0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu towarowo- osobowego do 3,5 t



Łęczyca: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu towarowo- osobowego do 3,5 t
Numer ogłoszenia:90416-2012    ; data zamieszczenia:22.03.2012r   

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska , ul. Marii Konopnickiej 14,

99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 47, faks (024) 721 03 47.

"   Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu towarowo- osobowego do 3,5 t

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 obejmuje:

Przedmiotem zamówienia Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu towarowo- osobowego do 3,5 t.  

Opis przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu towarowo-osobowego do 3,5 t.

1.Samochód fabrycznie nowy, rok prod. 2011 lub 2012.

2.Układ napędowy: napęd na tylną oś, skrzynia biegów manualna

3. Silnik: wysokoprężny norma emisji spalin: EURO5 ( bez konieczności stosowania składnika AdBlue), typu diesel, wielopunktowy wtrysk bezpośredni common rail, o mocy  nie mniejszej niż 100 KM, pojemność nie mniej niż 2000 cm3 nie większa niż  2500 cm 3,  dwa akumulatory (podwójny akumulator)

4. Układ hamulcowy: hamulce tarczowe wszystkich kół

5. Układ jezdny: tylna oś pojazdu koła bliźniacze elektroniczny system stabilizacji toru jazdy
w połączeniu z systemem zapobiegającym blokowaniu kół podczas hamowania i systemem rozdziału siły hamowania, system zmniejszający poślizg kół napędowych przy ruszaniu

6. Układ kierowniczy: ze wspomaganiem hydraulicznym

7. Zabudowa skrzyni ładunkowej 3W: wymiary długość min. 3,3 m szerokość  min. 2,1 m, wysokość  burt  min. 0,4 m, uchwyty do mocowania ładunku, hak holowniczy - kulowy , fartuchy przeciwbłotne przód i tył, siatka zabezpieczajaca przestrzeń ładunkową, zintegrowany system hydrauliczny, swiatła wg kodeksu,

8. Kolor nadwozia pomarańczowy

9. Kabina: wlew paliwa zamykany na osobny kluczyk (niezależny od stacyjki), drugi kluczyk
z pilotem, listwy boczne, fotel kierowcy z pełną regulacją, poduszka powietrzna kierowcy, 7 miejsc siedzących (podwójny fotel pasażera + kanapa 4 osobowa), nadwozie 4-drzwiowe z instalacją radiową i antenową, z radiem, z możliwością obsługi dodatkowych urządzeń komplet dywaników gumowych, na dachu zamontowan lampa ostrzegawcza pomarańczowa  kogut, ogrzewana szyba przednia, klimatyzacja kabiny, centralny podwójny zamek ze zdalnym sterowaniem, obrotomierz elektroniczny układ zabezpieczający przed kradzieżą, akustyczna sygnalizacja niedomkniętych drzwi, daszki p/słoneczne, regulacja reflektorów, elektryczne podnośniki szyb dla kierowcy
i pasażera (w części przedniej kabiny), 3-punktowe pasy bezpieczeństwa, zagłówki przy wszystkich siedzeniach,  lusterka zewnętrzne: podgrzewane, regulowane elektrycznie, oświetlenie przedziału dla pasażerów minimum 1 gniazdo 12 V w przestrzeni pasażerskiej, środkowa cześć zderzaka
i krata wlotu powietrza w kolorze nadwozia, komplet opon zimowych - 6 szt, apteczka samochodowa, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica samochodowa

9. Gwarancja (od dnia przekazania/odbioru): nie mniej niż 36 miesięcy (bez limitu przebiegu km)  silnik, nie mniej niz 24 miesiące- lakier, nie mniej niż 10 lat na perforację nadwozia

10. Wymagania dodatkowe: 1) Samochód winien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do zarejestrowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r.
w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. 2002 nr 133 poz. 1123 z późn. zm)
2) Instrukcja obsługi w języku polskim. 3) Karta gwarancyjna wraz z listą punktów serwisowych

na terenie całego kraju. 4) Świadectwo homologacji (wyciąg lub jego odpis) i karta pojazdu.
5) Książka serwisowa - harmonogram przeglądów okresowych z zakresem czynności dla pojazdu.

6) Polisa OC i AC 

11. Wymagania dotyczące serwisu: 1) dostępność serwisu - autoryzowana stacja serwisowa znajdująca się maksymalnie  do 70 km od siedziby Zamawiającego; 2) czas usunięcia usterki -

do 24 godzin roboczych; 3) czas dostawy części zamiennych - do 72 godzin.

12. Odbiór oraz pierwsze uruchomienie zostanie dokonane w siedzibie Zamawiającego bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów.

13. Realizacja zamówienia wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy
do 30 czerwca 2012r.

14. Płatność za wykonanie przedmiotu:

            1.Faktura doręczana będzie  - osobisty odbiór przez Zamawiającego.

            2.Płatność przelewem

            3.Termin realizacji faktury -30 dni od daty przedłożenia faktury Zamawiającemu.

 

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  34115200-8 pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012r

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

"   Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

"   Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia
w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

"   Za spełnienie warunku o którym mowa w rozdziale 10 pkt 1 ppkt. 2 SIWZ Zamawiający

uzna wykazanie, iż Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania

ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  to w tym okresie, wykonał dostawę co najmniej 3 samochodów towarowo osobowych do 3,5 t. Spełnienie tego warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa

w rozdziale 11 pkt 4 SIWZ.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

"   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

"   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

"   Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 150 tys. zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

"   Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  to w tym okresie, wykonał dostawę co najmniej 3 samochodów towarowo osobowych do 3,5 t. Spełnienie tego warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 11 pkt 4 SIWZ.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

"         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

"         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

"         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału

w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

"         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4)

1)Wypełniony załącznik nr 2 - formularz OFERTA. 2) projekt umowy załącznik nr 7. 3)podpisany załącznik nr 1

 III.5) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w następujących przypadkach:

1. Dopuszcza się zastosowanie innej stawki i wysokości podatku VAT należnego, w przypadku zmiany obowiązujących w tym zakresie przepisów.

2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej i odebranej części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca pokój 51

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2012 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska, ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria. Otwarcie ofert nastąpi w Jednostce Budżetowej Zieleń Miejska, pokój nr 51,dnia 02.04.2012r., godz. 9.15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


» ZAŁĄCZNIKI «
SIWZ
Dodany: 22.03.2012 godz. 15:15
 
ZAŁACZNIKI 1-7
Dodany: 22.03.2012 godz. 15:18
 
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dodany: 23.03.2012 godz. 14:28
 
zapytania do SIWZ
Dodany: 23.03.2012 godz. 15:07
 
zapytania 2 do SIWZ
Dodany: 26.03.2012 godz. 15:04
 
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYTNIEJSZEJ OFERTY
Dodany: 10.04.2012 godz. 13:51
 
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Dodany: 10.05.2012 godz. 14:52
 



Ostateczny termin składania ofert:
  2 2012



Informacja opublikowana przez:
  dnia 22 2012 godz. 15:13
Liczba odsłon:
  636 od 22 2012 godz. 15:13  (średnio 1.31 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl