OGŁOSZENIE
dla zamówienia o wartości nie przekraczającej
wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro
tel. (024) 721 03 47 , fax (024) 721 03 47
e-mail: zielenmiejska@leczyca.pl
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
Dostawa słoików z daniami obiadowymi
Rodzaj zamówienia: dostawa.
1. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa słoików z daniami obiadowymi (załącznik nr 2)
2. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia :
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego - Jednostka Budżetowa "Zieleń Miejska", 99-100 Łęczyca ul. M. Konopnickiej 14, pok. Nr 51 lub telefonicznie pod numerem tel. 024 721 03 47. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
Sylwia Doniak
3. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji zamówienia:
rozpoczęcie - 01.11.2010r
zakończenie - 31.03.2011r 4. Oferta winna zawierać:
Prawidłowo wypełniony druk FORMULARZ OFERTOWY (załącznik nr 1)
5. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
Oferta z najniższą ceną złożona przez wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza.
6. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Jednostki Budżetowej "Zieleń Miejska", 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria-pokój 51 osobiście, pocztą lub przesłać faksem na nr (024) 721 03 47 w terminie do dnia 11.10.2010 roku do godz. 1200
7. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie opublikowana na stronie internetowej www.bip.leczyca.info.pl. Łęczyca, dnia 22.09.2010
Sławomir Borowski - Dyrektor Jednostki
|