0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Zamówienie o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro pn. Remont ulicy osiedlowej.



OGŁOSZENIE

tel. (024) 721 03 48, fax (024) 721 03 01

Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:

Remont ulicy osiedlowej.

Rodzaj zamówienia: robota budowlana.

1. Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro obejmuje:

robotę budowlaną polegająca na: wykonaniu nawierzchni z mieszanek bitumicznych

grysowo - żwirowych ulicy osiedlowej przy ul. Ozorkowskie Przedmieście (zakres zaznaczony na załączniku graficznym  załącznik nr 2) .

Szczegółowy zakres robót wynika z załączonego: przedmiaru robót  ZAŁACZNIK

NR 1.

Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na roboty budowlane na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego.

2. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia :

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, pok. Nr 53 lub telefonicznie pod numerem tel. 024 721 03 48,  721 03 45.

Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

Sławomir Głodek - Kierownik Referatu Inwestycji

3. Termin wykonania zamówienia:

Termin realizacji zamówienia:

Rozpoczęcie  z dniem zawarcia umowy

Zakończenie  16.12.2011r.
4. Oferta winna zawierać:

1)      prawidłowo wypełniony druk FORMULARZ OFERTOWY.

2)      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę),

3)      zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do ogłoszenia.

  

5. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:

Oferta z najniższą ceną złożona przez wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako oferta  najkorzystniejsza.

6. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta w Łęczycy, 99-100 Łęczyca,
ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria - osobiście, pocztą w terminie do dnia 24.10.2011 roku do godz. 1530

7. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie opublikowana na stronie internetowej www.bip.leczyca.info.pl.
8. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:

Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana pisemnie wykonawcy, którego ofertę wybrano.

Łęczyca, dnia 14.10.2011r.

                                                                                             Burmistrz Łęczycy

                                                                                             Andrzej Olszewski


» ZAŁĄCZNIKI «
załącznik nr 1
Dodany: 14.10.2011 godz. 14:16
 
załącznik nr 2
Dodany: 14.10.2011 godz. 14:16
 
załącznik nr 3
Dodany: 14.10.2011 godz. 14:16
 
formularz ofertowy
Dodany: 14.10.2011 godz. 14:31
 
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dodany: 03.11.2011 godz. 12:34
 



Ostateczny termin składania ofert:
 24 2011 godz. 15:30



Informacja opublikowana przez:
  dnia 14 2011 godz. 14:16
Liczba odsłon:
  354 od 14 2011 godz. 14:16  (średnio 1.16 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl