0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi pn. Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników samorządowych Urzędu Miejskiego w Łęczycy w ramach projektu - Kompetentny urzędnik - wyższa jakość obsługi mieszkańców- współfinansowanego przez Unię Europejską ze



Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

Łęczyca: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników samorządowych Urzędu Miejskiego w Łęczycy w ramach projektu - Kompetentny urzędnik - wyższa jakość obsługi mieszkańców- współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: CZĘŚĆ I Szkolenie pn. Szkolenie kompetencji osobistych pracowników w wymiarze 96 godzin. CZĘŚĆ II Szkolenie pn. Szkolenie z zakresu kompendium urzędnika w wymiarze 96 godzin.
Numer ogłoszenia: 20024 - 2012; data zamieszczenia: 20.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Łęczyca , ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 00, faks (024) 721 03 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników samorządowych Urzędu Miejskiego w Łęczycy w ramach projektu - Kompetentny urzędnik - wyższa jakość obsługi mieszkańców- współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: CZĘŚĆ I Szkolenie pn. Szkolenie kompetencji osobistych pracowników w wymiarze 96 godzin. CZĘŚĆ II Szkolenie pn. Szkolenie z zakresu kompendium urzędnika w wymiarze 96 godzin..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 obejmuje: CZĘŚĆ I Szkolenie pn. Szkolenie kompetencji osobistych pracowników w wymiarze 96 godzin. Szkolenie organizowane jest wyłącznie dla pracowników Urzędu Miejskiego, w siedzibie Urzędu w Łęczycy przy ulicy M. Konopnickiej 14 w salach wskazanych przez Zleceniodawcę. Zamawiający zapewnia zestaw multimedialny tj. laptop, projektor. Przeszkolonych zostanie 61 os. Szkolenie obejmuje następujący zakres: 1. komunikacja wewnętrzna i integracja zespołu (4 grupy x 8h), 2. radzenie sobie ze stresem (4grupy x 8h), 3. asertywność i obsługa trudnego klienta (4grupy x 8h). Zamawiający przyjmuje, iż godzinę szkolenia należy rozumieć jako godzinę lekcyjną 45-minutową. Koszt szkolenia : koszt eksperta, pakiet materiałów szkoleniowych, przeprowadzenie testu, zapewnienie przerwy kawowej oraz zaświadczenia ukończenia szkolenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do wzoru Umowy. CZĘŚĆ II Szkolenie pn. Szkolenie z zakresu kompendium urzędnika w wymiarze 96 godzin. Szkolenie organizowane jest wyłącznie dla pracowników Urzędu Miejskiego, w siedzibie Urzędu w Łęczycy przy ulicy M. Konopnickiej 14 w salach wskazanych przez Zleceniodawcę. Zamawiający zapewnia zestaw multimedialny tj. laptop, projektor. Łącznie przeszkolonych zostanie 61 os. Szkolenie obejmuje następujący zakres: 1. Kodeks Postępowania Administracyjnego- aktualny stan prawny (w tym zastosowanie przepisów procedury administracyjnej z uwzględnieniem orzecznictwa SKO) dla 30 os. (2 grupy x 2dni x 8h); 2. instrukcja kancelaryjna - warsztaty praktyczne dla 61 os. (4 grupy x 8h) 3. ochrona danych osobowych- bezpieczeństwo informacji dla 30 os (2 grupy x 8h) 4. dostęp do informacji publicznej dla 30 os.(2 grupy x 8h). Zamawiający przyjmuje, iż godzinę szkolenia należy rozumieć jako godzinę lekcyjną 45-minutową.Szkolenie obejmuje część teoretyczną i praktyczną. Koszt szkolenia : koszt eksperta, pakiet materiałów szkoleniowych, przeprowadzenie testu, zapewnienie przerwy kawowej oraz zaświadczenia ukończenia szkolenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a do wzoru Umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -dysponuje wykładowcą/mi przeznaczonymi do realizacji zamówienia, z których każdy przeprowadził, w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 1 szkolenie, z zakresu szkolenia określonego w opisie przedmiotu zamówienia - na podstawie załącznik nr 6 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony załącznik nr 2 - formularz OFERTA.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: - zmiana terminu wykonania zamówienia wynikająca ze zmian w realizacji projektu Kompetentny urzędnik- wyższa jakość obsługi mieszkańców - konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, - konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej. - z powodu zmiany ilości osób kierowanych na szkolenie. W takim przypadku wynagrodzenia zostanie pomniejszone. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, pokój nr 33.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2012 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt - Kompetentny urzędnik- wyższa jakość obsługi mieszkańców współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie pn. Szkolenie kompetencji osobistych pracowników w wymiarze 96 godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie organizowane jest wyłącznie dla pracowników Urzędu Miejskiego, w siedzibie Urzędu w Łęczycy przy ulicy M. Konopnickiej 14 w salach wskazanych przez Zleceniodawcę. Zamawiający zapewnia zestaw multimedialny tj. laptop, projektor. Przeszkolonych zostanie 61 os. Szkolenie obejmuje następujący zakres: 1. komunikacja wewnętrzna i integracja zespołu (4 grupy x 8h), 2. radzenie sobie ze stresem (4grupy x 8h), 3. asertywność i obsługa trudnego klienta (4grupy x 8h)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie pn. Szkolenie z zakresu kompendium urzędnika w wymiarze 96 godzin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie organizowane jest wyłącznie dla pracowników Urzędu Miejskiego, w siedzibie Urzędu w Łęczycy przy ulicy M. Konopnickiej 14 w salach wskazanych przez Zleceniodawcę. Zamawiający zapewnia zestaw multimedialny tj. laptop, projektor. Łącznie przeszkolonych zostanie 61 os. Szkolenie obejmuje następujący zakres: 1. Kodeks Postępowania Administracyjnego- aktualny stan prawny (w tym zastosowanie przepisów procedury administracyjnej z uwzględnieniem orzecznictwa SKO) dla 30 os. (2 grupy x 2dni x 8h); 2. instrukcja kancelaryjna - warsztaty praktyczne dla 61 os. (4 grupy x 8h) 3. ochrona danych osobowych- bezpieczeństwo informacji dla 30 os (2 grupy x 8h) 4. dostęp do informacji publicznej dla 30 os.(2 grupy x 8h)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.




» ZAŁĄCZNIKI «
SIWZ
Dodany: 20.01.2012 godz. 14:45
 
Modyfikacja SIWZ
Dodany: 23.01.2012 godz. 14:38
 
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Dodany: 23.01.2012 godz. 14:38
 
Modyfikacja załączników nr 2 i 7 SIWZ
Dodany: 23.01.2012 godz. 14:41
 
zapytania do SIWZ
Dodany: 24.01.2012 godz. 16:37
 
ZAŁĄCZNIKI DO SIWZ - do edycji
Dodany: 24.01.2012 godz. 16:38
 
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dodany: 16.02.2012 godz. 14:09
 
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Dodany: 28.02.2012 godz. 13:55
 



Ostateczny termin składania ofert:
 30 2012



Informacja opublikowana przez:
  dnia 20 2012 godz. 14:45
Liczba odsłon:
  1294 od 20 2012 godz. 14:45  (średnio 1.62 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl