0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy - pn. Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz mebli do ekopracowni w szkołach na terenie miasta Łęczyca



Łęczyca: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz mebli do ekopracowni w szkołach na terenie miasta Łęczyca
Numer ogłoszenia: 349384 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Łęczyca , ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 00, faks (024) 721 03 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz mebli do ekopracowni w szkołach na terenie miasta Łęczyca.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz mebli do ekopracowni w trzech nw. szkołach na terenie miasta Łęczyca: CZĘŚĆ I: Dostawa pomocy dydaktycznych. 1. Dostawa pomocy dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 3 w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a do SIWZ. 2. Dostawa pomocy dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 4 w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1b do SIWZ. 3. Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni biologicznej w Gimnazjum w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1c do SIWZ. CZĘŚĆ II: Dostawa wyposażenia pracowni biologicznej. 1. Dostawa wyposażenia pracowni biologicznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1d do SIWZ. 2. Dostawa wyposażenia pracowni biologicznej w Szkole Podstawowej nr 4 w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1e do SIWZ. 3. Dostawa wyposażenia pracowni biologicznej w Gimnazjum w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1f do SIWZ. CZĘŚĆ III: Dostawa sprzętu komputerowego do wyposażenia pracowni biologicznej. 1. Dostawa sprzętu komputerowego do wyposażenia pracowni biologicznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1g do SIWZ. 2. Dostawa sprzętu komputerowego do wyposażenia pracowni biologicznej w Szkole Podstawowej nr 4 w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1h do SIWZ. 3. Dostawa sprzętu komputerowego do wyposażenia pracowni biologicznej w Gimnazjum w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1i do SIWZ. 2. Wymagania stawiane Wykonawcy: 2. 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jako-ściowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 2. 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawia-jącego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4. Wymagania organizacyjne: 4. 1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 4. 2. Za dzień wykonania zobowiązań umownych uważa się dzień, w którym podpisany zostanie Protokół odbioru bez zastrzeżeń. 5. Wymagania dotyczące gwarancji: 5. 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt i urządzenia na okres co najmniej 24 miesięcy od daty podpisania protokółu odbioru. 5. 2. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego usunięcia uste-rek ujawnionych w trakcie użytkowania. 5. 3. Rozpoczęcie naprawy - następnego dnia roboczego po zgłoszeniu usterek. 5. 4. Zamawiający może zgłosić nieprawidłowe działanie sprzętu (awarię) i zlecenia serwisowe listownie, faksem lub za pomocą poczty elektronicznej. 5. 5. Okres trwania gwarancji będzie wydłużony o czas trwania naprawy. 6. Zastosowane w niniejszej SIWZ wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważ-ny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Dostarczony sprzęt i wyposażenie musi być fabrycznie nowe i musi posiadać certyfikaty bezpieczeństwa i deklaracje zgodności producenta oraz winny być dopuszczone do użytkowania w placówkach oświatowych. 8. W celu potwierdzenia, że oferowane meble i wyposażenie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty zdjęcia lub rysunki poglądowe mebli i wyposażenia wraz z opisami zawierającymi parametry techniczne. 9. Wykonawca łącznie z dostawą wyposażenia do pracowni będzie zobowiązany dołączyć in-strukcje obsługi w języku polskim dostarczonego sprzętu i wyposażenia. 10. Płatność za zrealizowaną dostawę odbędzie się zgodnie z treścią postanowień projektu umowy - Załącznik Nr 6 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 39.15.00.00-8, 39.16.00.00-1, 39.51.00.00-3, 30.20.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz Oferta; 2) Wypełniony załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i (w zależności od tego, na którą CZĘŚĆ wykonawca składa ofertę) . 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej);

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne dla stron postanowienia umowy zostały zawarte we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. 2. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszcza się zmiany w zakresie : -wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; -konieczności wprowadzenia zmian będącej następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia; -jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; W szczególności Zamawiający dopuszcza: 1. zmianę treści umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następ-stwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyzna środki na sfinansowanie zamówienia; 2. zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zama-wiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i że Zamawiający nie straci dofinansowania; 3. zmianę podwykonawcy lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotychczasowy podwykonawca 4. w przypadku nie wykonania części przedmiotu umowy Zamawiający może pomniejszyć należne Wykonawcy wynagrodzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, pok. nr 33.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2012 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14,99-100 Łęczyca, kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków WFOŚiGW w Łodzi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa pomocy dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 3 w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a do SIWZ. 2. Dostawa pomocy dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 4 w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1b do SIWZ. 3. Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni biologicznej w Gimnazjum w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1c do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.51.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia pracowni biologicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa wyposażenia pracowni biologicznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1d do SIWZ. 2. Dostawa wyposażenia pracowni biologicznej w Szkole Podstawowej nr 4 w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1e do SIWZ. 3. Dostawa wyposażenia pracowni biologicznej w Gimnazjum w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1f do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.15.00.00-1, 39.16.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego do wyposażenia pracowni biologicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sprzętu komputerowego do wyposażenia pracowni biologicznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1g do SIWZ. 2. Dostawa sprzętu komputerowego do wyposażenia pracowni biologicznej w Szkole Podstawowej nr 4 w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1h do SIWZ. 3. Dostawa sprzętu komputerowego do wyposażenia pracowni biologicznej w Gimnazjum w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1i do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.





» ZAŁĄCZNIKI «
SIWZ
Dodany: 14.09.2012 godz. 14:58
 
ZAŁĄCZNIK NR 1a
Dodany: 14.09.2012 godz. 15:00
 
ZAŁĄCZNIK NR 1b
Dodany: 14.09.2012 godz. 15:00
 
ZAŁĄCZNIK NR 1c
Dodany: 14.09.2012 godz. 15:00
 
ZAŁĄCZNIK NR 1d
Dodany: 14.09.2012 godz. 15:01
 
ZAŁĄCZNIK NR 1e
Dodany: 14.09.2012 godz. 15:01
 
ZAŁĄCZNIK NR 1f
Dodany: 14.09.2012 godz. 15:01
 
ZAŁĄCZNIK NR 1g
Dodany: 14.09.2012 godz. 15:01
 
ZAŁĄCZNIK NR 1h
Dodany: 14.09.2012 godz. 15:01
 
ZAŁĄCZNIK NR 1i
Dodany: 14.09.2012 godz. 15:01
 
ZAŁĄCZNIKI NR 2-6
Dodany: 14.09.2012 godz. 15:02
 
Z A W I A D O M I E N I E o unieważnieniu postępowania w ramach CZĘŚCI III
Dodany: 25.09.2012 godz. 15:57
 
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY CZ. I i CZ. II
Dodany: 03.10.2012 godz. 13:38
 
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia Cz. I i II
Dodany: 12.10.2012 godz. 14:37
 



Ostateczny termin składania ofert:
 24 2012



Informacja opublikowana przez:
  dnia 14 2012 godz. 14:58
Liczba odsłon:
  326 od 14 2012 godz. 14:58  (średnio 1.18 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl