Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Łęczyca , ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 00, faks (024) 721 03 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników samorządowych Urzędu Miejskiego w Łęczycy w ramach projektu - Kompetentny urzędnik - wyższa jakość obsługi mieszkańców, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego:Szkolenia specjalistyczne, otwarte dla pracowników Urzędu Miejskiego w Łęczycy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja, przeprowadzenie i obsługa szkoleń otwartych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Łęczycy w ramach realizacji projektu - Kompetentny urzędnik - wyższa jakość obsługi mieszkańców współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: Szkolenia specjalistyczne, otwarte dla pracowników Urzędu Miejskiego w Łęczycy. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi cykl następujących szkoleń prowadzonych w języku polskim: 1. Szkolenia związane z problematyką oświatową i pomocy społecznej, w tym. m.in.: a. Pomoc materialna dla uczniów w tym m.in. pomoc o charakterze socjalnym pomoc o charakterze motywacyjnym, regulaminy udzielania pomocy materialnej (regulacje ustawowe w zakresie form pomocy materialnej dla uczniów), 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) b. Nadzór, kontrola i sprawozdawczość w oświacie po ostatnich zmianach prawa - 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) c. Prawo oświatowe - najnowsze zmiany 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) d. Możliwości i zasady wspierania sportu przez JST 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) e. Udzielanie oraz rozliczanie dotacji z budżetu JST dla organizacji pozarządowych po ostatnich nowelizacjach ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie 2 osoby x 1 dzień x 6 godzin - (12 godzin) Razem: 36 godzin 2. Szkolenia z gospodarki nieruchomościami (sprzedaż nieruchomości na podstawie ustawy o gospodarce; oddawanie gruntów w użytkowanie wieczyste; przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności; zmiany w prawie budowlanym; stosowanie ustawy o własności lokali), w tym. m.in. a. Księgi wieczyste ( w tym m.in. nowelizacja ustawy o gospodarce przestrzennej, a wywłaszczenia, ustawa o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości i jednostek samorządu terytorialnego w księgach wieczystych, aktualizacja opłat za użytkowanie wieczyste,) 2 osoby x 2 dni x 6 godzin (24 godziny) 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin (6 godzin)- b. Problematyka związana z wydawaniem decyzji o lokalizacji celu publicznego i ustalenie warunków zabudowy oraz wydaniem decyzji o warunkach zabudowy planowanie przestrzenne w gminie studium i miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego - nadzór prawny nad planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym, nowelizacja ustawy o gospodarce przestrzennej, a wywłaszczenia ustawa o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości i jednostek samorządu terytorialnego w księgach wieczystych, aktualizacja opłat za użytkowanie wieczyste, - 2 osoby x 2 dni x 6 godzin (24 godziny)- 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin (6 godzin) c. problematyka związana z decyzjami o warunkach zabudowy i decyzjach o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, zwrot bonifikaty w przypadku sprzedaży lokalu mieszkalnego, prowadzenie rejestru numeracji porządkowej budynków zgodnie z ustawą prawo geodezyjne i kartograficzne- 1 osoba x 2 dni x 6 godzin (12 godzin) Razem: 72 godziny 3. Szkolenia z promocji miasta i pozyskiwania środków zewnętrznych ,w tym m.in. a. praktyczne aspekty budowania strategii promocji, zarządzanie wizerunkiem miasta , zdobywanie inwestorów i turystów 2 osoby x 2 dni x 6 godzin - (24 godziny) b. Komunikacja władz samorządowych(urzędu) ze społecznością lokalną(m.in. strona internetowa, biuletyn informacyjny) 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) c. Funkcjonowanie sytemu informacji turystycznej w gminie 1 osoba x 2 dni x 6 godzin - (12 godzin) d. Podstawy prawne dotyczące realizacji i rozliczania projektów