Łęczyca: Jednostka Budżetowa "Zieleń Miejska" Numer ogłoszenia: ; data zamieszczenia: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Budżetowa "Zieleń Miejska" Łęczyca , ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 47, faks (024) 721 03 47.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług transportowo - sprzętowych
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.
Wykonanie usług transportowo - sprzętowych
Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie usług transportowo sprzętowym nw. Sprzętem :
Część 1
1. Samochód wywrotka 15 ton 100 godzin
2. Samochód cieżarowy 25 ton 40 godzin
3. ładowarka fadroma 200 godzin
Część 2
1. równiarka 120 godzin
2. walec drogowy 60 godzin
Część 3
1. koparka kołowa 25 godzin
2. koparka gąsiennicowa 25 godzin
Usługi transportowe 60000000-8 CPV
1.1Zakres robót ustalony będzie każdorazowo na podstawie telefonicznych zleceń z jednodniowym wyprzedzeniem
1.2 Realizacja robót: rozpoczęcie od 01.01.2011r zakończenie 31.12.2011 r
1.3 Z tytułu nie wykorzystania przez Zamawiającego wszystkich godzin na usługi transportowo sprzętowe Wykonanwcy nie przysługują żadne roszczenia.
1.4 Część zamówienia, w których oferent podaje dwie ceny tj. cenę za przejechane kilometry i cenę za 1 godzinę do oceny porównywane będą ceny z 1 godziną pracy
1.5 Ceny jednostkowe netto określone powyżej, obejmują wszystkie czynności konieczne do zrealizowania usługi.
a) Ceny jednostkowe są niezmienne w okresie realizacji umowy i uwzględniają, że faktycznie wykonany czas pracy sprzętu może być mniejszy od określonego w SIWZ.
Stawka zł/km będzie przyjmowana do rozliczeń w przypadku konieczności przejazdów powyżej 30 km w jedną stronę. W przeciwnym przypadku będzie obowiązywać przelicznik za przejechany zł/godz.
Czas pracy sprzętu rozpoczyna się z chwilą podstawienia sprzętu o określonej uprzednio porze i we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: od 01.01.2011r do 31.12.2011r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1)Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonej przez wykonawcę licencję na wykonywanie transportu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. 2004 r. Nr 204 poz. 2088).
III3.3)Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
-
III.3.4) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Za spełnienie warunku, o którym mowa w rozdziale 10 pkt 1 ppkt.4 SIWZ Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . Spełnienie tego warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 11 pkt 7 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
1.Oferta cenowa załącznik nr 1 do SWIZ.
2. Szczegółowy kosztorys cenowy załącznik nr 2 do SWIZ
3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - o treści zgodnej ze wzorem
stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
4. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania
warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do
SIWZ.
6. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert,
-
Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
-
Licencja na wykonywanie transportu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. 2004 r. Nr 204 poz. 2088).
Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych zgodnie z rozdziałem 11 SIWZ. Warunki będą oceniane w/g formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich tych warunków.
Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki. Brak dokumentów lub oświadczeń wymienionych w rozdziale 11 SIWZ lub ich nieuzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy. Oferta Wykonawcy wykluczonego podlega odrzuceniu.
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 4
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w następujących przypadkach: 1. Dopuszcza się zastosowanie innej stawki i wysokości podatku VAT należnego, w przypadku zmiany obowiązujących w tym zakresie przepisów. 2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej i odebranej części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Budżetowa "Zieleń Miejska" ul.M.Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Budżetowa "Zieleń Miejska" ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria pokój nr 51. Otwarcie ofert nastąpi w sali nr 27 ul. M. Konopnickiej 14, dnia 20.12.2010r. , godz. 9.30..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|