Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Łęczyca , ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 00, faks (024) 721 03 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie obsługi bankowej budżetu Gminy Miasta Łęczyca w latach 2012 - 2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Łęczyca, podległych jednostek organizacyjnych, wydzielonych rachunków dochodów, rachunków pomocniczych obecnych i nowo powstałych jednostek organizacyjnych w trakcie realizacji zamówienia (wykaz jednostek objętych przedmiotem zamówienia - załącznik nr 6), polegająca na: a) otwieraniu i prowadzeniu rachunku bieżącego budżetu, rachunków bieżących jednostek organizacyjnych Gminy Miasta, rachunków funduszy socjalnych, rachunków pomocniczych (49 kont - ich liczba może ulec zmianie w trakcie trwania umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia), b) realizacji poleceń przelewów do innych banków w wersji elektronicznej ( elektroniczna obsługa rachunków), oraz papierowej, c) realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku) - nieodpłatnie, d) przyjmowaniu wpłat gotówkowych, e) dokonywaniu wypłat gotówkowych, f) elektronicznej obsłudze rachunków, g) codziennym przygotowywaniu wyciągów bankowych w formie elektronicznej i papierowej- wyciągi elektroniczne muszą być odzwierciedleniem wyciągów papierowych, każda operacja na wyciągu zarówno papierowym jak i elektronicznym musi zawierać: numer rachunku, nazwę podmiotu, kwotę operacji oraz tytuł płatności, h) udostępnianiu wszystkim obsługiwanym jednostkom systemu elektronicznej obsługi rachunków oraz przeszkolenie pracowników w zakresie pełnej obsługi: - składania poleceń przelewów z rachunków własnych na rachunki w bankach krajowych, - uzyskania informacji i historii o wszystkich operacjach wykonywanych na rachunku w dniu bieżącym i w dniach poprzednich, Zamawiający wymaga aby stanowiska do bankowości elektronicznej funkcjonowały prawidłowo z dniem rozpoczęcia obowiązującej umowy, i)oprocentowanie środków na wszystkich rachunkach bankowych. Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych oparte ma być na stawce WIBID dla 1- miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych z ostatniego dnia roboczego poprzedzającego okres obrachunkowy, pomnożony o wskaźnik korygujący nie mniejszy niż 0,75 przy kapitalizacji miesięcznej. Wskaźnik korygujący banku powinien być stały w okresie obowiązywania umowy, j)automatycznym lokowaniu środków na lokatach krótkoterminowych overnight, usługa obejmuje środki zgromadzone na wszystkich rachunkach bankowych do obsługi budżetu Gminy Miasta Łęczyca, pod warunkiem, że saldo konta na rachunku przekracza kwotę 5.000 zł. Oprocentowanie środków na rachunku lokat krótkoterminowych typu overnight obliczone w oparciu o stawkę WIBID ON i wskaźnik korygujący nie mniejszy niż 0,75. k) realizacji transakcji walutowych, l) przyjmowanie innych lokat, oprocentowanie lokat na dłuższe terminy będzie każdorazowo negocjowane między Zamawiającym a Bankiem, ł) automatyczne przekazywaniu przez Bank na rachunek bieżący budżetu gminy, w ostatnim dniu miesiąca, dochodów z tytułu naliczonych odsetek od środków na rachunkach bieżących jednostek podległych organizacyjnie miastu - z rachunków oraz jednostek wskazanych przez Zamawiającego, m) udzieleniu Gminie Miastu kredytu w rachunku bieżącym do kwoty 1.500.000,00 zł w latach 2012-2014. Bank bez dodatkowych wniosków postawi kredyt do dyspozycji Zamawiającego w terminie 3 dni od daty otrzymania pisma z prośbą o uruchomienie kredytu i podaniem kwoty kredytu zgodnej z uchwałą budżetową Gminy Miasta Łęczyca na dany rok. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym obliczone w oparciu o stawkę WIBOR 1M dla 1 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, powiększonej o stałą marżę banku. Zabezpieczeniem niniejszego kredytu winien być weksel in blanco. n) zapewnieniu ciągłości dostarczania obsługiwanym jednostkom druków obowiązujących w banku w ramach obsługi bieżącej oraz wydawaniu blankietów czeków gotówkowych, o) wydawaniu nieodpłatnie opinii i zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych na potrzeby Zamawiającego. Ilość osób, które należy przeszkolić w zakresie systemu home banking - 16, Liczba przelewów elektronicznych zewnętrznych/rocznie -35.855 szt., Wartość wpłat gotówkowych/rocznie - 3.693.312 zł, Wartość wypłat gotówkowych/rocznie -4.966.036 zł, Liczba blankietów czekowych/rocznie -533 szt., Liczba rachunków bieżących podstawowych i pomocniczych - 49. Uwaga: Zamawiający informuje, iż poniższe dokumenty służące ocenie sytuacji ekonomicznej Zamawiającego są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.leczyca.info.pl a) uchwała budżetowa miasta na 2011 rok, b) opinia RIO o projekcie budżetu na 2011 rok, c) sprawozdania Rb-27S , Rb-28S, Rb - NDS, Rb-Z, Rb-N za rok 2010 r.i I półrocze 2011 r., d) informacja z wykonania budżetu za I półrocze 2011 r., e) uchwała w sprawie WPF Gminy Miasta Łęczyca na lata 2011-2043, f) uchwała RIO Łódź w sprawie opinii o wykonaniu budżetu Miasta Łęczyca za 2010 r., g) uchwała Rady Miasta Łęczyca Nr IX/62/11 z dnia 20 czerwca 2011 r. w sprawie udzielnie Burmistrzowi Miasta Łęczyca absolutorium za 2010 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00-1, 66.11.00.00-4, 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA. 2) oświadczenie, o otworzeniu na terenie miasta Łęczyca siedziby oddziału-filii-punktu obsługi kasowej banku ( dotyczy banków, które nie posiadają na dzień złożenia ofert takowego punktu) - załącznik nr 4
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w następujących przypadkach: - zmiany otwieranych i prowadzonych rachunków bankowych, - zmiany struktury organizacyjnej zamawiającego - zmiany przepisów prawa na podstawie których realizowana jest umowa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2011 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|