rozliczanych ze źródeł zewnętrznych w tym rachunkowość projektu, zasady finansowania i kwalifikowania wydatków, rozliczanie wydatków - 2 osoby x 2 dni x 6 godzin - (24 godziny). e. Pozyskiwanie i zarządzanie projektami dofinansowanymi z źródeł zewnętrznych 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) Razem: 72 godziny 4. Szkolenia z finansów i księgowości JST (zmiany w ordynacji podatkowej, zmiany w ustawie o podatkach i opłatach lokalnych, sprawozdawczość budżetowa, ZUS -zasiłki, rozliczenia, korekty) m.in.: a. VAT w JST, środki trwałe- 1 osoba x 2 dni x 6 godzin (12 godzin) b. Podróże służbowe, Inwentaryzacja w JST 1 osoba x 2 dni x 6 godzin (12 godzin) c. Ubezpieczenia społeczne i zasiłki, - 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin (6 godzin) d. Zasady udzielania pomocy publicznej przez Gminy oraz wydawanie decyzji o zwrocie dotacji pobranej z budżetu Gminy nienależnie albo wykorzystanej niezgodnie z przeznaczeniem- 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin (6 godzin) e. Ordynacja podatkowa, egzekucja podatków od nieruchomości, księgowość podatkowa, podatek od środków transportowych Kontrola podatkowa, czynności sprawdzające. Postępowanie karno - skarbowe - obowiązki organów podatkowych JST- 2 osoby x 2 dni x 6 godzin (24 godziny) f. Księgowość budżetowa, sprawozdawczość budżetowa, sprawozdawczość Rb- WS, sprawozdawczość finansowa- bilanse- 2 osoby x 2 dni x 6 godzin (24 godziny) g. Finanse publiczne, księgowość budżetowa, sprawozdawczość budżetowa, bilanse z wykonania budżetu i jednostek budżetowych, wieloletnia prognoza finansowa Wieloletnia prognoza finansowa oraz zarządzanie finansami JST -2 osoby x 2 dni x 6 godzin (24 godziny) h. Organizacja stanowiska kasjera i obsług klienta, dokumenty kasowe, rozpoznanie autentyczności znaków pieniężnych, zasady i tryb postępowania w przypadku ujawnienia falsyfikatów, metody identyfikacji krajowych znaków pieniężnych- 1 osoba x 2 dni x 6 godzin (12 godziny) i. Podatki lokalne- wymiar, zmiany w ustawie o podatku, ordynacja podatkowa, zmiany postępowanie podatkowe, zasady udzielania pomocy publicznej przez gminę- 1 osoba x 2 dni x 6 godzin (12 godzin) j. Podatek od nieruchomości- wymiar podatków, uchwały podatkowe, zmiany w ustawie o podatkach i opłatach lokalnych, ordynacja podatkowa- postępowanie podatkowe, zmiany w ustawie ordynacja podatkowa, zasady udzielania pomocy publicznej przez gminy- 1 osoba x 2 dni x 6 godzin (12 godzin) k. Rozliczanie dotacji, księgowanie i rozliczanie projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, podstawy prawne dotyczące realizacji i rozliczania projektów, rachunkowość projektu, zasady finansowania i kwalifikowania wydatków, rozliczanie wydatków, rozliczanie płac, podatki, ZUS, księgowość budżetowa- 1 osoba x 2 dni x 6 godzin (12 godzin) Razem: 156 godzin 5. Szkolenia ochrony środowiska i usług komunalnych, w tym m.in. a. Zagadnienia ochrony środowiska - zadania gminy ( m.in. Usuwanie drzew i krzewów , decyzje środowiskowe ,gospodarka wodami opadowymi) 2 osoby x 1 dzień x 6 godzin - (12 godzin) b. Zarządzanie drogami gminnymi , m.in. wydawanie decyzji o zajęciu pasa drogowego, o umieszczaniu urządzeń reklamowych w pasie drogowym i o lokalizacji zjazdu z drogi publicznej 1 osoba x 2 dni x 6 godzin - (12 godzin) c. Działalność gospodarcza 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) d. Komunalna gospodarka mieszkaniowa i ochrona praw lokatorów 2 osoby x 2 dni x 6 godzin - (24 godziny) 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) , Razem 60 godzin. 6. Szkolenia stosowania prawa stanu cywilnego , m.in. a. Rola i funkcja kierownika USC w obowiązującym stanie prawnym w tym: transkrypcja aktów zagranicznych w polskich księgach ,uznawanie wyroków zagranicznych/orzeczeń sądów - 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) b. Rola kierownika USC w nawiązaniu do obowiązków wynikających z ewidencji ludności w świetle planowanych zmian (ZMOK) 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) c. Akta prawa stanu cywilnego 2 osoby x 1 dzień x 6 godzin - (12 godzin) d. Kodeks rodzinny i opiekuńczy 2 osoby x 1 dzień x 6 godzin - (12 godziny) Razem 36 godzin 7. Szkolenia dotyczące spraw obywatelskich ( m.in. ewidencja ludności, dowody osobiste, ochrona informacji niejawnych) a. Ewidencja ludności i dowody osobiste 2 osoby x 2 dni x 6 godzin - (24 godziny) ; 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) b. Ochrona informacji niejawnych 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) Razem 36 godzin *W jednym dniu szkoleniowym nie mogą uczestniczyć więcej niż 2 osoby. 8. Szkolenia związane z archiwizacją dokumentów, tworzenia aktów prawa miejscowego, praktycznych aspektów samorządowego prawa pracy, profesjonalnego biura obsługi klientów - m.in.: a. Prawo pracy w JST ( w tym m.in. oceny pracownicze, czas pracy ,wynagradzanie podstawa zatrudnienia, delegacje/podróże służbowe itd. 1 osoba x 2 dni x 6 godzin - (12 godzin) b. Postępowanie z dokumentacją i jej archiwizacja w jednostkach samorządu terytorialnego w tym m.in.: kwalifikacja dokumentacji wg JRWA, organizacja i funkcjonowanie archiwum zakładowego w urzędzie, archiwizacja dokumentacji w urzędzie 1 osoba x 2 dni x 6 godzin - (12 godzin) c. Prawne zasady tworzenia i ogłaszania aktów prawa miejscowego z uwzględnieniem zasad prawidłowej techniki prawodawczej 2 osoby x 1 dzień x 6 godzin - (12 godzin) d. Funkcjonowanie biura rady gminy ze szczególnym uwzględnieniem problematyki oświadczeń majątkowych radnych 2 osoby x 1 dzień x 6 godzin - (12 godzin) e. Odpowiedzialność urzędników w świetle nowej ustawy o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych i inne rodzaje odpowiedzialności pracowniczej oraz zadania sekretarza w tym zakresie dokumentacją 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) f. Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) g. Szkolenie z zakresu organizacji pracy urzędnika JST, w tym, m.in. standardy obsługi klienta, metody radzenia sobie z wymagającym klientem, profesjonalna obsługa telefoniczna i korespondencyjna, obsługa klienta z elementami sytuacji trudnych, postępowanie z dokumentacją wpływającą do urzędu w tym zarządzanie dokumentacją w systemie tradycyjnym, zarządzanie dokumentacją w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją,- 1 osoba x 2 dni x 6 godzin (12 godziny) , 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin (6 godzin) h. Aktualne problemy w nadzorze nad działalnością jst 2 osoby x 1 dzień x 6 godzin - (12 godzin) Razem: 90 godzin 9. Szkolenia ze stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych i prawa budowlanego i inwestycji miejskich, w tym m.in. a. Prawo zamówień publicznych w JST( w tym. m.in. zamówienia publiczne do 14.000 euro i powyżej 14.000 euro w świetle zasad dyscypliny finansów publicznych) 1 osoba x 2 dni x 6 godzin (12 godzin) b. Korelacja przepisów Prawa Budowlanego z innymi ustawami (w tym. m.in. kontrole i odbiory w procesie budowlanym, procedury pozwolenia na budowę) 2 osoby x 2 dni x 6 godzin (24 godziny) c. Prawo budowlane, w tym tworzenie umów na roboty budowlane 1 osoba x 2 dni x 6 godzin (12 godzin) Razem: 48 godzin. 10. Szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony informacji niejawnych- m.in.: a. Bezpieczeństwo i higiena pracy, 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) b. ochrona informacji niejawnych- 1 osoba x 1 dzień x 6 godzin - (6 godzin) Razem:12 godzin. 11. Szkolenia administrowania serwerami, w tym m.in. system zarządzania bezpieczeństwem IT, techniki zabezpieczeń danych, procedury zarządzania bezpieczeństwem danych, identyfikacja zagrożeń 1 osoba x 2 dni x 6 godzin (12 godzin). Razem:12 godzin. 12. Szkolenia postępowania egzekucji w administracji, egzekucji świadczeń niepieniężnych, prawa oświatowego (stypendia i zasiłki szkolne), w tym m.in. a. Wybrane zagadnienia z zakresu egzekucji w postępowaniu administracyjny i sądowym , zbieg egzekucji b. Egzekucja administracyjna należności pieniężnych c. Egzekucja administracyjna należności niepieniężnych 1 osoba x 2 dni x 6 godzin (12 godzin) Razem:12 godzin. 