy po 15 osób); - Spotkanie - Wolontariat jedna z form zdobycia doświadczenia( spotkanie 3 godziny x 2 grupy po 15 osób); - Spotkanie - Pozyskiwanie środków na własną działalność ( spotkanie 3 godziny x 2 grupy po 15 osób). Część II. CPV -80.53.00.00 - 8 Organizacja i przeprowadzenie kursu pn.Kucharz - pracownik małej gastronomii - min. 120 godzin (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 7 osób (każda godzina to 45 minut) i powinna składać się z następujących zagadnień: - dobieranie surowców i półproduktów do produkcji w małej gastronomii; - dobieranie, obsługiwanie maszyn, urządzeń i sprzętu w małej gastronomii; - przeprowadzanie obróbki wstępnej surowców i półproduktów w małej gastronomii - przygotowywanie półproduktów do dalszej obróbki w małej gastronomii; - dokonywanie obróbki termicznej surowców i półproduktów w małej gastronomii; - sporządzanie różnymi technikami i metodami podstawowego asortymentu potraw i napojów w małej gastronomii; - planowanie posiłków i układanie prostego menu w małej gastronomii; - porcjowanie, dekorowanie i ekspedycja potraw w małej gastronomii; - organizowanie i porządkowanie własnego stanowiska pracy w małej gastronomii zgodnie z zasadami ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony; - przechowywanie i magazynowanie surowców, półproduktów i wyrobów gotowych w małej gastronomii; - ocenianie jakościowe i ilościowe surowców i półproduktów w małej gastronomii; - ocenianie jakościowe i ilościowe wyrobów gotowych małej gastronomii. Część III. CPV -80.53.00.00 - 8 Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kat. B - min. 30 godzin teoretycznych i 30 godz. jazdy (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 7 osób (każda godzina to 45 minut) i powinna składać się z następujących zagadnień: -przepisy ruchu drogowego; -technika kierowania pojazdem; -czynności kontrolno - obsługowe; -zasady użytkowania pojazdu; -pomoc przedlekarska; -kierowanie pojazdem; -Egzamin wewnętrzny i państwowy. Składający ofertę powinien uwzględnić w ofercie badania lekarski oraz opłatę za egzamin państwowy ( teoretyczny i praktyczny) oraz transport uczestników na egzamin państwowy. Zajęcia praktyczne obejmują jazdę pojazdami na placu manewrowym i w ruchu drogowym. Część IV. CPV -80.53.00.00 - 8 Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Bukieciarz -podstawowy kurs florystyczny i obsługa kasy fiskalnej- min. 120 godzin (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 5 osób (każda godzina to 45 minut) i powinna składać się z następujących zagadnień: - pielęgnacja kwiatów, - podstawy roślinoznawstwa, materiałoznawstwa, - florystyka okolicznościowa, - florystyka pogrzebowa, - florystyka ślubna, - obsługa kasy fiskalnej. Część V. CPV - 80.53.00.00 - 8 Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn.Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym - min. 100 godzin (badania lekarskie w tym badania psychofizyczne + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 5 osób (każda godzina to 45 minut) i powinna składać się następujących bloków tematycznych: - podział i charakterystyka wózków jezdniowych na typy, odmiany, -budowa i wyposażenie wózka jezdniowego, -czynności operatora przy obsłudze wózka jezdniowego, -klasyfikacja transportu wewnątrzzakładowego, -przepisy dotyczące ruchu drogowego przy kierowaniu wózkiem jezdniowym, -organizowanie pracy wózkiem jezdniowym oraz załadunku, -bezpieczeństwo i higiena pracy przy eksploatacji wózków jezdniowych, -urządzenia do uruchamiania i kierowania wózkiem jezdniowym, -trasa wózka oraz czynności związane z manewrami, -wiadomości z zakresu bezpiecznej obsługi wózków jezdniowych, -wymiana butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia, -wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym bez ładunku, -wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym z ładunkiem, -wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym na wzniesieniu z obciążeniem, -wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym z osprzętem. Część VI. CPV -80.53.00.00 - 8 Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn.Sprzedawca, obsługa komputera, kasy fiskalne, fakturowanie komputerowe - min. 100 godzin (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 6 osób. (każda godzina to 45 minut) i powinna składać się z następujących bloków tematycznych: - podstawowe pojęcia ekonomiczne; - instrumenty marketingu; - psychologia sprzedaży; - kultura obsługi klienta; - podstawy obsługi komputera; - fakturowanie komputerowe; - obsługa kas fiskalnych; - bhp i p. poż. Każdy kurs musi kończyć się egzaminem wewnętrznym lub państwowym - w zależności od specyfiki kursu. Miejsce wykonania zamówienia - wszystkie części zamówienia muszą się odbywać na terenie miasta Łęczyca. Każdy kurs musi być realizowany wg programu szkolenia. Program szkolenia stanowiący załącznik do oferty musi zawierać wszystkie elementy wynikające z § 32 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz.U. z dnia 16 marca 2007 r. Nr 47, poz. 315) to jest : 1) nazwę i zakres szkolenia; 2) czas trwania i sposób organizacji szkolenia; 3) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; 4) cele szkolenia; 5) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej; 6) treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; 7) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; 8) sposób sprawdzania efektów szkolenia. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1.Przeprowadzenie badań lekarskich, stwierdzających zdolność do odbycia szkolenia co najmniej jeden dzień przed rozpoczęciem szkolenia oraz wydanie książeczek zdrowia, o ile odrębne przepisy tego wymagają; 2.Ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie szkolenia oraz w drodze na szkolenie i ze szkolenia, zgodnie ze wskazaniem na skierowaniu; 3.Przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego/zewnętrznego z zakresu zagadnień programu; 4.Wydanie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia i zdobytych kwalifikacjach (zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki); 5.Zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych (podręczników, kompendium etc. oznakowanych zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki); 6.Oznakowanie materiałów szkoleniowych, prezentacji multimedialnych i sal wykładowych poprzez umieszczenie logo typów unijnych i logo Projektu (zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki); 7. Zapewnienie uczestnikom szkolenia codziennie napojów (kawy, herbaty, wody mineralnej/źródlanej) w czasie przerw między zajęciami dydaktycznymi oraz poczęstunku w postaci paluszków, kruchych ciastek etc. W przypadku zajęć trwających nie mniej niż 4 godzin lekcyjnych Wykonawca zapewni uczestnikom kursu/szkolenia ciepły posiłek. 8. Zapewnienie nadzoru wewnętrznego służącego podniesieniu jakości szkolenia; 9. Dostarczenia osobom szkolonym, po zakończeniu szkolenia, ankiet służących do oceny szkolenia, które przygotuje Zamawiający i przekaże Wykonawcy odpowiednio wcześniej. 10. Przeprowadzania zajęć w dostosowanych pomieszczeniach oraz wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, spełniających bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

