OGŁOSZENIE
dla zamówienia o wartości nie przekraczającej
wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro
tel. (024) 721 03 47 , fax (024) 721 03 47
e-mail: zielenmiejska@leczyca.pl
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
Dostawa
Rodzaj zamówienia: dostawa.
1. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa artykułów chemicznych
2. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia :
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego - Jednostka Budżetowa "Zieleń Miejska", 99-100 Łęczyca ul. M. Konopnickiej 14, pok. Nr 51 lub telefonicznie pod numerem tel. 024 721 03 47. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
Sylwia Doniak , Wanda Michalak
3. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji zamówienia: 31.12.2011r
4. Oferta winna zawierać:
Prawidłowo wypełniony druk FORMULARZ OFERTOWY (załącznik nr 1)
5. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
Oferta z najniższą ceną złożona przez wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza.
6. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Jednostki Budżetowej "Zieleń Miejska", 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria-pokój 51 osobiście, pocztą lub przesłać faksem na nr (024) 721 03 47 w terminie do dnia 23.02.2011 roku do godz. 1200
7. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie opublikowana na stronie internetowej www.bip.leczyca.info.pl. Łęczyca, dnia 16.02.2011r
Sylwia Doniak
Załącznik Nr 1
OFERTA WYKONAWCY
Do
Dyrektora
Jednostki Budżetowej
Zieleń Miejska
w Łęczycy
§ 1
-
Nawiązując do ogłoszenia oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia na dostawę artykułów chemicznych
Uwaga:Części zamówienia w których Wykonawca nie składa oferty należy wykreślić.
Lp |
Nazwa artykułu
|
ilość |
Cena netto |
Cena Brutto |
1 |
Papier toaletowy |
1536 szt |
|
|
2 |
Mydło w płynie |
12 szt |
|
|
3 |
Worki na śmieci 160 l. |
90 rolek
(po 10 w rolce) |
|
|
4 |
Rękawice robocze |
668szt |
|
|
5 |
Odświeżacz powietrza |
34 szt |
|
|
6 |
Płyn do naczyń |
2 szt |
|
|
7 |
Ręcznik przemysłowy |
367 szt |
|
|
8 |
Rękawice wampirki |
1211 szt |
|
|
9 |
Domestos 1,25 l. |
33 szt |
|
|
10 |
Kostka WC |
131 szt |
|
|
11 |
Worki na śmieci 60 l. |
26 rolek
(po 10 w rolce) |
|
|
12 |
Rękawice gumowe |
6 opakowań |
|
|
13 |
Rękawice dragon |
1 opakowanie |
|
|
14 |
Kret granulki |
2 szt |
|
|
15 |
Ścierka domowa |
9 opakowań
( po 3 w opakowaniu) |
|
|
16 |
Pasta BHP |
12 szt |
|
|
17 |
Gąbka do zmywania |
6 opakowań
(po 10 w opakowaniu) |
|
|
18 |
Kij do mopa |
1 szt |
|
|
19 |
Wiaderko + wyciskacz |
1 szt |
|
|
20 |
Mop bawełniany |
3 szt |
|
|
21 |
Mleczko DIX |
2 szt |
|
|
22 |
Ścierka podłogowa |
3 szt |
|
|
23 |
Sidoluks do mycia pomników |
1 szt |
|
|
2. Ceny jednostkowe netto określone poniżej, obejmują wszystkie czynności konieczne do zrealizowania dostawy.
Łączna wartość zamówienia:
1.cena netto ......................................... zł
(słownie: ................................................................................................................)
2. cena brutto .........................................zł
(słownie: .................................................................................................................)
3. w tym VAT ..........................................zł
(słownie: .................................................................................................................)
§ 2
-
Realizacja robót: 31.12.2011r
§ 3
Płatność nastąpi w terminie 14 dni po przedstawieniu faktury Zamawiającemu.
§ 4
Z tytułu niezrealizowania przez Zamawiającego zakupu maksymalnych ilości artykułów chemicznych określonych w §1 pkt.1 -dostawcy nie przysługują żadne roszczenia przeciwko zamawiającemu.
( pieczątka imienna podpis oferenta i data)
|