13. Szkolenia kontroli zarządczej, nadzoru i kontroli oświaty oraz audytu- m. in: a. Kontrola zarządcza w praktyce jednostek sektora finansów publicznych, w tym m.in. dokumentacja systemu kontroli zarządczej, sposób monitorowania wykonywania zadań przez samorządowe jednostki organizacyjne, odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych związanej z niewypełnieniem obowiązków związanych z kontrolą zarządczą, odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, gospodarka finansowa w jednostkach samorządu terytorialnego, kontrola finansowa w Jednostkach Samorządu Terytorialnego- 2 osoby x 2 dni x 6 godzin (24 godziny)1 osoba x 1 dzień x 6 godzin(6 godzin) Razem: 30 godzin. 14. Szkolenia organizacji pracy, sytuacji kryzysowych oraz roli i zadań służby dyżurnej Straży gminnej (miejskiej) zabezpieczenia imprez masowych, w tym m.in. a. Prawo pracy w strażach gminnych, organizacja pracy (planowanie i organizowanie służby), postępowanie w sytuacjach kryzysowych oraz roli i zadań służby dyżurnej straży gminnej (miejskiej), b. Zabezpieczenia imprez masowych c. Granice wolności słowa - odpowiedzialność cywilna za naruszenie dóbr osobistych i karna za znieważenie lub zniesławienie d. Zmiany w przepisach ruchu drogowego. e. Czynności wyjaśniające w sprawach o wykroczenia 5 osób x 2 dni x 6 godzin (60 godzin)* Razem: 60 godzin. *W jednym dniu szkoleniowym mogą uczestniczyć jednocześnie nie więcej niż 2 osoby. Łącznie 732 godziny. Łącznie zrealizowanych zostanie 732 godziny szkoleń. Zamawiający planuje przeszkolenie 61 pracowników Urzędu Miejskiego w Łęczycy, dla jednej osoby przewidziane są dwa dni szkoleniowe w łącznym wymiarze 12 godzin. Zamawiający przyjmuje, iż godzinę szkolenia należy rozumieć jako godzinę lekcyjną 45-minutową. Koszt dojazdu uczestników szkolenia do miejsca szkolenia i z powrotem leży po stronie Zamawiającego. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający informuje, że usługa jest fin.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, zobowiązany jest wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat (przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ) wykonał lub nadal wykonuje co najmniej trzy usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla administracji publicznej oraz że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
dysponuje lub będzie dysponować wykładowcami przeznaczonymi do realizacji zamówienia, z których każdy przeprowadził, co najmniej 1 szkolenie, o podobnej lub zbliżonej tematyce do tematyki określonej w opisie przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie załączonego do oferty wykazu kadry dydaktycznej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony załącznik nr 2 - formularz OFERTA. 2. Oświadczenie wykonawcy o zapewnieniu pomieszczeń do realizacji szkoleń wyposażonych w zaplecze socjalno/sanitarne na terenie województwa łódzkiego, dla oddelegowanych pracowników w dni powszednie - poniedziałek piątek -w godzinach 9.00-15.00 - załącznik nr 9.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Z wykonawcą zostanie zawarta umowa, która stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega zgodnie z art.145 ustawy, iż w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 3. W przypadku o którym mowa powyżej Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 4. Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: zmiany daty realizacji szkolenia, zmiany miejsca szkolenia, zmiany kadry dydaktycznej (zmiana kadry dydaktycznej, jest dopuszczalna tylko w uzasadnionych przypadkach losowych, o ile zmiana nastąpi na kadrę spełniającą kryteria określone w wykazie kadry dydaktycznej stanowiącym załącznik do SIWZ), zmiany wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia liczby uczestników szkoleń przez Zamawiającego, co spowoduje zmniejszenie liczby godzin szkoleń określonych w przedmiocie zamówienia, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wyliczone w stosunku do rzeczywistej ilości zrealizowanych godzin szkoleniowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, pok.33.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2012 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Kompetentny urzędnik- wyższa jakość obsługi mieszkańców współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|