·      Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·      III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·      aktualny odpis z właściwego rejestru, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie według załączonego wzoru do SIWZ - załącznik Nr 3; aktualne zaświadczenie o wpisie wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy

·      III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·      nie dotyczy

·      III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·      wykaz podstawowych narzędzi wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami według wzoru do SIWZ-załącznik Nr 4. Wykonawcy posiadający własny sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia poświadczają ten fakt w rubryce :Podstawa dysponowania-zapisem -sprzęt własny, w przypadku korzystania z sprzętu innych podmiotów należy wpisać tytuł prawny do dysponowania np. najem, dzierżawa. W wykazie wykonawca wskazuje także sale dydaktyczną położoną na terenie miasta Łęczyca. Przed zawarciem umowy wykonawca jest zobowiązany przełożyć umowy dotyczące dysponowania sprzętem i salą dydaktyczną

·      III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·      wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi zasobami według wzoru do SIWZ - załącznik Nr 5,

·      III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·      nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·      III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·      wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

·      wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·      III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·      oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·      aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·      wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·      III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

·      III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

program szkolenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zawarta umowa może zostać zmieniona, jeśli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne lub neutralne dla zamawiającego. W szczególności zmiany te mogą dotyczyć terminu wykonania umowy, ilości osób szkolonych, w tym na poszczególne części zamówienia, nazwy lub siedziby wykonawcy lub nieistotnych warunków umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. Ozorkowska 8. Otwarcie ofert nastąpi w dnia 18.06.2010 roku, godz. 11 .00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2010 godzina 10:30, miejsce: Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. Ozorkowska 8 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Łęczycka integracja współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Zajęcia psychoedukacyjne.

·      1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie zajęć psychoedukacyjnych dla 30 osób (2 grupy po 15 osób) z następujących bloków tematycznych: - spotkanie: Mówię, słucham, rozumiem- komunikacja interpersonalna w najbliższym otoczeniu - rodzina (dzieci, partnerzy),znajomi, miejsce pracy ( spotkanie 3 godziny x 2 grupy po 15 osób); - Spotkanie - Stres - codzienny towarzysz( spotkanie 3 godziny x 2 grupy po 15 osób); - Spotkanie - Patologia rodziny- uzależnienia, przemoc, brak dialogu( spotkanie 3 godziny x 2 grupy po 15 osób); - Spotkanie - Kim jestem, kim będę?- samoocena i zmiana obrazu siebie( spotkanie 3 godziny x 2 grupy po 15 osób); - Spotkanie - Wolontariat jedna z form zdobycia doświadczenia( spotkanie 3 godziny x 2 grupy po 15 osób); - Spotkanie - Pozyskiwanie środków na własną działalność ( spotkanie 3 godziny x 2 grupy po 15 osób)..

·      2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

·      3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.

·      4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Pracownik małej gastronomii.

·      1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursu pn.Kucharz - pracownik małej gastronomii - min. 120 godzin (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 7 osób (każda godzina to 45 minut) i powinna składać się z następujących zagadnień: - dobieranie surowców i półproduktów do produkcji w małej gastronomii; - dobieranie, obsługiwanie maszyn, urządzeń i sprzętu w małej gastronomii; - przeprowadzanie obróbki wstępnej surowców i półproduktów w małej gastronomii - przygotowywanie półproduktów do dalszej obróbki w małej gastronomii; - dokonywanie obróbki termicznej surowców i półproduktów w małej gastronomii; - sporządzanie różnymi technikami i metodami podstawowego asortymentu potraw i napojów w małej gastronomii; - planowanie posiłków i układanie prostego menu w małej gastronomii; - porcjowanie, dekorowanie i ekspedycja potraw w małej gastronomii; - organizowanie i porządkowanie własnego stanowiska pracy w małej gastronomii zgodnie z zasadami ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony; - przechowywanie i magazynowanie surowców, półproduktów i wyrobów gotowych w małej gastronomii; - ocenianie jakościowe i ilościowe surowców i półproduktów w małej gastronomii; - ocenianie jakościowe i ilościowe wyrobów gotowych małej gastronomii..

·      2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

·      3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

·      4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Kurs - prawo jazdy..

·      1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kat. B- min. 30 godzin teoretycznych i 30 godz. jazdy (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 7 osób (każda godzina to 45 minut) i powinna składać się z następujących zagadnień: przepisy ruchu drogowego; technika kierowania pojazdem; czynności kontrolno - obsługowe; zasady użytkowania pojazdu; pomoc przedlekarska; kierowanie pojazdem; Egzamin wewnętrzny i państwowy. Składający ofertę powinien uwzględnić w ofercie badania lekarski oraz opłatę za egzamin państwowy ( teoretyczny i praktyczny) oraz transport uczestników na egzamin państwowy. Zajęcia praktyczne obejmują jazdę pojazdami na placu manewrowym i w ruchu drogowym..

·      2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

·      3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

·      4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Bukieciarz -podstawowy kurs florystyczny i obsługa kasy fiskalnej..

·      1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Bukieciarz -podstawowy kurs florystyczny i obsługa kasy fiskalnej - min. 120 godzin (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 5 osób (każda godzina to 45 minut) i powinna składać się z następujących zagadnień: - pielęgnacja kwiatów, - podstawy roślinoznawstwa, materiałoznawstwa, - florystyka okolicznościowa, - florystyka pogrzebowa, - florystyka ślubna, - obsługa kasy fiskalnej..

·      2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

·      3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

·      4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym..

·      1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym - min. 100 godzin (badania lekarskie w tym badania psychofizyczne + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 5 osób (każda godzina to 45 minut) i powinna składać się następujących bloków tematycznych: - podział i charakterystyka wózków jezdniowych na typy, odmiany, -budowa i wyposażenie wózka jezdniowego, -czynności operatora przy obsłudze wózka jezdniowego, -klasyfikacja transportu wewnątrzzakładowego, -przepisy dotyczące ruchu drogowego przy kierowaniu wózkiem jezdniowym, -organizowanie pracy wózkiem jezdniowym oraz załadunku, -bezpieczeństwo i higiena pracy przy eksploatacji wózków jezdniowych, -urządzenia do uruchamiania i kierowania wózkiem jezdniowym, -trasa wózka oraz czynności związane z manewrami, -wiadomości z zakresu bezpiecznej obsługi wózków jezdniowych, -wymiana butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia, -wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym bez ładunku, -wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym z ładunkiem, -wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym na wzniesieniu z obciążeniem, -wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym z osprzętem..

·      2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

·      3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

·      4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Sprzedawca, obsługa komputera, kasy fiskalne, fakturowanie komputerowe..

·      1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Sprzedawca, obsługa komputera, kasy fiskalne, fakturowanie komputerowe - min. 100 godzin (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 6 osób. (każda godzina to 45 minut) i powinna składać się z następujących bloków tematycznych: - podstawowe pojęcia ekonomiczne; - instrumenty marketingu; - psychologia sprzedaży; - kultura obsługi klienta; - podstawy obsługi komputera; - fakturowanie komputerowe; - obsługa kas fiskalnych; - bhp i p. poż..

·      2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

·      3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

·      4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 





» ZAŁĄCZNIKI «
SIWZ
Dodany: 08.06.2010 godz. 15:37
 
MODYFIKACJA SIWZ
Dodany: 16.06.2010 godz. 9:52
 
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dodany: 02.07.2010 godz. 10:28
 
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Dodany: 14.07.2010 godz. 14:47
 



Ostateczny termin składania ofert:
 18 2010 godz. 10:30



Informacja opublikowana przez:
  dnia 8 2010 godz. 15:37
Liczba odsłon:
  759 od 8 2010 godz. 15:37  (średnio 1.28 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl