0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -dostawy Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika komunalnego z napędem 4x4



Łęczyca: Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika komunalnego z napędem 4x4
Numer ogłoszenia: 302125 - 2011   ; data zamieszczenia:18.11.2011r   

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska , ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 47, faks (024) 721 03 47.

"   Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z napędem 4x4

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 obejmuje:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego ciągnika komunalnego z napędem 4x4

 

1.Parametry techniczne pojazdu

                    Ciągnik komunalny z kabiną oszkloną  rok produkcji 2011 fabrycznie nowy,

                    Układ kierowniczy ze wspomaganiem  przekładnia kierownicza hydrostatyczna,

                    Podnośnik tylny mechaniczny o udźwigu min. 750 kg,

                    Podnośnik przedni mechaniczny o udźwigu min. 300 kg,

                    Wydajność pompy hydraulicznej  min. 30 l/min,

                    Rozdzielacz hydrauliczny  2 sekcyjny,

                    Ilość złączy hydraulicznych min. 4 z czego 4 wyjścia na przód,

                    Tylny wałek odbioru mocy  540 i 1000 obr./min,

                    Kabina z wentylacją i ogrzewaniem,

                    Trójpunktowy układ zawieszenia (TUZ) tylny zgodny z ISO 730  1,

                    Trójpunktowy układ zawieszenia (TUZ) przedni zgodny z ISO 730  1,

                    Elektryczne wycieraczki i spryskiwacze szyby przedniej,

                    Elektryczne wycieraczki szyby tylnej,

                    2 szt. drzwi,

                    Minimum jednoobwodowa instalacja pneumatyczna hamulców przyczepy,

                    Hamulce sterowane mechanicznie  system mokry,

2.Jednostka napędowa

                    Silnik 4-cylindrowy, wysokoprężny, zasilany olejem napędowym, chłodzony cieczą, spełniający normę emisji spalin EURO III  STAGE III,

                    Maksymalny moment obrotowy  min. 90 Nm,

                    Pojemność silnika  min. 1600 cm3,

                    Moc silnika  min. 26 kW (35 KM)

3.Układ przeniesienia napędu

                    Skrzynia biegów  mechaniczna,

                    Napęd na cztery koła,

                    Liczba biegów do przodu  min. 8,

                    Liczba biegów do tyłu  min. 4,

                    Blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej  włączana mechanicznie,

                    Automatycznie załączany napęd osi przedniej

4.Wymiary i masy

                    Długość całkowita pojazdu  nie więcej niż 3800 mm (bez ramion podnośnika),

                    Szerokość całkowita pojazdu  nie więcej niż 1800 mm,

                    Kąt skrętu kół przednich  min. 45�,

                    Prześwit  min. 250 mm,

                    Rozstaw osi  max. 1800 mm,

                    Masa pojazdu  max. 2600 kg,

5.Wyposażenie

                    Dwa komplety kluczyków do pojazdu,

                    Dwa halogeny robocze z przodu i dwa halogeny robocze z tyłu pojazdu,

                    Licznik motogodzin

                    Katalog części zamiennych w formie papierowej

                    Trójkąt ostrzegawczy,

                    Trójkąt wyróżniający,

                    Ksiązka gwarancyjna

                    Apteczka pierwszej pomocy

                    Gaśnica,

                    Opony nie mniejsze niż: tył szerokość 11,2/208PR, przód szerokość 210/80/R16 ,

                    Światło ostrzegawcze koloru pomarańczowego (kogut),

 

2.2Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na ciągnik na okres min. 12  miesięcy od daty zakupu.

2.3 Czas fizyczny reakcji serwisu w okresie gwarancji (tj. przyjazd na miejsce awarii) do 24 godzin od zgłoszenia faksem, telefonicznie. Naprawa gwarancyjna powinna być wykonana w ciągu 14 dni od przyjęcia zgłoszenia o zaistniałej usterce

2.4 Wykonawca przeszkoli min. dwie wskazane przez Zamawiającego osoby do obsługi ciągnika komunalnego 4x4 będący przedmiotem zamówienia.

2.5 Odbiór oraz pierwsze uruchomienie zostanie dokonane w siedzibie Zamawiającego bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów.

2.6. Realizacja zamówienia

            Wymagany termin realizacji zamówienia :   od dnia zawarcia umowy do 20.12.2011r.

2.7. Płatność za wykonanie przedmiotu:

 Faktury doręczane będą  - osobisty odbiór przez Zamawiającego

b)    Płatność przelewem

c)    Termin realizacji faktur -14 dni od daty przedłożenia faktury Zamawiającemu.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  16.70.00.00-2 ciągniki

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011r

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

"   Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

"   III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

"   Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3.

"   III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

"    Za spełnienie warunku o którym mowa w rozdziale 10 pkt 1 ppkt. 2 SIWZ Zamawiający

uzna wykazanie, iż Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania

ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  to w tym okresie, wykonał dostawę co najmniej 5 ciągników komunalnych . Spełnienie tego warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 11 pkt 4.SIWZ

"   III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

"   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

"   III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

"   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

"   III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

"   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

"   III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

"         wykaz  Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  to w tym okresie, wykonał dostawę co najmniej 5 ciągników komunalnych . Spełnienie tego warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 11 pkt 4 SWIZ .

"   III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

"         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

"         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

"         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

"   III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

"         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

"         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4)

1)Wypełniony załącznik nr 2 - formularz OFERTA. 2) projekt umoe załącznik nr 7 .

 III.5) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w następujących przypadkach:

1. Dopuszcza się zastosowanie innej stawki i wysokości podatku VAT należnego, w przypadku zmiany obowiązujących w tym zakresie przepisów.

2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej i odebranej części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska, ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria. Otwarcie ofert nastąpi w Jednostce Budżetowej Zieleń Miejska, pokój nr 51,dnia 28.11.2011r., godz. 9.15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

.



 


» ZAŁĄCZNIKI «
SIWZ
Dodany: 18.11.2011 godz. 15:31
 
załączniki do SIWZ
Dodany: 18.11.2011 godz. 15:32
 
zmiana treści ogłoszenia i siwz
Dodany: 21.11.2011 godz. 13:05
 
ZAPYTANIE DO SIWZ
Dodany: 23.11.2011 godz. 13:43
 
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dodany: 05.12.2011 godz. 16:10
 
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Dodany: 20.12.2011 godz. 17:14
 



Ostateczny termin składania ofert:
 28 2011



Informacja opublikowana przez:
  dnia 18 2011 godz. 15:31
Liczba odsłon:
  392 od 18 2011 godz. 15:31  (średnio 1.18 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl