OGŁOSZENIE
dla zamówienia o wartości nie przekraczającej
wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro
tel. (024) 721 03 48 , fax (024) 721 03 01
e-mail: sglodek@leczyca.info.pl
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
Wymiana okien w Szkole Podstawowej nr 4 w Łęczycy.
Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
1. Określenie przedmiotu zamówienia:
Zakres rzeczowy robót obejmuje: wymianę stolarki okiennej drewnianej na nową PCV, oszkloną szybami zespolonymi FLOAT 4*16*4 niskoemisyjnymi, z rozszczelnieniem oraz obrobieniem styków z ościeżnicami. Wszystkie okna mają być wyposażone w nawiewniki. Okna o współczynniku przejmowania ciepła 1,8 W/m² x K.
Szczegółowy zakres robót wynika z załączonego do ogłoszenia: przedmiaru robót. (załącznik nr 2).
UWAGA: przed zamówieniem okien Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie musiał sprawdzić ich wymiary poprzez obmiar w naturze, ponieważ może zaistnieć konieczność zastosowania dodatkowych elementów poszerzających .
2. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia :
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, pok. Nr 53 lub telefonicznie pod numerem tel. 024 721 03 48, 721 03 45.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Sławomir Głodek - Kierownik Referatu Inwestycji
3. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji zamówienia
Rozpoczęcie z dniem zawarcia umowy
Zakończenie 17.12.2010r.
4. Oferta winna zawierać:
1) prawidłowo wypełniony druk FORMULARZ OFERTOWY zał. nr 1 wraz z kosztorysem ofertowym.
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę),
3) zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do ogłoszenia.
5. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
Oferta z najniższą ceną złożona przez wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza.
6. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria-pokój osobiście, pocztą w terminie do dnia 19.11.2010 roku do godz. 1400
7. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie opublikowana na stronie internetowej www.bip.leczyca.info.pl. 8. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana pisemnie wykonawcy, którego ofertę wybrano.
Łęczyca, dnia 12.11.2010r. Burmistrz Łęczycy
Andrzej Olszewski
Sporz. O.Kubas
|