Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycy , ul. Ozorkowska 8, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 024 7212371, faks 024 7212371.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsleczyca.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Część I - Szkolenie dla 3 pracowników z zasad równości szans kobiet i mężczyzn Część II - Zajęcia psychoedukacyjne dla 30 beneficjantów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych w częściach określonych poniżej: Część I. Szkolenie dla 3 pracowników z zasad równości szans kobiet i mężczyzn. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn dla 3 osób obejmujących min. łącznie 8 godzin nw. zagadnienia: - Wprowadzenie pojęć: stereotypy, uprzedzenie, dyskryminacja. Stereotypy płci jako czynniki dyskryminacji ze względu na płeć, - Program Operacyjny Kapitał Ludzki EFS - odpowiedź na bariery równości oraz dyskryminacji ze względu na płeć. Przykłady dyskryminacji ze względu płeć w obszarach wsparcia POKL. Polityka równości płci. Zastosowanie zasady gender mainstreaming w projektach POKL, - Standard minimum w projektach POKL EFS z perspektywy realizacji zasady równości szans kobiet i mężczyzn. Wdrażanie perspektywy równości płci w planowaniu, realizacji i ewaluacji projektu POKL, - Cykl zarządzania projektem a równość szans kobiet i mężczyzn. Równość płci w projekcie w odniesieniu do informacji i promocji, jak też zarządzania projektem, ewaluacja projektu POKL EFS ze szczególnym uwzględnieniem równości szans. Część II. Zajęcia psychoedukacyjne dla 30 beneficjantów CPV -80.53.00.00 - 8 Zajęcia prowadzone w 2 gr. po 15 os. Organizacja i przeprowadzenie zajęć psychoedukacyjnych dla 30 osób z następujących bloków tematycznych: 1.Jak zmienić życie?- zajęcia warsztatowe dotyczące realnego obrazu swojego życia i możliwości jego zmiany - 2x5h 2.Z konfliktem na codzień- konflikt w teorii i praktyce - 2x5h 3.Ja nie lubię Ciebie, Ty nie lubisz mnie- toksyczne relacje - zajęcia teoretyczno-warsztatowe - 2x5h 4.To już ostatni raz kochanie- zajęcia teoretyczno-warsztatowe dotyczące przemocy w rodzinie - 2x5h 5.Od jutra zaczynam- zajęcia teoretyczno-warsztatowe mające na celu motywowanie uczestników do walki z uzależnieniami - 2x5h. 6.Kiedy słońce było Bogiem czyli walczymy ze stereotypami 2x5h. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1.Ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie szkolenia oraz w drodze na szkolenie i ze szkolenia. 2.Wydanie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia i zdobytych kwalifikacjach (zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki); 3.Zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych (podręczników, kompendium etc. oznakowanych zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki); 4.Oznakowanie materiałów szkoleniowych, prezentacji multimedialnych i sal wykładowych poprzez umieszczenie logo typów unijnych i logo Projektu (zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki), które Zamawiający dostarczy odpowiednio wcześniej; 5. Zapewnienie uczestnikom szkolenia codziennie napojów (kawy, herbaty, wody mineralnej/źródlanej) w czasie przerw między zajęciami dydaktycznymi oraz poczęstunku w postaci paluszków, kruchych ciastek etc. W przypadku zajęć trwających nie mniej niż 6 godzin lekcyjnych Wykonawca zapewni uczestnikom kursu/szkolenia ciepły posiłek. 6. Zapewnienie nadzoru wewnętrznego służącego podniesieniu jakości szkolenia; 7. Dostarczenia osobom szkolonym, po zakończeniu szkolenia, ankiet służących do oceny szkolenia - oznakowane zgodnie z aktualnymi zasadami promocji PO KL. 8.Przeprowadzania zajęć w dostosowanych pomieszczeniach oraz wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, spełniających bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. 9. Miejsce wykonania zamówienia - w przypadku realizacji szkolenia poza terenem miasta Łęczyca Wykonawca musi zapewnić dojazd (i powrót) osób szkolonych z Łęczycy do miejsca realizacji szkolenia. Koszt dojazdu (i powrotu) należy uwzględnić jako składnik ceny oferowanej za wykonanie zamówienia. Uwaga: W przypadku gdy miejsce szkolenia będzie zlokalizowane poza terenem miasta Łęczyca, wówczas do czasu zajęć będzie doliczony czas dowozu na miejsce szkolenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
DLA CZĘŚCI I - osoby prowadzące szkolenie z zakresu równość szans kobiet i mężczyzn dla osób zatrudnionych w MOPS w Łęczycy zajmujących się realizacją projektu systemowego Łęczycka integracja- winny mieć ukończoną szkołę trenerską, wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie; preferowane kierunki: ekonomia, prawo, zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkimi, osoby te winny mieć również doświadczenie akredytowanego asesora PO KL, doradcy specjalistycznego Regionalnego Ośrodka Europejskiego Funduszu Społecznego, minimum 3 lata doświadczenia w realizacji projektów współfinansowanych ze środków EFS - Za spełnienie warunku Zamawiający uzna na podstawie podpisanego oświadczenia - załącznik nr 5. DLA CZĘŚCI II - Za spełnienie warunku Zamawiający uzna na podstawie podpisanego oświadczenia - załącznik nr 3.
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
FORMULARZ OFERTOWY - ZAŁĄCZNIK NR 1 ZAAKCEPTOWANY PROJEKT UMOWY - ZAŁĄCZNIK NR 2
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a)w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany są na korzyść Zamawiającego albo okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, b) w zakresie terminu realizacji, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, c) w zakresie wynagrodzenia jeżeli zmiany te są korzystne dla zamawiającego. d) konieczności zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub przyjętych przez Instytucję Zarządzającą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. Ozorkowska 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2011 godzina 10:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. Ozorkowska 8 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Łęczycka integracja współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie dla 3 pracowników z zasad równości szans kobiet i mężczyzn.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn dla 3 osób obejmujących min. łącznie 8 godzin nw. zagadnienia: - Wprowadzenie pojęć: stereotypy, uprzedzenie, dyskryminacja. Stereotypy płci jako czynniki dyskryminacji ze względu na płeć, - Program Operacyjny Kapitał Ludzki EFS - odpowiedź na bariery równości oraz dyskryminacji ze względu na płeć. Przykłady dyskryminacji ze względu płeć w obszarach wsparcia POKL. Polityka równości płci. Zastosowanie zasady gender mainstreaming w projektach POKL, - Standard minimum w projektach POKL EFS z perspektywy realizacji zasady równości szans kobiet i mężczyzn. Wdrażanie perspektywy równości płci w planowaniu, realizacji i ewaluacji projektu POKL, - Cykl zarządzania projektem a równość szans kobiet i mężczyzn. Równość płci w projekcie w odniesieniu do informacji i promocji, jak też zarządzania projektem, ewaluacja projektu POKL EFS ze szczególnym uwzględnieniem równości szans..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia psychoedukacyjne dla 30 beneficjantów.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia prowadzone w 2 gr. po 15 os. Organizacja i przeprowadzenie zajęć psychoedukacyjnych dla 30 osób z następujących bloków tematycznych: 1.Jak zmienić życie?- zajęcia warsztatowe dotyczące realnego obrazu swojego życia i możliwości jego zmiany - 2x5h 2.Z konfliktem na codzień- konflikt w teorii i praktyce - 2x5h 3.Ja nie lubię Ciebie, Ty nie lubisz mnie- toksyczne relacje - zajęcia teoretyczno-warsztatowe - 2x5h 4.To już ostatni raz kochanie- zajęcia teoretyczno-warsztatowe dotyczące przemocy w rodzinie - 2x5h 5.Od jutra zaczynam- zajęcia teoretyczno-warsztatowe mające na celu motywowanie uczestników do walki z uzależnieniami - 2x5h. 6.Kiedy słońce było Bogiem czyli walczymy ze stereotypami 2x5h..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2011.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
|