0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -usługi Jednostki Budżetowej Zieleń Miejska pn. Detaliczny zakup paliw płynnych dla Jednostki Budżetowej Zieleń Miejska



Łęczyca: Detaliczny zakup paliw płynnych dla Jednostki Budżetowej Zieleń Miejska
Numer ogłoszenia: 423640-2011    ; data zamieszczenia:13.12.2011

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska , ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 47, faks (024) 721 03 47.

"   Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Detaliczny zakup paliw płynnych dla Jednostki Budżetowej Zieleń Miejska

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 obejmuje:

Zakres rzeczowy obejmuje:

     - zakup niżej wymienionych ilości i rodzajów paliw płynnych na okres  jednego roku :

            OLEJ  NAPĘDOWY  -  12 000 litrów/rok  

            BENZYNA  BEZOŁOWIOWA 95 - 5000 litrów/rok

    Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień :     Kod CPV : , 09134100-8 olej napędowy, 09132000-3 benzyna

 

2.2. Zakup będzie realizowany na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika, w wybranej stacji sprzedawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę.

2.3.  Wykaz:

            1) marek i numerów rejestracyjnych pojazdów, o których mowa w pkt. 2, a także  nazwisk uprawnionych do tankowania kierowców zamawiającego, będzie zawarty w załączniku do umowy. Każdy z kierowców umieszczonych w wykazie będzie uprawniony do tankowania każdego z pojazdów wymienionych w wykazie.

2.4.  Przez wybraną stację sprzedawcy, o której mowa w pkt.2, należy rozumieć :

1) stację sprzedawcy, który złożył najkorzystniejsza ofertę, jeżeli stacja ta (znajdująca się w odległości nie większej niż 3 km od siedziby zamawiającego, liczona najkrótszą drogą publiczną ) jest jedyną, jaką ten dostawca posiada,

2) stację sprzedawcy z najniższą średnią ze średnich dziennych cen sprzedaży poszczególnych rodzajów paliw, z trzech miesięcy poprzedzających termin składania ofert, spośród wszystkich stacji dostawcy, jeżeli dostawca, którego oferta została wybrana, posiada więcej niż jedną stację paliw (w odległości nie większej niż 3 km od siedziby zamawiającego, liczona najkrótszą drogą publiczną),

3) każdy ze sprzedających może złożyć tylko jedną ofertę.

2.5. Do poszczególnych paliw, wymienionych powyżej, stosuje się wymagania jakościowe, określone poszczególnych Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.z 2006 Nr 17  poz.1185) oraz odpowiednio normy PN-EN 228 i PN-EN 590

2.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Przez  oferty częściowe należy rozumieć oferty rozłączne, na poszczególne rodzaje i ilości paliw.

2.7.Tankowania pojazdów mogą odbywać się o każdej porze doby, w okresie obowiązywania umowy, dlatego też oferta dostawcy musi wskazywać stację paliw działającą w systemie całodobowym.

2.8. Cykliczne doręczenie zbiorczych faktur VAT regulujących należności za faktycznie zakupione paliwo.

2.9. Do każdej z faktur, o których mowa w pkt.2.9, sprzedawca dołączy nw. informacje:

            1) data, godzina zakupu,

            2) rodzaj pobranego paliwa,

            3) ilość pobranego paliwa,

            4) numer rejestracyjny pojazdu i nazwisko kierowcy,

            5) dzienna cena sprzedaży paliwa , o którym mowa w pkt.2.

2.10. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart paliwowych, choć nie jest to warunek konieczny.

Wówczas  WZ czyli dokument wydania zewnętrznego  dokumentujące sprzedaż paliw bezpośrednio do baków samochodów będą wystawiane na każdy pojazd z podaniem odpowiadającego danemu pojazdowi numeru karty paliwowej, bądź dane Okaziciela.

Do faktur dołączane będą załączniki, na których znajdują się następujące informacje: numer karty flotowej, data, numer rejestracyjny tankowanego pojazdu, miejsce tankowania, wartość brutto i ilości zakupionego produktu i/lub usługi oraz oznaczenie stacji Wykonawcy.

Do faktur oprócz w/w załączników Zamawiający otrzyma potwierdzenie transakcji w formie elektronicznej, zaś WZ czyli doument wydania zewnętrznego potwierdzający zakup paliw/usług na kartę paliwową otrzyma Pobierający na stacji paliw Wykonawcy. Na WZ czyli doument wydania zewnętrznego znajdują się następujące informacje: numer karty flotowej, data miejsce tankowania, wartość brutto i ilości zakupionego produktu i/lub usługi oraz oznaczenie stacji Wykonawcy.

 

2.11. Realizacja zamówienia

            Wymagany termin realizacji zamówienia : w okresie od 01.01.2012r. do 31.12.2012r.

2.12. Płatność za wykonanie przedmiotu:

 Faktury doręczane będą  - osobisty odbiór przez Zamawiającego

b)    Płatność przelewem

c)    Termin realizacji faktur -21 dni od daty sprzedaży.

 

2.13. Ustalenia dodatkowe:

Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnych ilości paliw Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko zamawiającemu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt. 6 UPZP, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co objęte zamówieniem podstawowym, w przypadku ich wystąpienia. Zamawiający udzieli zamówień uzupełniających tylko wtedy, gdy będzie posiadał środki finansowe na ich wykonanie. Na okoliczność wystąpienia zamówień uzupełniających, zostanie zawarta umowa w trybie zamówienia z wolnej ręki. Łączna wartość zamówień uzupełniających nie może przekroczyć 10% wartości zamówienia podstawowego, określonego w SIWZ.

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8 olej napędowy,  09132000-3 benzyna

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012r

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

"   Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

"   III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

"   Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3.

"   Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonej przez wykonawcę koncesji na obrót paliwami ciekłymi Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r  Prawo Energetyczne (Dz. U z 2006r Nr 89 poz. 925 ze zm.)

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

"   Posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający wymaga wykazania wykonanych dostaw do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane.

"   III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

"   Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3.

"   III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

"   Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3.

 

 

"   III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

"   Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Za spełnienie warunku, o którym mowa w rozdziale 10 pkt 1 ppkt.4 SIWZ Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . Spełnienie tego warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 11 pkt 7 SIWZ.

"   Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

"   III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

"   Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonej przez wykonawcę koncesji na obrót paliwami ciekłymi Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r  Prawo Energetyczne (Dz. U z 2006r Nr 89 poz. 925 ze zm.)

"         Posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający wymaga wykazania wykonanych usług do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane.

"         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

"         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

"         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

"         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

"         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

"         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4)  i w pkt III.5)

1)Wypełniony formularz OFERTA  załącznk nr 1. 2) projekt umowy załącznik nr 6 . 3)Szczegółowy kosztorys cenowy załącznik nr 2 do SWIZ 4)Informacja dotycząca średnich dziennych cen sprzedaży paliw płynnych z ostatnich trzech miesięcy stosowanych przez oferenta  wg. załącznika nr 5 do SIWZ

 III.5) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w następujących przypadkach:

1. Dopuszcza się zastosowanie innej stawki i wysokości podatku VAT należnego, w przypadku zmiany obowiązujących w tym zakresie przepisów.

2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej i odebranej części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca pokój 51

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2011 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska, ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria. Otwarcie ofert nastąpi w Jednostce Budżetowej Zieleń Miejska, pokój nr 51,dnia 21.12.2011r., godz. 9.30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

.



 


» ZAŁĄCZNIKI «
SIWZ
Dodany: 13.12.2011 godz. 17:10
 
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dodany: 22.12.2011 godz. 12:44
 
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Dodany: 30.12.2011 godz. 11:25
 



Ostateczny termin składania ofert:
 21 2011



Informacja opublikowana przez:
  dnia 13 2011 godz. 17:10
Liczba odsłon:
  408 od 13 2011 godz. 17:10  (średnio 1.19 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl