Łęczyca: Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika komunalnego z napędem 4x4 Numer ogłoszenia: 302125 - 2011 ; data zamieszczenia:18.11.2011r
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska , ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 47, faks (024) 721 03 47.
" Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z napędem 4x4
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego ciągnika komunalnego z napędem 4x4
1.Parametry techniczne pojazdu
� Ciągnik komunalny z kabiną oszkloną rok produkcji 2011 fabrycznie nowy,
� Układ kierowniczy ze wspomaganiem przekładnia kierownicza hydrostatyczna,
� Podnośnik tylny mechaniczny o udźwigu min. 750 kg,
� Podnośnik przedni mechaniczny o udźwigu min. 300 kg,
� Wydajność pompy hydraulicznej min. 30 l/min,
� Rozdzielacz hydrauliczny 2 sekcyjny,
� Ilość złączy hydraulicznych min. 4 z czego 4 wyjścia na przód,
� Tylny wałek odbioru mocy 540 i 1000 obr./min,
� Kabina z wentylacją i ogrzewaniem,
� Trójpunktowy układ zawieszenia (TUZ) tylny zgodny z ISO 730 1,
� Trójpunktowy układ zawieszenia (TUZ) przedni zgodny z ISO 730 1,
� Elektryczne wycieraczki i spryskiwacze szyby przedniej,
� Elektryczne wycieraczki szyby tylnej,
� 2 szt. drzwi,
� Minimum jednoobwodowa instalacja pneumatyczna hamulców przyczepy,
� Hamulce sterowane mechanicznie system mokry,
2.Jednostka napędowa
� Silnik 4-cylindrowy, wysokoprężny, zasilany olejem napędowym, chłodzony cieczą, spełniający normę emisji spalin EURO III STAGE III,
� Maksymalny moment obrotowy min. 90 Nm,
� Pojemność silnika min. 1600 cm3,
� Moc silnika min. 26 kW (35 KM)
3.Układ przeniesienia napędu
� Skrzynia biegów mechaniczna,
� Napęd na cztery koła,
� Liczba biegów do przodu min. 8,
� Liczba biegów do tyłu min. 4,
� Blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej włączana mechanicznie,
� Automatycznie załączany napęd osi przedniej
4.Wymiary i masy
� Długość całkowita pojazdu nie więcej niż 3800 mm (bez ramion podnośnika),
� Szerokość całkowita pojazdu nie więcej niż 1800 mm,
� Kąt skrętu kół przednich min. 45�,
� Prześwit min. 250 mm,
� Rozstaw osi max. 1800 mm,
� Masa pojazdu max. 2600 kg,
5.Wyposażenie
� Dwa komplety kluczyków do pojazdu,
� Dwa halogeny robocze z przodu i dwa halogeny robocze z tyłu pojazdu,
� Licznik motogodzin
� Katalog części zamiennych w formie papierowej
� Trójkąt ostrzegawczy,
� Trójkąt wyróżniający,
� Ksiązka gwarancyjna
� Apteczka pierwszej pomocy
� Gaśnica,
� Opony nie mniejsze niż: tył szerokość 11,2/208PR, przód szerokość 210/80/R16 ,
� Światło ostrzegawcze koloru pomarańczowego (kogut),
2.2Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na ciągnik na okres min. 12 miesięcy od daty zakupu.
2.3 Czas fizyczny reakcji serwisu w okresie gwarancji (tj. przyjazd na miejsce awarii) do 24 godzin od zgłoszenia faksem, telefonicznie. Naprawa gwarancyjna powinna być wykonana w ciągu 14 dni od przyjęcia zgłoszenia o zaistniałej usterce
2.4 Wykonawca przeszkoli min. dwie wskazane przez Zamawiającego osoby do obsługi ciągnika komunalnego 4x4 będący przedmiotem zamówienia.
2.5 Odbiór oraz pierwsze uruchomienie zostanie dokonane w siedzibie Zamawiającego bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów.
2.6. Realizacja zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia : od dnia zawarcia umowy do 20.12.2011r.
2.7. Płatność za wykonanie przedmiotu:
Faktury doręczane będą - osobisty odbiór przez Zamawiającego
b) Płatność przelewem
c) Termin realizacji faktur -14 dni od daty przedłożenia faktury Zamawiającemu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2 ciągniki
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011r
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
" Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
" III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
" Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3.
" III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
" Za spełnienie warunku o którym mowa w rozdziale 10 pkt 1 ppkt. 2 SIWZ Zamawiający
uzna wykazanie, iż Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał dostawę co najmniej 5 ciągników komunalnych . Spełnienie tego warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 11 pkt 4.SIWZ
" III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
" Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
" III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
" Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
" III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
" Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
" III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
" wykaz Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał dostawę co najmniej 5 ciągników komunalnych . Spełnienie tego warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 11 pkt 4 SWIZ .
" III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
" oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
" aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
" wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
" III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
" nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
" III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4)
1)Wypełniony załącznik nr 2 - formularz OFERTA. 2) projekt umoe załącznik nr 7 .
III.5) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w następujących przypadkach:
1. Dopuszcza się zastosowanie innej stawki i wysokości podatku VAT należnego, w przypadku zmiany obowiązujących w tym zakresie przepisów.
2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej i odebranej części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska, ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria. Otwarcie ofert nastąpi w Jednostce Budżetowej Zieleń Miejska, pokój nr 51,dnia 28.11.2011r., godz. 9.15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|